Vytvořte si do měsíce web, který se stane opravdovým pilířem vašeho podnikání
- zbavte se rutinní práce
- automatizovaně prodávejte své služby, know-how a produkty
- bez závislosti na agenturách
- bez znalosti IT a programování
- bez vysoké vstupní investice
Radim Vysoký
V dnešní době nepotřebuje člověk nějakou obrovskou vstupní investici, aby mohl začít něco dělat. Do měsíce jsme měli vše natočené a spuštěné první dva online kurzy, které jsme začali prodávat.
Zuzana Freyja
Online je dobrá věc pro stabilitu podnikání.
„Tvořit online kurzy nikdy nebyl můj sen a ani jsem neměla chuť podnikat online. Ale měla jsem sen živit se malováním. Online kurzy jsou teď dost velkou nebo dokonce větší částí mého podnikání.“
Zuzana Pogranová
Když nastala situace, jaká nastala v březnu, tak všechna školení v praxi v podstatě skončila a zůstalo mi jen online podnikání v podobě mého 100% příjmu. Začala jsem se svému online podnikání víc věnovat a je mi i trochu líto, že jsem se tomu nezačala věnovat dřív, protože v tom vidím obrovské výhody.
Marián Šaray
Díky automatizaci pracuji už s hotovým klientem, který mi už i zaplatil.
„Začal jsem jako osobní trenér ve fitku a časem jsem si začal uvědomovat, že jsem omezený tím, kolik mám času a kolik si můžu vydělat peněz. A pokud se chci posunout dál, musím něco změnit.“
I vaše online podnikání může vypadat podobně. Zvlášť pokud cítíte, že vám teď web v podnikání nepomáhá, jak potřebujete.
Čtěte dál, pokud:
Jděte úspěchu naproti
Je férové na rovinu říci, že z webu nedokáže udělat pilíř svého podnikání každý. Nejčastěji pohoří ten, kdo se spokojí s tím „být na internetu“. Ten, komu stačí webová vizitka a nechápe internet a web jako příležitost být blíže svým lidem, předávat jim hodnotu, prodávat služby a produkty, které pozitivně ovlivní jejich životy.
Čtěte dál, pokud chcete ze svého webu udělat špičkové on-line zázemí pro své podnikání, jestli to myslíte se svým online působením vážně a pokud chcete web dlouhodobě využívat jako aktivní podporu svého podnikání.
Proč tolik podnikatelů na internetu neuspěje?
Pravdou je, že můžete z webu do měsíce vytvořit opravdový pilíř svého podnikání, změnit své know-how v pravidelný příjem a zbavit se rutinní práce. Automatizovaně prodávat své služby a produkty.
Jenže většina podnikatelů nemá schopnosti si takový web naprogramovat svépomocí nebo nemá čas, peníze ani nervy na to, aby svěřila vytvoření agentuře. Nebo sahají po řešeních, které jsou sice levné, ale neumožňují automatizovat činnosti a prodávat. A web jim nakonec moc nepomáhá.
Mioweb vznikl nejprve proto, aby právě tohle vyřešil svým zakladatelům. A později z něj vznikla platforma, se kterou si podnikatelé sami dokázali vytvořit prodejní web agenturní úrovně a nepotřebovali k tomu znalost programování ani vysokou vstupní investici.
Prošlapali jsme vám cestu
Pro ty z vás, kdo Mioweb ještě neznáte. Zakladatelé Miowebu David s Martinem spolupracují od roku 2010. Jejich společným nadšením je svět webů a digitálního marketingu. David přichází s novými nápady, přináší ověřené strategie ze zahraničí a potřebuje prodejní weby pro své projekty a kampaně. Martin mu je jako webmaster a web designer tvoří, upravuje a provozuje.
Vše skvěle funguje až do roku 2012, kdy Martina přestává stále se opakující rutina bavit a přichází za Davidem:
“Hele, takhle už to dál nejde. Je toho moc, pořád něco potřebuješ měnit a tvořit. Já už to nestíhám a ani mě to dál nebaví dělat to znova a znova.“
Zároveň přichází se zajímavou myšlenkou. Jeho vizí je zjednodušení celého procesu tak, aby správu nových webů zvládal David sám. A stejně tak kdokoliv další, pro koho Martin weby tvoří. Proto začal vyvíjet webovou šablonu.
