Mioweb je aplikace pro podnikatele, kteří si chtějí jednoduše vytvořit web přinášející výsledky a mít ho pod kontrolou. Bez programování. Zjistit více o Miowebu.

Blog

Opomíjený potenciál části webu “pod zámkem”

Členské sekce. Pro někoho neznámý pojem, pro jiné milionový byznys. Tak si pojďme ukázat, v čem je tahle část webu zajímavá. A co vám může dát… Členskou sekcí webu nazýváme místo, které najdete „pod zámkem”, tedy heslem. Jestli budete heslo dávat zdarma nebo prodávat, je na vás, ale obojí připadá v úvahu. U první možnosti vložíte do stránky registrační formulář. U prodeje...

Vůbec by mě nenapadlo, že s tématem Excel se dá podnikat online

“Milujem Excel!”, říká Zuzana Pogranová, lektorka firemních kurzů, která se specializuje právě na Excel, ale také Word a PowerPoint. Je expertkou v této oblasti, tak se rozhodla své online podnikání postavit právě na Miowebu. Na jejích stránkách zuzanapogranova.sk najdete množství podrobných návodů, jak v textové podobě, tak i formou online kurzů. Zuzanu jsme se rozhodli vyzpovídat. Na rozhovor s ní se můžete podívat ve...

O prodávání

O prodávání

Prodávání je možná nejpřirozenější věc na této planetě. Mohlo by to tak být? My lidé, ale prodávání rádi komplikujeme a děláme z něj i to, co není. Prodávání je ale jednoduché.  Dej a dostaneš. Tak je to v přírodě zařízeno. Když nedáváme, umřeme, protože ani nám nikdo nic nedá. Neexistuje v přírodě organismus, který by mohl žít oddělený od celku. Když nepřispíváme...

Budování důvěry skrze hodnotný obsah

V jednom z předešlých článků nazvaném Jak získat kontakt na budoucího zákazníka přes vlastní web jsme vám ukázali, jakým způsobem můžete sbírat kontakty výměnou za hodnotný obsah nebo-li „magnet”. Vysvětlili jsme, že důležitost tohoto kroku spočívá právě v získávání kontaktů na vaše potenciální zákazníky. Zároveň tento krok funguje jako určitý filtr toho, kdo je vlastně tím možným zákazníkem. A teď,...

Začněte prostě něco dělat. Začněte to dělat tak, jak chcete vy. A dělat, než bude hotovo.

Přinášíme vám rozhovor s Lucíou Čapkovou, autorkou projektu Dot Art Therapy, ve kterém probouzí v ženách kreativitu, relax a uvolnění. Rozhovor můžete zhlédnout jako video, poslechnout si ho jako podcast nebo přečíst níže. Čím se zabýváte a jak jste začala podnikat? Vyrábím, kreslím, maluji mandaly, ale nejen to. Mojí hlavní činností je, abyste si u mě na kurzu namalovali tu svoji...

Jak si nenechat zákazníky prokluzovat mezi prsty

Od roku 2012 pomáháme lidem tvořit profesionální weby, které jim usnadňují život, a jednoduchým způsobem je prezentují v online světě. Úspěšné weby mají jednu společnou věc. Systematicky vedou uživatele od první návštěvy přes prodej až po dokonalou zákaznickou péči. Říká se tomu Cesta zákazníka. Nebo také prodejní funnely. Využití strategie cesty zákazníka jsme pro vás v novém Miowebu posunuli...

Kontakty na potenciální zákazníky - jak je získat na webu

Jak získat kontakt na budoucího zákazníka přes vlastní web?

Každý zkušený prodejce ví, že když chce prodávat, potřebuje kontakt na potenciálního zákazníka. Na internetu je vaším prodejcem web, takže se teď dozvíte, jak kontakt přes vlastní web získat. Jinak řečeno, co musíte na webu mít, aby se vám to povedlo. Jo, ale ještě tu máme jednu důležitou poznámku. Pokud zatím nevíte, proč byste si měli o kontakty na webu...

5 otázek, podle kterých poznáte, zda potřebujete prezentační nebo prodejní web

5 otázek, podle kterých poznáte, zda potřebujete prezentační nebo prodejní web

Není web jako web. Zatímco jeden potřebuje být pouze vidět a umístit na web své kontakty a portfolio, druhý chce, aby mu web prodával. Je proto důležité, abyste si udělali jasno v tom, jakou funkci mají webové stránky plnit. Pokud si nejste jistí odpovědí, nevadí. Začtěte se… 1. Jaký je cíl vašeho webu? Prezentační web Prezentačním webem neboli webovou...

V roli prodejce je nejdůležitější pomoci zákazníkovi se rozhodnout

Rozhovor s Martinem Bednářem, naším affiliate partnerem, ale především trenérem, koučem, konzultantem a odborníkem v oblasti B2B prodeje, jsme natáčeli v době koronavirové. Rozhovor si můžete buď poslechnout ve videu, nebo audio podcastu, a také přečíst níže. MioWeb.cz · V roli prodejce je nejdůležitější pomoci zákazníkovi se rozhodnout Co je hlavní náplní vašeho (online) podnikání? Náplní mého online podnikání je...

Květnové novinky v Miowebu

I přestože celou zemi v posledních měsících sužuje pandemie koronaviru a v mnoha společnostech se doslova zastavil život, tak v Miowebu jsme nelenili a připravili jsme pro vás pár zajímavých novinek a vylepšení. Některé se týkají nových funkcí a některé, ač jsou to zdánlivě drobnosti, posouvají aplikaci Miowebu na profesionálnější úroveň. Kampaň – odpočet od vstupu na stránku Na úvod bych začal výbornou...