Landing page
Zjistěte, jak funguje prodejní funnel.
Bez toho, abyste si museli domýšlet, proč jsou na stránce konkrétní texty a elementy.

- Dostali jste se na transparentní cestu, jak zjistit, jaké principy stojí za prodejním funnelem.
- Na každém kroku vám přesně řekneme, co si představujeme, že uděláte a kam směřujeme váš další krok.
- Tak, aby bylo vše prakticky využitelné pro váš projekt.
Proč je na každé landing page formulář pro zadání e-mailu, i když byste mohli požadovaný obsah ukázat rovnou?
Když vyplníte formulář, zařadíte se do naší databáze a nejen, že díky tomu budete dále postupovat tímto ukázkovým funnelem, ale také se můžete těšit na další obsah k tvorbě webu a online marketingu. Samozřejmě s možností se kdykoliv z rozesílky odhlásit.
Tipy k landing page:
- 1Vzbuďte zvědavostNa stránce je užitečné mít obrázek, který vzbudí zvědavost. Nemusí být profi ani příliš konkrétní. Stačí např. screen z videa, kde mluvíte zachycené uprostřed věty. Nebo mockup knihy, pokud slibujete třeba e-book.
- 2Video nedoporučujemeNa landing page nedávejte video. Obecně má nižší konverzi než obrázek. Přesvědčte zájemce v pár větách textu.
- 3Důležitost hlavního nadpisuV hlavním nadpisu ukažte návštěvníkovi, s čím konkrétně mu vámi nabízený obsah pomůže. Nejzákladnější formát je: Jak dosáhnout "vložte cíl" bez toho, aby "překážka, které se chce vyhnout".
- 4Úspěšnost landing pageJak poznáte úspěšnou landing page? Přemění 30 a více procent návštěvníků v kontakty (člověk, který zadá kontakt).
- 5AB testováníHned od začátku testujte dvě varianty landing page pomocí AB testování. Výrazně to zefektivní investice do reklamy.