Šest měsíců na to vzniká první verze Miowebu – aplikace na provoz a tvorbu webů, která umožní podnikatelům jednoduše realizovat jejich vize a nápady, bez toho aby byli závislí na pomoci IT odborníků. Jednoduchý a přehledný editor stránek, plný šablon a vzorů podporující důležité marketingové a prodejní funkce.
Od roku 2012 už Mioweb pro svůj projekt využilo více než 7000 klientů. Jejich weby v součtech vydělaly miliony korun a online kurzy na webech postavených v Miowebu prošly tisíce lidí.
Zkušenosti z prodeje služeb, produktů, online kurzů a jejich marketingu se celou dobu promítají do dalšího vývoje aplikace, která zjednodušuje podnikatelům prodávání na internetu. Umožňuje jim soustředit se především na marketing a obsah, a neřešit technická nastavení webu a věci kolem toho.
Co je potřeba, aby byl web opravdovým pilířem vašeho podnikání?
- 1Kompletní zázemí pro provoz webu. Bez starostí s technickou stránkou
Dříve platilo, že se vám o zázemí webu stará webmaster nebo si vše kolem webu řešíte sami. Hosting, aktualizace, pluginy, doménu…
Výsledkem byla často frustrace z toho, že pořád někoho naháníte nebo si vše řešíte sami a ztrácíte čas, který byste mohli věnovat svému podnikání.
Dnes už je ale možné web provozovat jako službu – stejně jako třeba Netflix. Ihned získat možnost web využívat. Technické zázemí řeší provozovatel aplikace. Postará se o propojení domény s hostingem, nastavení, zabezpečení, zálohování. Vše máte na jednom místě.
Vy máte jistotu, že web běží plynule a bezpečně, a svůj čas můžete věnovat tomu, co je pro vaše podnikání důležité a přináší vám peníze.
Díky webovým platformám můžete přenechat starost o zázemí webu odborníkům a web začít ihned využívat. Pokud zrovna neplánujete kariéru webmastera, přenechte starost o web odborníkům a automatickým systémům, a věnujte svůj čas tomu, co vás opravdu baví a živí.
Pro jaké projekty je vhodná webová platforma (aplikace na tvorbu webů) a pro které web na míru?
Jak vybrat vhodnou webovou platformu?
- 2Web máte stále pod kontrolu a sami upravujete, co je potřeba
Byly doby, kdy jste s úpravami a rozvojem webu byli závislí na agenturách nebo programátorech.
Zdlouhavá komunikace a doba pozřebná na úpravy vás zdržovaly od práce a stály peníze.
V dnešní době můžete jednoduše využívat vizuální editor se systémem „drag and drop“, kdy prvky na stránku přidáváte přetažením z nabídky. Web jednoduše poskládáte jako lego. Všechny změny vidíte v reálném čase. A děláte si je sami.
Vaše online podnikání a kampaně tak můžete řídít podle svých nápadů a potřeb, ne podle toho, kdy má čas váš programátor.
Technologie dnes umožňují zvládat činnosti, které byly v minulosti dostupné pouze specialistům. Podnikatelé se tak stávají i tvůrci a předávají své know-how v čase a formou, jak uznají za vhodné.
Zvládnu web v editoru vytvořit i když nemám znalosti IT a programování?
Dokážu si na webu udělat opravdu všechno sám?
- 3Automatizujete rutinní činnosti a šetříte svůj čas
Dlouho platilo, že weby většiny podnikatelů byly statické a sloužily jako nástěnka. Neuměly automatizovat žádnou část komunikace se zákazníkem, ani prodávat. I když jste chtěli připojit marketingové a prodejní nástroje, bylo to moc složité nebo drahé na realizaci. Veškeré marketingové a prodejní činnosti tak byly závislé na vašem čase. A právě rutinní práce vám braly hodně energie a dávaly vašemu podnikání jasný strop určený vaším časem.
V současnosti se rutinní práce s objednávkami zbavíte použitím webu, který automatizuje celý online prodej. Od prvního kontaktu a tvoření vztahu s klientem, přes úhradu služby až po doručení digitálního obsahu nebo rezervaci služby na základě přijaté platby.
