Mimořádná nabídka prodloužena do 22.11.2021. Udělejte z webu opravdový pilíř svého podnikání a změňte své know-how v pravidelný příjem za exkluzivních podmínek pro nové zákazníky. [zobrazit nabídku]

Mimořádná nabídka prodloužena do 22.11.2021. Udělejte z webu opravdový pilíř svého podnikání a změňte své know-how v pravidelný příjem za exkluzivních podmínek pro nové zákazníky. [zobrazit nabídku]

Máte web, ale nepřináší vám kýžené výsledky?

Na platformě Mioweb do měsíce sami vytvoříte funkční webové stránky, které budou automatizovaně prodávat vaše služby, know-how a produkty.

I bez znalosti IT a vysoké počáteční investice.

Komu se to už podařilo?

Radim Vysoký

V dnešní době člověk nepotřebuje nějakou obrovskou vstupní investici, aby mohl začít něco dělat. Do měsíce jsme měli videa natočená a spuštěné první dva online kurzy, které jsme začali prodávat.

„Natočili jsme první dva kurzy a já jsem si říkal, že budu šťastný, když jich prodáme aspoň padesát, aby se to nějak zaplatilo. Teď jich prodáváme osm až deset denně.

Zuzana Freyja

Online je dobrá věc pro stabilitu podnikání.

„Tvořit online kurzy nikdy nebyl můj sen a ani jsem neměla chuť podnikat online. Ale měla jsem sen živit se malováním. Online kurzy jsou teď dost velkou nebo dokonce větší částí mého podnikání.

Zuzana Pogranová

Když loni v březnu nastala pandemická situace, všechna školení v podstatě skončila a zůstalo mi jen online podnikání v podobě mého 100% příjmu. Začala jsem se svému online podnikání víc věnovat a je mi i trochu líto, že jsem s tím nezačala již dříve, protože v tom vidím obrovské výhody.

„Online podnikání je skvělé v tom, že lze vše udělat automaticky a generuje mi to zisk.“

Marián Šaray

Díky automatizaci pracuji už s hotovým klientem, který mi už i zaplatil.

„Začal jsem jako osobní trenér ve fitku a časem jsem si začal uvědomovat, že jsem omezený tím, kolik mám času a kolik si můžu vydělat peněz. A pokud se chci posunout dál, musím něco změnit.“

I vaše online podnikání může fungovat. Ušetřete drahocenný čas a zvyšte počet objednávek.


Možná aktuálně řešíte některé z těchto problémů:

Web už máte, ale nepřináší vám prodeje, jaké jste si představovali, i přesto, že jste investovali mnoho peněz do programátora nebo marketingové agentury.
Tušíte, že byste web zvládli vybudovat sami, ale nevíte, kde začít a co všechno k tomu budete potřebovat.
Desetitisícová počáteční investice do nového webu je pro vás neúnosná.
Nelíbí se vám, že se vaše kampaně řídí neřídí podle vás, ale podle toho, kdy má čas váš programátor.
Nemáte svobodu v úpravách webu. Musíte přistupovat na kompromisy, nebo se svých představ zcela vzdát.
Vnímáte jasně daný strop v počtu klientů, které denně dokážete obsloužit a kterým zvládnete předat své know-how.
Váš byznys je na vás zcela závislý a i když si vezmete dovolenou, stejně během ní musíte řešit práci. Chybí vám automatizace rutinních procesů.
Místo toho, abyste se plně věnovali svému produktu a klientům, neustále musíte sami rozšiřovat klientskou základnu a shánět nové zájemce o své služby.
Při podnikání nemáte dostatek času na své koníčky, rodinu a volnočasové aktivity.
Chcete vydělávat více peněz a své podnikání posunout na vyšší level, ale ne na úkor delšího pracovního dne.

Proměňte své know-how v lákavou komoditu

Na internetu nestačí pouze být. Abyste dostatečně rozvířili stojaté vody svého podnikání, musíte být vidět a se svými zákazníky pravidelně komunikovat. Udělejte ze svého webu špičkové online zázemí, které bude dlouhodobě a automatizovaně prodávat vaše produkty a služby. Využijte všech ověřených nástrojů, jak být svým zákazníkům blíže, a odlište se od konkurence svým osobitým způsobem. Mioweb vám v tom pomůže.

Proč tolik podnikatelů na internetu neuspěje?

  • Brání jim strach, že to bez IT znalostí a marketingových specialistů sami nezvládnou.
  • Sahají po řešeních, která jsou sice levná, ale neumožňují automatizovat činnosti, a tím zbytečně ztrácí hromady času a energie.
  • Svůj web svěří do rukou nezkušených agentur a na jeho funkčnost čekají několik měsíců a někdy se jeho finální podoby ani nedočkají.
  • Mají obavy, jak seženou nové klienty, když se s nimi nesetkají tváří v tvář.

