Mioweb je aplikace pro podnikatele, kteří si chtějí jednoduše vytvořit web přinášející výsledky a mít ho pod kontrolou. Bez programování. Zjistit více o Miowebu.

Blog

Nejdůležitější je umět komunikovat se zákazníkem a umět jej u sebe udržet

V rozhovoru s Ondrou Ratajským si budeme povídat o online podnikání, co ho vlastně k online podnikání dovedlo, a jaké má plány na tento rok. Nebuďte zaskočeni, pokud budeme mluvit i o jeho ženě, protože jeho žena má know-how a tvoří obsah, o který se Ondra potom stará. MioWeb.cz · Nejdůležitější je umět komunikovat se zákazníkem a umět jej u sebe udržet Čím se zabýváte?...

ČLENSKÉ SEKCE V PRAXI #3 TVOŘÍME ONLINE KLUB – Mioweb radí (7. díl)

Sedmý díl vysílání Mioweb radí vám opět přinesl téma online kurzů a klubů. Tentokrát jsme se podívali na paškál online klubu. Řekli jsme si, jaký je rozdíl mezi online kurzem a klubem. A ukázali jsme vám, jak takový online klub v Miowebu vytvořit prakticky. Pokud jste na vysílání nemohli být online, mrkněte na tento záznam. Načerpejte informace a začněte ještě dnes vzdělávat své...

Výběr správných klíčových slov pro váš web

Jedním z nejefektivnějších způsobů získání návštěvnosti pro váš web je optimalizace pro vyhledávače, neboli SEO. Jedná se o proces, při kterém upravujete svůj web tak, aby byl snadněji pochopitelný pro vyhledávače a zvýšila se pravděpodobnost, že bude lépe hodnocen během vyhledávání relevantních klíčových slov. Jinými slovy, bude se při vyhledávání konkrétního klíčového slova umisťovat ve výsledcích vyhledávání výše,...

ČLENSKÉ SEKCE V PRAXI #2 TVOŘÍME ONLINE KURZ – Mioweb radí (6. díl)

Před 14 dny jsme v našem pořadu Mioweb radí otevřeli téma tvorby vlastních online kurzů a klubů na webových stránkách vytvořených v Miowebu. Jestli má Mioweb opravdu skvělou funkci, tak jsou to právě členské sekce. Tisíce uživatelů už tvoří vlastní online kurzy a prodávají je svým lidem jednoduše v Miowebu. Protože dnešní doba přinesla boom do digitalizace podnikání, online kurzy jsou jednoduše...

Novinky z provizního programu Mioweb Money

Naše síť obchodních partnerů stále roste, z čehož máme velkou radost a tak jsme pro vás připravili hned několik novinek, abychom naši spolupráci ještě více prohloubili. Je to rok, co plně využíváme AffilBox V listopadu 2019 jsme začali používat nový program pro provoz našeho provizního (affiliate) programu Mioweb Money. Stal se jím AffilBox, který je na ovládání velice...

JAK VYTVOŘIT VLASTNÍ ONLINE KURZ NEBO KLUB #1 – Mioweb radí (5. díl)

Jestli je některá z funkcí Miowebu skutečně unikátní, tak jsou to členské sekce. Ne každý si ale dovede představit, jaké možnosti se za touto funkcí ve skutečnosti skrývají. Potenciál členských sekcí se odhaluje zejména v posledním roce, kdy řada firem chtě nechtě musela přejít do online světa. Podnikatelé začínají vzdělávat své zákazníky a předávat jim své zkušenosti a know-how. Ať už...

Jak zvýšit důvěru ve váš produkt pomocí social proof

Vzpomeňte si na svůj posledního online nákup dražšího produktu, který jste předtím ještě nikdy nekupovali. A zkuste si vzpomenout na důvody, proč jste si koupili právě ten konkrétní produkt v tom konkrétním obchodě. Je velmi pravděpodobné, že se mezi rozhodujícími důvody objeví některý z následujících: Produkt vám doporučil známý Četli jste přesvědčivou recenzi na produkt Přesvědčilo vás, že produkt si koupilo...

NASTAVENÍ A SLEDOVÁNÍ CEST ZÁKAZNÍKA – Mioweb radí (4. díl)

Tématem čtvrtého dílu vysílání Mioweb radí byly cesty zákazníka, nebo také funnely. Víte, že bez cesty zákazníka 99% nových návštěvníků z vašeho webu s největší pravděpodobností odejde a už se nikdy nevrátí? To znamená, že abyste na svém webu uzavřeli obchod, čekají vás velké investice ve formě vašeho času a peněz investovaných do reklamy. Cesta zákazníka je sdružení chytrých funkcí a strategie,...

ZÁKLADY OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE – Mioweb radí (3. díl)

Další díl našeho nového online vysílání s názvem Mioweb radí je na světě a v tomto příspěvku jsme si pro vás připravili krátké shrnutí a především záznam, který si můžete kdykoliv přehrát. V prvních dvou dílech jsme se podívali na: Jak propojit web s Facebookem Jak napojit web na externí aplikace Tématem dnešního vysílání budou Základy optimalizace pro vyhledávače. Naučíte se...

Řekněte lidem už na homepage, co děláte a proč od vás mají nakoupit

Web vám má usnadňovat život a přinášet výsledky. A kde jinde na tom začít pracovat, než na nejnavštěvovanější stránce webu, kterou je homepage. Co by na ní mělo být za sdělení, aby lidé snadno a rychle pochopili, o co na vašem webu jde a proč mají nakoupit.  Statisticky patří homepage mezi nejnavštěvovanější stránky každého webu, zpravidla je úplně tou nejnavštěvovanější. Často zde dochází k prvnímu kontaktu...