Váš web prodává 24/7 bez toho, abyste museli do procesu zasahovat. Získáváte čas na tvorbu obsahu, produktů a strategická rozhodnutí, která skutečně rozvíjí vaše podnikání.
Digitalizujte své podnikání a využijte nástroje, které vám uvolní ruce pro to, co je ve vašem podnikání opravdu důležité a co je vaší skutečnou vášní.
Jaké činnosti je možné automatizovat?
Kolik času mi automatizace ušetří?
- 4Analyzujete to nejdůležitější, co na webu přináší prodeje
Co se nedá měřit, se prý nedá řídit. Ale zřejmě jste si sami ověřili, jak složité je pokročilejší nastavování Google Analytics a nebo jiných analytických nástrojů, když chcete sledovat výsledky svého webu.
To pak nutně vede k potřebě nechat si reportovat výsledky od agentury nebo specialistů. Mimo to, že je to nákladné, tak ze záplavy čísel často stejně nedokážete vybrat ta, která jsou nejvíc relevantní pro vaše strategická rozhodnutí.
Dnes už je možné zapomenout na složité analytické systémy a přímo v administraci svého webu měřit to skutečně nejdůležitějšího, co přináší prodejní výsledky. Sledovat jen ta čísla, která přímo souvisí s cestou návštěvníků webu od prvního kontaktu k objednávce.
A tím získat jasnost v tom, co na vašem webu přispívá k prodejům a co ne. A tom základě dělat konkrétní kroky, včetně ověřování vaší strategie podle jednoduše nastavitelného AB testování.
Pro vaše podnikání je na webu opravdu důležitých jen pár čísel. Získejte k nim okamžitý přístup bez nutnosti napojovat složité analytické nástroje. Jednoduše testujte dvě varianty jednotlivých stránek pro získání jistoty, co k získávání klientů opravdu funguje.
Jaká čísla je důležité sledovat?
Co je to A/B testování?
- 5Doručujte know-how v uzavřené členské sekci
Při prodeji digitálních produktů (online kurzy, webináře, downloady, ...) dříve často platilo, že po objednávce následoval kostrbatý proces doručování obsahu zákazníkovi. Aby se k nim dostal, museli hledat ke každé lekci odkaz v e-mailech nebo na prapodivně strukturovaných rádoby zaheslovaných podstránkách vašeho webu.
V důsledku byli klienti z vašeho produktu rozpačití, i když byl obsah kvalitní a užitečný. A autor kurzu rozhodně nepůsobil profesionálně. Ale hlavně se doručení nedělo automaticky, stálo další úsilí (místo šetření času) a ruční práce otevírala prostor pro chyby.
Dnes už je možné pro prodej digitálního obsahu využít web se speciálně připravenou členskou sekcí (část webu pod zámkem). K té dostane zákazník automaticky přístup po uhrazení objednávky a po přihlášení v ní najde přehledně vše, co si koupil, a zároveň může vidět i nabídku vašich dalších produktů.
Díky tomu doručování obsahu probíhá profesionálně a plně automaticky. Vy do procesu vůbec nemusíte zasahovat. Z návštěvy členské sekce se u zákazníka tvoří návyk a je větší šance, že si koupí další vaše produkty a bude vás doporučovat dál.
V dnešní době už jsou lidé zvyklí na určitý standard v doručování a struktuře digitálního obsahu, a když jste mezi těmi, kdo tyto standardy plní, je mnohem větší šance na opakované nákupy a doporučení. Zároveň je možné z celého procesu úplně eliminovat vaši ruční práci..
Proč nestačí obsah doručovat na skryté stránce webu?
Je možné připojit členskou sekci k již fungujícímu webu?
To nejdůležitější,
co musíte zajistit:
- 1Získat kompletní zázemí pro provoz webu
- 2Mít web stále pod kontrolou a kdykoli ho moct upravovat
- 3Automatizovat rutinní činnosti
- 4Jednoduše analyzovat to nejdůležitější, co na webu přináší prodeje
- 5Pro doručování svého know-how využívat uzavřenou členskou sekci
„A do měsíce budete schopni udělat z webu opravdový pilíř vašeho podnikání, který změní vaše know-how v pravidelný příjem, zbaví vás rutinní práce a bude automatizovaně prodávat vaše služby a produkty. Bez závislosti na agenturách, vysoké vstupní investice a znalosti IT.“
Jsou různé cesty, ale...
