Představujeme jednu z hlavních výhod Miowebu

Jak funguje prodejní funnel?

Vyzkoušejte si to na vlastní kůži!

Každý text i element ve funnelu má svůj jasně daný účel. Jaký? Proč je stránka poskládaná právě takto? A jak mi to pomůže získat zákazníky? Zjistěte, jak postupně odkrývat informace, aby došlo k nákupu.

Funnel – tak trochu jiná landing page

Klasická landing page je vlastně „přistávací“ stránka, na které se ocitnete, když kliknete na reklamu. Jejím cílem je vás ihned zaujmout natolik, že téměř bez váhání zanecháte svůj kontakt, abyste získali slíbený obsah.

Funnel toho umí víc. Jedná se o vylepšenou a rozvětvenou landing page, která tvoří tzv. prodejní trychtýř směřující návštěvníky vašeho webu stále více a intenzivněji k jednomu cíli – objednávce nebo zanechání kontaktu.

Proč se vyplatí sbírat kontakty a neukázat požadovaný obsah rovnou

Databáze kontaktů představuje to nejdůležitější, co jako podnikatel vlastníte. Návštěvníky svého webu díky tomu můžete oslovit s prodejní nabídkou a vzbudit v nich větší důvěru ve vaši firmu a produkty.

Prozradíme vám, v čem spočívá to kouzlo

  • Jaké principy stojí za prodejním funnelem a proč tak dobře fungují?
  • Z jakých částí se funnel skládá a co návštěvníky nejvíce ovlivňuje při rozhodování?
  • Jak funnel využijete na svém vlastním webu?

Projděte si sami krok po kroku efektivní a prověřenou cestu k získání zákazníků a generování příjmů.

Stisknutím tlačítka „vstoupit do funnelu“, souhlasíte s tím, že vám na vložený e-mail pošleme další informace, které vás budou provázet funnelem. A dále vám jako odběrateli našich e-mailů budeme posílat zprávy se zajímavým obsahem z oblasti tvorby webů a online marketingu. Na e-maily se můžete těšit zpravidla 2x měsíčně. Pokud už nebudete chtít e-maily dostávat, kdykoliv můžete tento souhlas odvolat kliknutím na odhlašovací odkaz v každé zprávě. Vaše údaje bude spravovat MioWeb s.r.o. podle těchto zásad zpracování a ochrany osobních údajů.

3 tipy na závěr

Jak vylepšit svou landing page?

  • 1
    Vzbuďte zvědavost
    ukažte náhled videa, obal knihy nebo zajímavý obrázek. Tu správnou zvědavost dokáže vzbudit i dobře napsaný text.
  • 2
    Dejte si záležet na nadpise
    nadpis je to první, čeho si návštěvník landing page všimne. Proto zde ihned zmiňte benefity, které získá.
  • 3
    Nebojte se A/B testování
    porovnávejte více verzí landing page a zjišťujte, na co lidé nejvíce reagují a o co naopak ani očkem nezavadí.