Vy uspět můžete - prošlapali jsme vám cestu

Jak to celé vzniklo? Zakladatelé Miowebu David s Martinem začali spolupracovat v roce 2010 a jejich společným „jmenovatelem“ byl svět webů a digitálního marketingu. David přicházel s novými nápady, přinášel ověřené strategie ze zahraničí a potřeboval prodejní weby pro své projekty a kampaně. Martin mu je jako webmaster a web designer neochvějně tvořil, upravujoval a provozoval.

Vše skvěle fungovalo až do roku 2012, kdy Martina přestala stále se opakující rutina bavit a řekl Davidovi:

“Hele, takhle už to dál nejde. Je toho moc, pořád něco potřebuješ měnit a tvořit. Já už to nestíhám a ani mě dál nebaví dělat to znova a znova. Napadlo mě, jak celý proces zjednodušit tak, abys správu nových webů zvládal jednoduše sám a nebyl už na mně závislý.“

Mioweb boří mýty o složitosti tvorby vlastního webu.

Šest měsíců nato přišel Martin s webovou šablonou s názvem Mioweb, na níž zvládne správu webů nejen David, ale kdokoliv další. Už není potřeba pomocná ruka programátora. Aplikace na provoz a tvorbu webů disponuje jednoduchým a přehledným editorem stránek, v němž se snadno zorientuje každý IT nepolíbený podnikatel, a nabízí celou řadu šablon a vzorů, které podporují všechny důležité marketingové a prodejní funkce.

Od roku 2012 už Mioweb pro svůj projekt využilo více než 7 000 klientů, jejich weby v součtech vydělaly miliony korun a online kurzy na webech postavených v Miowebu prošly tisíce lidí. Cestu k úspěšném podnikání tak máte dobře prošlapanou. Stačí jen začít!

5 vlastností ideálního prodejního webu

  • 1
    Bezpečné zázemí pro provoz webu i bez vašeho přičinění

Dříve platilo, že se vám o web staral webmaster, nebo jste si vše kolem webu řešili sami. A že toho bylo! Hosting, aktualizace, pluginy, doménu…

Výsledkem byla frustrace z toho, že pořád jen někoho naháníte, nebo si spoustu věcí musíte vyřešit sami a nezbývá vám čas na rozvoj vašeho podnikání.

Pokud zrovna neplánujete kariéru webmastera, můžete hodit všechny tyto starosti za hlavu. Dnes už je totiž možné web provozovat jako službu, stejně jako třeba Netflix, kdy technické zázemí řeší provozovatel aplikace. Postará se o propojení domény s hostingem, nastavení, zabezpečení a zálohování. Máte tak jistotu, že web běží plynule a bezpečně, a svůj čas můžete věnovat důležitějším činnostem.

Pro jaké projekty je vhodná webová platforma (aplikace na tvorbu webů) a pro které web na míru?

Pro naprostou většinu expertních webů (prodávají osobní služby, know-how, specializované produkty např. vlastní tvorby) je vhodné využít webovou platformu, pokud obsahuje nebo umožňuje integraci základních marketingových nástrojů. Pro složité mnohoúrovňové weby, velké e-shopy nebo weby s velmi specifickými funkcionalitami se hodí naprogramovaný web na míru.

Jak vybrat vhodnou webovou platformu?

Vždy je důležité prozkoumat, zda nabízí funkcionality a podmínky pro provoz, které váš projekt vyžaduje a dopředu mít jistotu, že bude platforma vhodná i při pozdějším rozvoji vašeho projektu. Velmi důležitým kritériem je automatizace marketingových a prodejních procesů, a schopnost doručovat klientům obsah a produkty.
  • 2
    Možnost web kdykoliv upravit podle svých aktuálních potřeb

Byly doby, kdy jste byli závislí na marketingových agenturách nebo programátorech a museli na každou úpravu čekat, až přijdete na řadu. Tím často mizely nejen vaše finanční prostředky, ale také chuť web dále rozvíjet.

V dnešní době můžete využívat vizuální editor se systémem „drag and drop“ a jednotlivé prvky na stránku přidávat pouhým přetažením z nabídky. Díky tomu web poskládáte jednoduše sami jako lego a ihned si můžete prohlédnout provedené změny. Bez čekání!

Zvládnu web v editoru vytvořit i když nemám znalosti IT a programování?

Většina webových editorů je vytvořena právě pro laiky, kteří nemají zkušenost s programováním. Systém funguje na principu jako třeba Powerpoint, kdy prvky na zvolená místa webu přidáváte z nabídky.

Dokážu si na webu udělat opravdu všechno sám?

Zde je potřeba brát v potaz možnosti editoru a případně možnosti integrací dalších nástrojů do webu.
  • 3
    Automatizace rutinních činností a prodej 24/7

Dlouho platilo, že weby většiny podnikatelů byly statické a sloužily pouze jako nástěnka. Neuměly automatizovat žádnou část komunikace se zákazníkem, ani prodávat. A pokud ano, bylo to moc složité nebo drahé.

Nyní se můžete rutinní práce s objednávkami zbavit lusknutím prstu. Automatizace celého online prodeje se postarají o to, že od prvního kontaktu s klientem přes úhradu objednávky až po její doručení na základě přijaté platby vy nebudete muset dělat vůbec nic a můžete se zaměřit čistě na rozvoj svého podnikání.