Web si můžete postavit i sami třeba na WordPresové šabloně. Nebo si najmete agenturu či programátora. Případně využijete některou platformu zdarma. Ale nejspíš nepochodíte a jen přijdete o čas a peníze:
Nebo si můžete pořídit Mioweb za 2000,- + DPH měsíčně a do měsíce web opravdu využívat pro získávání klientů, online prodej a automatizaci procesů.
Mioweb je tu pro podnikatele, kteří jsou rozhodnuti udělat z webu opravdový pilíř svého podnikání, předávat a prodávat své know-how, zbavit se rutinní práce a věnovat se jádru svého podnikání. Bez závislosti na agenturách, vysokých vstupních investic a znalosti IT.
Tady je několik příběhů klientů,
kteří to dokázali před vámi:
„V dnešní době nepotřebuje člověk nějakou obrovskou vstupní investici, aby mohl začít něco dělat.“ Art Master
„Natočili jsme první dva kurzy a já jsem si říkal, že budu šťastný, když jich prodáme aspoň padesát, aby se to nějak zaplatilo. Teď jich prodáváme osm až deset denně.”
„Online podnikání je skvělé v tom, že lze vše udělat automaticky a generuje mi to zisk.“ Zuzana Pogranová
„Když nastala situace, jaká nastala v březnu, tak všechna školení v praxi v podstatě skončila a zůstalo mi jen online podnikání v podobě mého 100% příjmu. Začala jsem se svému online podnikání víc věnovat a je mi i trochu líto, že jsem se tomu nezačala věnovat dřív, protože v tom vidím obrovské výhody.”
„Online je dobrá věc pro stabilitu podnikání.“ Zuzana Freyja
„Tvořit online kurzy nikdy nebyl můj sen a ani jsem neměla chuť podnikat online. Ale měla jsem sen živit se malováním. Online kurzy jsou teď dost velkou nebo dokonce větší částí mého podnikání. ”
„V členské sekci je to určitě profesionálnější, tam si s tím můžu pohrát. Tím, že mám více online kurzů a produktů, je má klientka hezky všechny na jednom místě a nemusí se proklikávat do různých skupin nebo podstránek." Šárka Chapman
„Mým prvním kurzem prošlo už skoro 600 žen a spolu s těmi, co si prošly dalšími programy nebo koučinkem, už to bude kolem tisícovky. Jsou to čísla vlastně za jeden rok, což je neuvěřitelné. A kdybych to před rokem věděla, tak bych se asi lehce hroutila :-)”
„Začal jsem jako osobní trenér ve fitku a časem jsem si začal uvědomovat, že jsem omezený tím, kolik mám času a kolik si můžu vydělat peněz. A pokud se chci posunout dál, musím něco změnit.“ Marián Šaray
„Díky automatizaci pracuji už s hotovým klientem, který mi už i zaplatil. Takový klient už prošel tím, že mě poznal, získal ve mě důvěru, rozhodl se jít do akce. A toto všechno už já dělat nemusím.”
„Teď se učím prodávat v tom nadšení, které mám. Dřív to prostě bylo – mám nějaký plán a potřebuju lidi, aby mi ten plán na webu pomohli zrealizovat. A to vůbec nefungovalo. Nehledě na to, že to stálo hodně peněz." Věra Švach
„Zlom přišel, když jsem viděla, že produkt se prodává a vlastně i to, a to si pamatuju, že se to prodalo samo. Že jsem nemusela vystavovat excelové faktury, že se to nastavilo a fungovalo automatizovaně. Dosáhla jsem kolem 50 000,- z prodejů Happiness Challenge a nemohla jsem tomu uvěřit. To si pak člověk uvědomí, že investice do webu je vlastně minimální vůči tomu, co mu může přinést. Že web je vlastně taková základna k tomu, co všechno je v onlinu možné.”
