Landing page

Na této stránce přistáváte po kliknutí na reklamu (proto se jí říká přistávací stránka - landing page). Má jediný cíl - zaujmout vás krátkým sdělením natolik, že budete ochotni zadat svůj kontakt, abyste získali slíbený obsah (odpověď na svůj problém).

Zjistěte, jak funguje prodejní funnel. 

Bez toho, abyste si museli domýšlet, proč jsou na stránce konkrétní texty a elementy.  

  • Dostali jste se na transparentní cestu, jak zjistit, jaké principy stojí za prodejním funnelem.
  • Na každém kroku vám přesně řekneme, co si představujeme, že uděláte a kam směřujeme váš další krok.
  • Tak, aby bylo vše prakticky využitelné pro váš projekt.
Stisknutím tlačítka „vstoupit do funnelu“, souhlasíte s tím, že vám na vložený e-mail pošleme další informace, které vás budou provázet funnelem. A dále vám jako odběrateli našich e-mailů budeme posílat zprávy se zajímavým obsahem z oblasti tvorby webů a online marketingu. Na e-maily se můžete těšit zpravidla 2x měsíčně. Pokud už nebudete chtít e-maily dostávat, kdykoliv můžete tento souhlas odvolat kliknutím na odhlašovací odkaz v každé zprávě. Vaše údaje bude spravovat MioWeb s.r.o. podle těchto zásad zpracování a ochrany osobních údajů.

Proč je na každé landing page formulář pro zadání e-mailu, i když byste mohli požadovaný obsah ukázat rovnou?

Protože sběr kontaktů na zájemce o váš obsah je klíčový pro vaše podnikání, protože vám umožňuje tvořit dlouhodobý vztah s (potenciálními) klienty. Ne nadarmo se říká, že vaše databáze kontaktů je to nejcennější, co ve svém podnikání máte. A sběr kontaktů vám také umožňuje změnit návštěvnost za kterou zaplatíte (reklamou) na návštěvnost, kterou vlastníte (a můžete ji dál, již zdarma, oslovovat hodnotným obsahem).

Když vyplníte formulář, zařadíte se do naší databáze a nejen, že díky tomu budete dále postupovat tímto ukázkovým funnelem, ale také se můžete těšit na další obsah k tvorbě webu a online marketingu. Samozřejmě s možností se kdykoliv z rozesílky odhlásit.


Tipy k landing page:

  • 1
    Vzbuďte zvědavost
    Na stránce je užitečné mít obrázek, který vzbudí zvědavost. Nemusí být profi ani příliš konkrétní. Stačí např. screen z videa, kde mluvíte zachycené uprostřed věty. Nebo mockup knihy, pokud slibujete třeba e-book.
  • 2
    Video nedoporučujeme
    Na landing page nedávejte video. Obecně má nižší konverzi než obrázek. Přesvědčte zájemce v pár větách textu.
  • 3
    Důležitost hlavního nadpisu
    V hlavním nadpisu ukažte návštěvníkovi, s čím konkrétně mu vámi nabízený obsah pomůže. Nejzákladnější formát je: Jak dosáhnout "vložte cíl" bez toho, aby "překážka, které se chce vyhnout".
  • 4
    Úspěšnost landing page
    Jak poznáte úspěšnou landing page? Přemění 30 a více procent návštěvníků v kontakty (člověk, který zadá kontakt).
  • 5
    AB testování
    Hned od začátku testujte dvě varianty landing page pomocí AB testování. Výrazně to zefektivní investice do reklamy.