Děkovací stránka
Děkujeme... A teď to všechno začne
Děkovací stránka je často podceňovaná v tom smyslu, že se k ní nepřistupuje jako k nástroji pro prodej. Prostě poděkujete za potvrzení e-mailu a doručíte obsah nebo řeknete, jak se k němu zájemce dostane (třeba, že odkaz dostane e-mailem, což je i náš případ - odkaz na další krok, obsahovou stránku, od nás brzy dostanete v e-mailu).
Tím z ní ale nedostáváte maximum.
Děkovací stránka, jako ta, na které teď jste, je skvělým místem, kde můžete zájemci o váš obsah nabídnout vhodný produkt.
Ten by se měl vázat k obsahu, pro který si zájemce přišel a měl by být nabídnutý za neopakovatelných podmínek. S velkou slevou a s časovým omezením (např. jen dokud neopustíte tuto stránku). Hlavním důvodem, proč na děkovací stránce prodávat, je snaha o minimalizování nákladů na reklamu.
Říkáte si, proč by měl na děkovací stránce někdo něco kupovat, když zatím ještě neví, zda nám může věřit a dokážeme mu pomoci?
V našem případě je takovým produktem kurz na tvorbu textů pro jednotlivé stránky webu.
Víme totiž, že nestačí znát logiku a strukturu funnelu, kterou vám v tomto funnelu ukazujeme, ale k samotnému prodeji přesvědčují teprve správně napsané texty na vašem webu. Kurz si můžete koupit se slevou 96 % níže a mimo to, že ho využijete pro svůj web, získáte přístup k naší komunikaci, která navazuje na objednávku a platbu a uvidíte možný způsob doručení digitálního obsahu v uzavřené členské sekci webu.
Naučte se psát texty, které prodávají
- Domovská stránka
- Váš příběh
- Reference
- Kontakt
- Vstupní stránka
- Double opt-in
- Děkovací stránka
- Prodejní stránka
8 nejdůležitějších stránek na každém webu a detailní návod, jak je správně otextovat, aby působily profesionálně a pomáhaly naplňovat vaše cíle.
Získejte pouze nyní za exkluzivní cenu, která se už nebude opakovat.
1.990 Kč 78 Kč s DPH (64,46 Kč bez DPH)
3 € s DPH / 2,5 € bez DPH
Tipy k děkovací stránce:
- 1Pouze neděkujte, prodávejteA pokud nemůžete nabídnout produkt k prodeji, zvažte alespoň nabídku, aby vás zájemce sledoval na vašich dalších kanálech (vždy popište benefit, jaký mu sledování přinese).
- 2Slíbený obsahDěkovací stránka může být klidně poslední stránkou funnelu s tím, že na ní doručíte slíbený obsah nebo sdělíte, že slíbený obsah doručíte třeba v příloze e-mailu.
- 3TestujteI tuto stránku AB testujte a zkoušejte zejména různé druhy SLO produktu a u něj různé cenové hladiny.
- 4Dbejte na přehlednostDbejte na to, aby bylo jasné, co bude následující krok a jak se dostane zájemce ke slíbenému obsahu.