Když se rozhodnete pro Mioweb, stane se následující:
- Budete mít plnou kontrolu nad svým webem a jeho rozvojem. Můžete dělat rychlé změny a přidávat nebo odebírat svobodně to, co je potřeba.
- Konečně se zbavíte závislosti na programátorech a agenturách, které vás jen zdržují a stojí nervy.
- Zapomenete na starosti s technickou stránkou webu a hlídáním, jestli všechny pluginy a doplňky správně fungují.
- Během pár dní vytvoříte klasický web, který vám umožní být vidět a představit vaše řešení potenciálním klientům.
- Podle našich podrobných návodů budete tvořit uzavřené členské sekce, ve kterých doručíte obsah svým zákazníkům formou např. online kurzů, klubů, webinářů a dokumentů ke stažení.
- Zbavíte se rutinní práce s objednávkami. Automatizujete celý online prodej od prvního kontaktu s klientem, přes úhradu služby až po její doručení v uzavřené členské sekci.
- Budete se zase cítit pánem svého podnikání, protože potenciální klienty povedete od prvního kontaktu k objednávce skrze prodejní funnely.
- Přímo v administraci webu uvidíte výsledky webu včetně toho, jak se vám vyplácí investice do reklamy. Testovat a optimalizovat budete na základě reálných čísel bez složitého nastavování Google Analytics.
Jak to funguje?
- 1Dříve, když jste chtěli profesionální web, museli jste si platit agenturu, programátora nebo riskovat, jestli řešení svépomocí/zdarma bude funkční.
Nyní můžete využívat web jako službu a ihned ho začít tvořit v našem intuitivním drag and drop editoru. Je to snadné, zvládlo to už 7000+ uživatelů před vámi.
- 2Dříve jste byli při úpravách webu a nastavování prodejních kampaní závislí na programátorech a vše trvalo, stálo vás to nervy a peníze. Vaše podnikání se neřídilo podle vás, ale podle toho, kdy měl čas váš programátor.
Nyní máte svůj web 100% pod kontrolou a veškeré úpravy se na webu projeví ihned po uložení. Správa webu je tak snadná, že ji můžete delegovat na asistentku a soustředit se na jádro vašeho podnikání.
- 3Dříve jste prodej a automatizaci na webu řešili pomocí dokupovaných pluginů, u kterých jste neměli jistotu, že vám web nerozhodí.
Díky Miowebu máte vše nastavené, aktuální a funkční. Svůj web jednoduše propojíte s fakturačním systémem FAPI a platební bránou (od nové verze Miowebu 3.1 na konci listopadu už bude Mioweb umět prodávat a fakturovat bez nutnosti připojovat fakturační aplikace) . Tím vytvoříte prodejní systém, který bez vašeho zásahu prodává 24 hodin denně a po zaplacení objednávky automaticky posílá klientovi digitální produkty nebo přístupové údaje do členské sekce. Prodávat můžete fyzické i digitální produkty. Formou e-shopu i prodejních stránek s objednávkovými formuláři.
- 4Když jste dříve chtěli analyzovat, co se na vašem webu děje a co má největší vliv na jeho výsledky, museli jste složitě nastavovat a číst v Google Analytics nebo jiném analytickém nástroji.
Nyní budete mít nejdůležitější informace přímo v administraci svého webu a získáte jistotu, zda návštěvníka úspěšně vedete funnelem od prvního kontaktu až k objednávce. Uvidíte, jaké reklamy mají největší návratnost a všechny kroky ve funnelu můžete jednoduše testovat.
- 5Dříve pro vás bylo prakticky nemožné klientům profesionálně doručovat zakoupený obsah.
Pro doručování svého placeného know-how podle našich podrobných návodů jednoduše poskládáte členskou sekce = část webu přístupná jen po zadání hesla. Do této části nahrajete svůj kurz (videa a materiály) a nastavíte, jak se má kurz chovat - postupné odkrývání nových lekcí, úkoly k lekcím, různé úrovně členství atd.
Teď je tu Mioweb
Dříve jste museli za podobné řešení platit desetitisíce programátorům nebo sami trávit desítky až stovky hodin učením a nastavováním webu svépomocí.
