PŘEDSTAVUJEME VÁM NEJNOVĚJŠÍ GENERACI MioWebu, VERZI 3.0

NYNÍ JE TVORBA WEBU S JEŠTĚ VĚTŠÍ LEHKOSTÍ

HLEDÁME NADŠENCE NA TELEFONICKOU PODPORU

vášeň pro telefonování, komunikace, technická zdatnost, iniciativa

S KÝM BUDEŠ SPOLUPRACOVAT?

Honza - podpora pro zákazníky
Lenka - podpora pro zákazníky
Lukáš - technická podpora
Katka - manažerka a líderka
Martin - tvůrce MioWebu
Káťa - obchod a marketing
MioWeb tým

Na podpoře MioWebu se setkáváme s rozmanitými dotazy našich zákazníků. Potřebují poradit, jak něco nastavit, nasměrovat nebo vyřešit nějakou chybu. Zeptat se na tarif, cenu nebo možnosti domén a hostingů.

Hledáme kolegu či kolegyni do týmu pro poskytování tohoto servisu našim klientům. Potřebujeme člověka, který se při komunikaci se zákazníky cítí jako ryba ve vodě, miluje telefonování,  je technicky zdatný a má chuť se učit a vzdělávat. Potřebujeme nadšence do MioWebu a zákaznické péče.

Na oplátku nabízíme zázemí skvělého týmu, možnost seberealizace či přinášení vlastních nápadů. Jako svobodná firma se nebráníme práci na dálku. Místem výkonu Tvé práce proto může být Tvá vlastní pracovna, nebo obývák.

HLEDÁME K NÁM PARŤÁKA či PARŤAČKU, který/á

  • má upřímný zájem pomoci klientovi a vyřešit jeho požadavek
  • rád komunikuje, zejména telefonicky
  • je samostatný/á, spolehlivý/á a zodpovědný/á
  • iniciativně hledá řešení a současně si rád řekne o pomoc
  • ovládá český jazyk slovem i písmem
  • má zájem učit se novým věcem
  • má zkušenosti s MioWebem (případně zaučíme)
  • má základní přehled o aplikacích Smartemailing a FAPI (případně zaučíme)
  • je technický typ
  • je schopen pracovat na dálku, plánovat svůj čas a má k tomu vhodné pracovní prostředí včetně rychlého a spolehlivého internetového připojení
  • může cca 1x za měsíc přijet do Brna

Také se Ti může hodit:

  • zkušenost s psaním blogových článků
  • zkušenost s natáčením návodových videí
  • znalost sociálních sítí
  • základní přehled o ostatních aplikací firmy SmartSelling - SmartEmailingu a FAPI

TVOU HLAVNÍ NÁPLNÍ PRÁCE BUDE

  • odpovídání na dotazy klientů - primárně telefonicky, případně e-mailem
  • zjišťování spokojenosti klientů, volání ,,první pomoci” pro klienty ve zkušebním období
  • volání klientům, kteří se zpozdili s platbou faktury
  • předávání obchodních dotazů naší markeťačce a spolupráce s ní
  • předávání technických problémů programátorům a kooperace s nimi

Co dalšího Tě u nás může čekat:

  • živá a online školení
  • psaní blogových článků
  • péče o sociální sítě
  • testování nových verzí MioWebu
  • přinášení nových nápadů a jejich realizace
  • tvorba nápovědy

CO MŮŽEŠ JAKO ČLEN/KA NAŠEHO TÝMU OČEKÁVAT:

Po nástupu Tě čekají 3 měsíce doby hájení. Budeš se učit a seznámíš se s chodem naší firmy. Mezitím se rozkoukáš a rozhodneš, jestli chceš jít dál s námi. I my samozřejmě budeme sledovat Tvé zapojení a kompatibilitu s týmem a vizí naší zákaznické podpory. 

Dále:

  • budeš chválen za iniciativu vyřešit problém zákazníka nebo opravit chybu v některém z našich systémů, když ji objevíš
  • budeš součástí skvěle pracujícího týmu, jehož členové jsou nadšení pro to, co dělají a jejich práce je baví.
  • bude ti poskytnuta podpora v podobě praktických informací, aplikací a systémů, to vše s jediným cílem - abys byl/a ve své práci úspěšný/á
  • budeš mít příležitost se učit a růst - osobnostně i profesně
  • flexibilní pracovní dobu a práci z domova - zákaznickou podporu pro klienty poskytujeme každý všední den od 9 do 16 hodin. Pokud se domluvíš s kolegy, můžeš si odběhnout pro děti, na nákup a podobně

Jestli jsi dočetl/a až sem, něco to znamená.

Znamená to, že tato pozice je Tvým voláním a že by ses nám měl/a co nejdříve ozvat - ideálně do 12. 2. 2019. Chceme o tobě vědět, a to brzy! Hned.

Místo výkonu práce: z domu + přibližně jednou měsíčně se setkáváme osobně v Brně

Časová náročnost: plný úvazek s tím, že začít můžeš na pár hodin denně

Druh spolupráce: možnost zaměstnaneckého poměru nebo práce na ŽL (dle domluvy)

Finanční odměna: po zapracování 25 000 - 30 000 Kč

JAK SE PŘIHLÁSIT NA TUTO POZICI?

1. krok -  udělej si zdarma Genius test

2. krok - natoč 60-vteřinové video o tom, proč se chceš stát součástí našeho týmu a proč jsi zrovna ty pro tuto pozici nejlepší. Video prosím nahraj na YouTube.

3. krok - svůj životopis, odkaz na video a výsledek Genius testu pošli do 12. února Honzovi na e-mail jan@mioweb.cz.

4. krok - výběrové řízení: Pokud budeme mít na základě tvého životopisu a videa pocit, že se na tuto pozici hodíš, ozveme se ti a domluvíme se na osobním setkání nebo přinejmenším na úvodním rozhovoru přes Skype.

Výběru lidí do našeho týmu věnujeme spoustu času a energie, protože hodně investujeme do každého člověka, kterého do našeho týmu přijmeme. Proto nám, prosím, neposílej svou přihlášku, pokud nemáš opravdu vážný zájem.

Těšíme se na tebe 🙂