PŘEDSTAVUJEME VÁM NEJNOVĚJŠÍ GENERACI MioWebu, VERZI 3.0

NYNÍ JE TVORBA WEBU S JEŠTĚ VĚTŠÍ LEHKOSTÍ

Je váš web i dobrým zaměstnancem?

Je váš web i dobrým zaměstnancem?

Webové stránky mají být vaším obchodním zástupcem, někým kdo vás prodává, aniž byste u toho museli být. Pokud máte pocit, že to tak není a že je co upravovat. Pak vám doporučujeme přihlásit se do nového projektu co dokáže web.

Díky projektu nejen obnovíte lásku k vašemu webu, ale získáte v devíti blocích nový nadhled a poznatky, co všechno vylepšit a hlavně proč to vylepšit. Díky hostům a příběhům vám během webináře nastíníme základní kameny úrazu, které mívají neprodejné weby.

Jak se přihlásit?

Je to jednoduché, stačí zajít na webovou stránku codokazeweb.cz a tam se přihlásit na webinář zadáním emailové adresy a jména. Všechny informace vám dorazí do emailu. Připravte si blok na poznámky a chuť se učit. Poté stačí v daný čas kliknout na odkaz vysílání, který vám dorazil do emailu.

Na co se Ještě můžete těšit?

  • Webinář je založen na inspiraci od nejlepších prodejců, poslechnete si jejich příběhy a můžete se inspirovat jejich prací.
  • Nejdříve se dozvíte jak začít, a co je do začátku nejdůležitější.
  • Jak si zamilovat svůj web a díky tomu mít větší návštěvnosti i prodeje.
  • Seznámíte se s šablony Miowebu a zjistíte, že nepotřebujete žádné grafické vzdělání, díky předpřipraveným šablonám a inspiracím stačí jen nadšení. Protože základem šablon u Miowebu je, že editace má bavit.
    Nemusíte se však bát používání šablon z důvodů, že budete mít stejný web jako kolega. Šablony jsou plně upravitelné podle vašich představ, jak sami uvidíte na webináři.

Důležitou součástí webináře je marketing a cílení na klienta.

Jedna část je věnovaná blogu, proč ho mít i jak ho vést. Díky tomu, že se budete klientům svěřovat s novinkami na blogu, získáte nový nadhled a více energie do podnikání. A co je důležité i zpětnou vazbu a dosah nejen pro web, ale i pro sociální sítě. Webinář vám pomůže odpoutat se od strachů spojených s blogováním a díky tomu si vytvořit vztah s klientem.

Blog je jen jednou částí marketingu o které se dozvíte, dalším článkem jsou magnety, jak s nimi pracovat a proč jsou důležité. Nahlédneme i do  A/B testování i jak vybudovat cestu zákazníka pro větší konverze. Neslyšeli jste o těchto výrazech? Nevadí, vše a mnohem více je zde vysvětleno.

Na jaké hosty se můžete těšit?

Webinář povede David Kirš, který od roku 2010 sestavil desítky prodejních webů, realizoval online kampaně a projekty s obratem +100 mil. korun.

Dále na Daniela Križáka, Stáňu Stiborovou (Mrázkovou) zakladatelku projektu Podnikání z pláže, Pavla Říhu a další.

Cílem projektu Co dokáže web je ukázat vám, že web není nepřítel, ale partner, který vás má zastupovat. A získat novou energii a nadšení, kterou budete díky webu schopni předat i klientům a tím zvýšit své obraty.

 

Audio verze i ke stažení:

Katka pečuje o celý projekt MioWebu a jeho tým. Miluje spolupráci a brainstorming. A taky počítače a techniku jako takovou. Návody otevírá až v nouzi nejvyšší.

Vytvořte si profesionální web
za pár hodin

Od teď už nepotřebujete programátora.
Web si jednoduše poskládáte sami z desítek připravených obsahových prvků a designových bloků.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

  • NOVINKY E-MAILEM

    Chcete od nás dostávat tipy na články, jak z vašeho webu udělat ten nejlepší prodejní nástroj?

  • NEJČTENĚJŠÍ PŘÍSPĚVKY