Tohle všechno dostanete:
- Kompletní zázemí pro provoz webuVše vám poběží bez starostí kolem technické stránky webu. Řešíme za vás doménu, aktualizace webu, pluginy i bezpečnost webu. Nemusíte platit doménu, webhosting, pluginy, údržbu webu, což dohromady vyjde ročně i na desetitisíce.
- Profesionální webový editorTen vám umožní web snadno vytvořit a kdykoli dále upravovat a rozšiřovat. Už nebudete muset platit 1000,- a více za hodinu práce programátorům a agenturám.
- Technická podpora a integraceJednoduchou a efektivní práci s webem zajistí naše technická podpora, návody a studijní materiály a připravená napojení na důležité aplikace. To vše v ceně tarifu. Nemusíte platit za konzultace a nastavování aplikací profesionálům v řádech tisíců.
- Funnely a webová analytikaDíky modulu na tvorbu prodejních funnelů a jejich analytiku budete mít přímou kontrolu nad tím, co na webu opravdu přináší výsledky. Bez složitého nastavování Google Analytics nebo reportování od agentur, kterým platíte měsíčně v tisícových částkách.
Namísto toho, abyste za web a jeho provoz platili desetitisícové nebo i statisícové částky a měsíce čekali na výsledek jako dříve, vše vám nabízíme v našem all-inclusive tarifu za zlomek ceny 2.000 + DPH / měsíc.
Jestli nyní nenabízíte své služby, produkty nebo kurzy v online podobě, nebo používáte pro jejich prodej nevhodná technická řešení, připravujete se o klienty a jejich objednávky. Zbytečně ztrácíte čas a komplikujete si život.
Přitom není neobvyklé, že díky možnostem Miowebu přináší web podnikatelům desítky objednávek už během prvního měsíce a jsou skvělým doplňkem nebo rozšířením jejich „offline” podnikání.
BLACK FRIDAY
A protože jste dočetli až sem a zřejmě to myslíte se svým podnikáním na internetu vážně, máme pro vás výjimečnou nabídku. Po krátký čas máte příležitost získat Mioweb s 50% slevou na prvních 12 měsíců používání.
Do půlnoci 26. listopadu 2021 platí na této stránce jednorázová akce pro nové klienty, kdy máte možnost Mioweb pořídit za zvýhodněnou cenu 1 000,- Kč + DPH měsíčně pro prvních 12 měsíců používání.
Jen 2 000 1 000 Kč / měsíc
(2 420 1 210 Kč s DPH)
(79 39,50 € / 95 47,50 € s DPH)
Pro využití nabídky není nutné Mioweb objednávat na celý rok. Stále platí, že Mioweb platíte měsíčně a svobodně se vždy rozhodujete, zda s námi budete další měsíc pokračovat.
Může se také stát, že vám Mioweb nebude z nějakého důvodu vyhovovat. Je to ojedinělá situace, ale i kdyby k ní došlo, o svou vstupní investici nepřijdete.
Když v prvním měsíci zjistíte, že Mioweb není pro vás nebo vám nenese výsledky, můžete využít 30denní garanci vrácení peněz a my vám bez řečí pošleme zpět celou sumu za první objednávku. Stačí nám napsat, že Mioweb není pro vás a končíte.
Věříme ale, že to nebude potřeba.
Díky webům vytvořeným v Miowebu si online kurzy prošly už tisíce zájemců a jednotliví podnikatelé získali i stovky objednávek.
Pojďme si shrnout, co za investici 1000,- Kč + DPH měsíčně získáte:
KOMPLETNÍ ZÁZEMÍ
PROFESIONÁLNÍ NÁSTROJ
TECHNICKOU PODPORU A INTEGRACE
FUNNELY A WEBOVÁ ANALYTIKA
Vše k ihned k použití, abyste nemuseli přešlapovat na místě a ztrácet čas a nervy se svým současným řešením, které nepřináší výsledky.
Zároveň získáváte garanci spokojenosti na 30 dní od objednávky, kdy se v klidu můžete rozhodnout, zda je pro vás Mioweb správná volba. Pokud ne, vrátíme vám peníze za celou první objednávku.
Vše, co teď musíte udělat, je přejít na objednávku a pořídit si Mioweb.