INFORMACE K UKONČENÍ PROVOZU TELEFONNÍ LINKY MIOWEBU

S účinností od 1.6.2017 ukončujeme naši telefonickou linku a nadále nám můžete psát přes kontaktní formuláře na webu (oranžová ikona v pravém dolním rohu), které jsou napojeny i na naši znalostní bázi, kde můžete najít mnoho odpovědí na své otázky, nebo přímo na podpora@mioweb.cz.

Odpovědi na otázky, které můžete řešit

Co když budu mít urgentní problém?

Vašim e-mailům se v době od 9 do 16 h věnujeme průběžně a pokud zaznamenáme e-mail vyžadující urgentní řešení, prioritizujeme jej a dáme vám zprávu, že jsme jej převzali k řešení.

Co když nedokážu přesně popsat svůj požadavek?

Popište prosím v bodech, co se vám nedaří nastavit nebo s čím potřebujete pomoci (např. nedaří se mi upravit menu nebo nastavuji pozadí webu, ale nezobrazuje se mi, apod.), připojte název domény a přístupové údaje do administrace wordpressu, případně uživatelský e-mail, pokud web hostujete u nás a své telefonní číslo.

Často nám stačí jednoduchý popis a dokážeme vám pomoci. Pokud doznáme, že popis není dostačující a potřebujeme bližší vysvětlení, požádáme vás o upřesnění, případně vám zavoláme, pokud bude tato cesta efektivnější.

Z našich dlouhodobých zkušeností s komunikací s vámi nás nyní nenapadá další zásadní otázka v této souvislosti. Pokud vám však jakákoli jiná přišla na mysl, napište nám ji prosím na podpora@mioweb.cz.

Jak funguje naše podpora

Co od nás můžete očekávat a jak sami můžete pomoci k tomu, abychom váš dotaz vyřešili co nejdříve a k vaší plné spokojenosti?

Vašim dotazům se věnujeme v pracovních dnech v době od 9 do 16 hodin. Odpověď od nás obdržíte zpravidla do tří hodin, často to bývá i pár minut nebo desítek minut. Někdy se může stát, že se nám sejde více požadavků k řešení, nikdy však nebudete na odpověď od nás čekat v pracovních dnech déle, než 48 hodin.

Jak jsme zmínili výše, urgentní požadavky prioritizujeme a potvrdíme vám, že jsme započali jejich řešení.

Vy sami nám můžete pomoci výrazně urychlit vyřešení vašeho dotazu. Stačí pamatovat na uvedení těchto pár věcí pokaždé, když nenajdete odpověď v nápovědě a potřebujete nám napsat:

  • název domény (např. mujweb.cz)
  • přístupy do administrace wordpressu (uživatelské jméno a heslo), pokud web hostujete na vlastním hostingu
  • uživatelské jméno (em. adresa) do MioWebu, pokud web hostujete u nás (nemusíte uvádět, pokud nám ze stejného e-mailu píšete svůj dotaz)
  • pokud se dotaz týká konkrétní stránky webu, uvedení její URL adresy
  • co nejpřesnější popis problému, lépe v krátkých větách nebo bodech, je-li to možné
  • screenshot/opis obrazovky (ideálně neořezaný), pokud to pomůže lepšímu nebo jednoudššímu popisu problému
  • telefonní číslo

Uvažujeme do budoucna také o zřízení VIP podpory. Její podoba a podmínky v zatím nejsou jasné, spíše nás v tuto chvíli zajímá váš případný zájem o nadstandardní služby spojené s MioWebem.

Víme, že někteří si rádi skrze linku i jen tak přátelsky povídáte a přemýšlíme i o možnosti potkávat se s vámi jinak, ať už online nebo offline - jen tak, třeba někde v kavárně a posdílet si vzájemné své příběhy a inspirovat se.

Pokud se vám tyto možnosti jeví jako zajímavé a líbila by se vám jejich existence, napište prosím Katce na e-mail katka@mioweb.cz


Děkujeme, že jste s námi a těšíme se na další spolupráci.

VÁŠ TÝM MIOWEBU

Martin Dolenský
Martin Dolenský
Autor a tvůrce MioWebu
Katka Sodomková
Katka Sodomková
Líderka a manažerka
Viktor Šabacký
Viktor Šabacký
Marketing a obchod
Jana Andrésková
Jana Andrésková
SEO a obsahová kouzelnice
Jakub Koňas
Jakub Koňas
Programátor s úsměvem
Lenka Pukančíková
Lenka Pukančíková
Podpora pro zákazníky
Lukáš Kochrda
Lukáš Kochrda
Technický support