4. týden

Jdeme do finále! Váš web získal konkrétní podobu, má hlavičku a patičku i úvodní stránku. Je přehledně uspořádaný a uživatelsky příjemný. Nyní naplníte všechny důležité stránky kvalitním obsahem.

Budujeme obsah webu

I když záleží především na vás, co na web umístíte, připravili jsme zde pro vás přehled stránek, které by na něm měly být. Protože lidé očekávají, že je u vás najdou. Tedy za předpokladu, že chcete jít cestou osvědčeného. U každé z nich si řekneme, co na ni (ne)patří a jak ji vyladit k naprosté dokonalosti.

Nabídka služeb/produktů

Představte své služby a prezentujte je v tom nejlepším světle. Ukažte, že u vás návštěvník najde řešení svého problému.

Stránka "Ceník"

Když už uvedete, co poskytujete, měli byste zároveň jasně říci, kolik to stojí.

Stránka "Blog"

Tvořte obsah navíc a vytěžte z něj celou řadu výhod, jako je vyšší návštěvnost a podpora osobní značky.

Další stránky webu...

Prodejní, chybová, děkovací… kromě základního „balíčku“ existují samozřejmě i další typy stránek. Které to jsou?

Stránka "O nás"

Vysvětlete, proč se svému podnikání věnujete a co vás k němu dovedlo. Tady máte jedinečnou šanci vzbudit velké sympatie.

Stránka "Reference"

Nejlepší reklama, jakou můžete mít. Reference umí zázraky, využijte je naplno.

Stránka "Kontakty"

Jděte návštěvníkům/zákazníkům naproti, uvítají to. Měli by vědět kde/kdy vás najdou či jak vás mohou kontaktovat.