Vyzkoušejte Mioweb na 14 dní za 1 Kč! Objevte všechny výhody a funkce, které vám nabízí. Začněte tady.

Kam kráčíš Miowebe? 2.díl

V minulém díle jsme ukázali na 3 základní hodnoty, které ve chvíli, kdy se odrazí v naší práci a pro-dávání přímo i online, vše mění.

Je to svoboda, respekt a láska.

Ve chvílích, kdy dáte svým lidem svobodu a oni se můžou uvolnit, necítí se pod tlakem, mohou si vybrat a vy jste tam pro ně s upřímným zájmem jim pomoci a posloužit, pak vzniká hluboký vztah a partnerství na mnoho let.

Se svobodou jde pak ruku v ruce respekt. Je to naše schopnost umožnit lidem, aby byli takoví, jací jsou. Respektovat jiný pohled a názor je mistrovství a v prodávání se to nejčastěji pojí se slovem Ne. Respektujte Ne svých zákazníků, dejte jim svobodu říct Ne. Nikdy si to neberte osobně, protože osobní to nikdy není. 

Dejte a vždy prodávejte jen možnost. Obrovsky se vám uleví. Dejte lidem možnost a ukažte jim příležitost, kterou získají, když půjdou s vámi, to dělejte, ukažte i to, co můžou ztratit, když řeknou Ne, ale konečná volba je svoboda a respekt. Chcete ty, kteří mají skutečný zájem, ne ty, které jste „znásilnili“ svým prodejem a oni se za pár dní proberou, aby zjistili, že to pro ně není.

A láska přijde sama se svobodou a respektem. Během pár okamžiků pozná váš člověk u vás na webu, zda to rezonuje nebo ne. Zda své věci děláte s nadšením, láskou, zapálením a enthusiasmem, zda si na něco hrajete a tvoříte „umělou identitu“ nebo zda jste tam opravdu vy, autenticky a přímo.

V Miowebu jsme od začátku postavili prodej na Cestě zákazníka. Je to systém, kterým vedete své lidi na webu prodejním procesem. Dnes se mu říká Funnel a věnuje se mu i nejnovější modul uvnitř Miowebu.

Je postaven na jednoduchém předpokladu, že aby od vás člověk koupil a vy jste dlouhodobě prosperovali, někde na prodejní cestě se musí odehrát 4 kroky.

Vědět… lidé se o vás musí nějak dozvědět.
Věřit…. lidé vám musí uvěřit.
Koupit… lidé musí vidět hodnotu a koupit.
Doporučit… lidé musí být nadšení z nákupu a doporučí vás dál.

Za 15 let v prodeji jsem nenašel lepší cestu, jak prodávat a podnikat. Kdykoliv jsme se naopak od této cesty oddělili, přestávalo něco fungovat.

A online Cesta zákazníka má přesně tyto kroky

#1 Vědět: Propagujete svůj web, abyste získali návštěvnost
Tedy jste v kontaktu se svou komunitou a databází, nebo si platíte reklamu nebo publikujete obsah do světa.

#2 Věřit: Na svůj web umístíte hodnotný obsahový magnet a získejte kontakt
Obsah tvoří vztah. Hodnota, kterou dáte, tvoří vztah. Slova a příběh vytvoří důvěru nebo opak. Dejte lidem to, co je zajímá a co je obohatí ještě předtím než koupí. Získejte kontakt a bavte se s lidmi.

#3 Koupit: Dejte nabídku, která se neodmítá
Dejte lidem možnost říct ano, ukažte, co pro ně produkt udělá. Jaký má přínos, jak ho používají jiní a uveďte reference. Prezentujte podmínky, dejte dárečky a poskytněte záruky, po kterých je jen jedna odpověď, Ano.

#4 Doporučit: Dodejte slíbené a zařiďte Wow efekt
Co se děje, když člověk koupí? Co mu nabídnete pak? Jak zajistíte jeho spokojenost? Získáváte reference a doporučení? Tyhle otázky si kladou bohatí podnikatelé a firmy, aby mohli lépe sloužit a tím dále bohatnou, protože to je ten nejpřirozenější způsob.

A tohle vše lze dnes dělat s přehledem na webu a tvořit si Cestu zákazníka online. Mluvit s lidmi, získávat leady a prodávat. Jednoduše, ne komplikovaně.

Naší misí je převést tento systém na web tak jednoduše, jak to jde. Vytvořit tu nejjednodušší verzi cesty zákazníka právě pro váš produkt.

Někdy stačí získat z webu jen kontakt a další prodej již vede obchodník osobně. Někdy stačí poslat lidi z reklamy přímo na prodejní stránku a prodáváte. Někdy stačí méně a máte více…

Někdy stačí více konat a méně myslet.

Vytvořte si zítra svoji cestu pro zákazníky a sledujte, co na ní dělají. Chodí tam někdo, rozhlíží se, kliká, registruje se, píše vám, nakupuje?

Proč byste tvořili půl roku nový web, když zatím nevíte, co bude fungovat.

Tvořte raději cestu pro zákazníky, prodávejte, bavte se s lidmi a až budete prodávat a vědět, vydělávat peníze, pak investujte do lepšího designu, bohatšího obsahu, přidávejte stránky atd. Až si ověříte, že vaše nápady v realitě fungují.

Škola hrou a prodej praxí. Přeji vám, ať si hrajete a prodáváte. Třeba s Miowebem.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů.