Jak vybrat a objednat tarif FAPI k e-shopu MioWebu

Do 31.7.2018 máte první objednávku s 50% slevou.

Při měsíční frekvenci placení se sleva vztahuje pouze na první platbu.
Ceny uvedené v ceníku níže jsou již po uplatnění této slevy.

CENÍK FAPI S 50% SLEVOU

Vyberte si tarif podle toho, kolik objednávek potřebujete zpracovávat. Čím více prodáváte, tím je cena za jednu objednávku nižší. Cena platí pro první vystavenou objednávku na měsíc nebo na rok. Každá další objednávka bude v běžných cenách.

Kliknutím na tlačítko objednat v ceníku se dostanete do svého FAPI účtu (je třeba se přihlásit), kde přes tlačítko změnit tarif přejdete na výběr tarifu a období a uložíte. Tím dojde k vystavení faktury a po její úhradě k aktivaci zvoleného tarifu. Pokud se vám nedaří k objednávce dostat, hledejte prosím odpověď v často kladených otázkách dole na této stránce.

START
95 Kč
měsíčně*
Do 10 objednávek za měsíc
Plná funkcionalita
Neomezený počet prodejních formulářů
Možnost napojení platební brány
COMFORT
345 Kč
měsíčně*
Do 100 objednávek za měsíc
Plná funkcionalita
Neomezený počet prodejních formulářů
Možnost napojení platební brány
PREMIUM
645 Kč
měsíčně*
Do 300 objednávek za měsíc**
Plná funkcionalita
Neomezený počet prodejních formulářů
Možnost napojení platební brány

* Při objednávce roční licence získáte 2 měsíce zdarma (platíte jen za 10 měsíců).

** Při překročení limitu tarifu PREMIUM účtujeme 2 Kč za každou objednávku nad limit.

Ceny jsou uvedeny bez DPH.

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Podle čeho si mám zvolit tarif?

Jednotlivé tarify se liší pouze počtem objednávek, které dokáží zpracovat. Kritérium pro výběr vhodného tarifu je tedy jednoduché - zvažte, kolik objednávek měsíčně obvykle přijímáte.

Jak je ve FAPI chápána objednávka?

Objednávkou se rozumí jeden uskutečněný prodej. Ten může být doprovázen více prodejními doklady - zálohová faktura, doklad o přijetí platby, faktura/daňový doklad, opravný daňový doklad. Celá tato série dokladů je pro výpočet tarifu započítána jako jedna objednávka.

Jaké objednávky se započítávají do limitu tarifu?

Do limitu tarifu se počítají objednávky, které byly vytvořeny v daném měsíci (období, za které se tarif vyhodnocuje) a nejsou stornované. Započítávají se jak objednávky vytvořené automaticky přes prodejní formuláře nebo přes e-shop, tak objednávky vystavené ručně.

Co se stane, když překročím limit tarifu?

Tarif vaše prodeje nijak neomezuje. Když překročíte limit tarifu, vystavíme vám pouze doplatkovou fakturu do ceny vyššího tarifu. Funkčnost vašeho účtu tím nebude nijak dotčena, a vy se tak můžete v klidu věnovat svému byznysu. Při překročení limitu nejvyššího tarifu PREMIUM, účtujeme doplatek 2 Kč za každou objednávku vystavenou nad limit tarifu.

Mohu pro e-shop použít jiný fakturační nástroj?

MioWeb E-shop je nyní použitelný pouze společně s FAPI. Propojení s jiným fakturačním nástrojem tedy není možné.

Mohu e-shop používat bez FAPI?

V současné době ne. Ke správnému fungování e-shopu to bez FAPI nepůjde.

Proč nyní musím za FAPI platit?

Když jste si e-shop pořizovali, aktivovali jsme vám automaticky FAPI ve verzi ZDARMA s obratem do 40 000 Kč/měsíc. Tarify ve FAPI však prošly v loňském roce změnou a v současné době už FAPI uvedený tarif zdarma neposkytuje. Pro je nyní nutné přejít na jeden ze současných tarifů. Změna obchodních podmínek, která zahrnuje i tuto úpravu, je platná od 25.5.2018.

Co se stane, když si FAPI neobjednám?

V případě, že objednávku do 31. 7. 2018 realizovat nebudete, např. z důvodu, že aktuálně modul e-shopu nevyužíváte a tedy FAPI nepotřebujete, převedeme váš FAPI účet k 1. 8. 2018 do omezeného režimu, který nepřijímá objednávky. Kdykoli v budoucnu samozřejmě máte možnost si tarif doobjednat. Aby pro vás byl přechod z verze zdarma na placenou přijatelný, vyjednali jsme 50% slevu na první objednávku ročního nebo měsíčního tarifu.

Nedaří se mi přihlásit do FAPI nebo k objednávce. Jak mám postupovat?

Jděte na stránku https://app.smartselling.cz/, přihlaste se. V případě zapomenutí hesla si před odkaz "zapomněli jste heslo" vyžádejte nové. Po úspěšném přihlášení klikněte v horní liště na záložku FAPI. V případě aktivního FAPI budete přesměrováni do účtu FAPI. Pokud FAPI zatím nemáte aktivní, klikněte na tlačítko Aktivovat aplikaci pod účtem xxx@xxx.xx, čímž budete do FAPI přesměrování rovněž. Následně přejděte vpravo nahoře na Můj účet > Tarif a faktury. Přes tlačítko Změnit tarif nebo Objednat tarif se dostanete k výběru tarifu a období.

Máte další otázky? Napište nám na podpora@mioweb.cz.