Jaké činnosti je možné automatizovat?

V podstatě všechny činnosti, kde není nutné, abyste se zájemcem řešili něco naživo. Objednávku, úhradu objednávky, kontrolu přijetí platby, vystavení a odeslání faktury, doručení elektronického produktu a související komunikaci. Stejně tak rezervaci konzultace a připomínky před termínem. E-mailingové série, které jsou různé v konkrétní situaci (uvítací, po nákupu...).

Kolik času mi automatizace ušetří?

V závislosti na vaší činnosti to mohou být i hodiny denně. Pro zajímavost si spočítejte, kolik času vám zabírají opakované činnosti, u kterých není nutné, abyste byli v přímém kontaktu s klientem. A jaká je vaše hodinová sazba (nebo lidí, na které činnosti delegujete).
  • 4
    Analýza nejdůležitějších částí webu

Možná už jste si sami ověřili, jak složité je pokročilejší nastavování Google Analytics i jiných analytických nástrojů. Podrobné reporty od marketingových specialistů jsou ale poměrně nákladné a ze záplavy čísel je beztak těžké vybrat ta nejdůležitější. Lze výsledky webu sledovat nějak jinak? Ano!

Zapomeňte na robustní analytické systémy a získejte okamžitý přístup k číslům, která skutečně potřebujete. Měřte jen to, co vám přináší prodejní výsledky a co souvisí s cestou návštěvníků webu od prvního kontaktu k objednávce.  Díky tomu jasně uvidíte, co na vašem webu přispívá k prodejům a co nikoliv. Na základě toho následně můžete podniknout konkrétní kroky a svou novou strategii ověřit pomocí AB testování.

Jaká čísla je důležité sledovat?

Nejdůležitější jsou ta čísla, která souvisí s cestou zákazníka od prvního kontaktu k objednávce, tedy čísla prodejního funnelu.

Co je to A/B testování?

Vytvoření dvou verzí stránky, na kterou váš web střídavě přivádí návštěvníky a podle nastaveného cíle určí, která verze stránky je v dosahování cíle úspěšnější.
  • 5
    Doručování know-how v uzavřené členské sekci

Při prodeji digitálních produktů bez profesionálně řešené členské sekce následuje obvykle po získání zákazníka kostrbatý proces doručování obsahu. Odkazy ke stažení e-booku či spuštění online kurzu musí uživatel zdlouhavě hledat v e-mailech nebo na prapodivně strukturovaných a rádoby zaheslovaných podstránkách vašeho webu. To vám může značně ubrat na profesionalitě a vaše zákazníky přivést do rozpaků.Navíc se doručení neděje automaticky, stojí vás to další úsilí a otevírá se prostor pro chyby.

Dnes už je možné využít web se speciálně připravenou členskou sekcí (část webu pod zámkem), v níž zákazník po přihlášení  přehledně vidí vše, co si koupil, a zároveň mu zde můžete zobrazit nabídku vašich dalších produktů. Doručování obsahu tímto způsobemprobíhá profesionálně, plně automatickya je větší šance, že si klient koupí i vaše další služby a doporučí vás dál.

Proč nestačí obsah doručovat na skryté stránce webu?

Proces přístupu k obsahu i práce s ním je hodně kostrbatý a uživatelsky nepříjemný. V případě více produktů je uživatel nemá na jednom místě.

Je možné připojit členskou sekci k již fungujícímu webu?

U již vytvořeného webu je proces komplikovaný nebo nemožný, pokud se s doplněním členské sekce předem nepočítalo. Je ale možné vytvořit členskou sekci na samostatném webu a z již fungujícího webu na ni odkazovat.

Ideální prodejní web nabízí

  • 1
    Bezpečné zázemí pro provoz webu i bez vašeho přičinění
  • 2
    Možnost web kdykoliv upravit podle svých aktuálních potřeb
  • 3
    Automatizaci rutinních činností a prodej 24/7
  • 4
    Analýzu nejdůležitějších částí webu
  • 5
    Doručování know-how v uzavřené členské sekci

„Pomocí těchto pěti pilířů budete už do jednoho měsíce schopni změnit své online podnikání k nepoznání. Vaše know-how vám bude generovat pravidelný příjem, a automatizace procesů vás zbaví vás rutinní práce. To vše bez programátora, vysoké vstupní investice a znalosti IT.““

Jsou různé cesty, ale... 

Web si můžete postavit sami třeba na WordPressu, můžete si najmout agenturu či programátora, případně využít některou platformu zdarma. Ale může to být sázka do loterie:

Postavit web svépomocí na WordPressové šabloně vám zabere desítky nebo stovky hodin.
A nakonec zřejmě stejně zjistíte, že je to nad vaše síly a aby systém uměl vše, co potřebujete, musíte si dokoupit další a další pluginy a doplňky.
Většina marketingových agentur nebo programátorů nemá s weby pro automatizovaný prodej nebo online kurzy zkušenost.
V procesu vývoje pak bohužel zjistíte, že plno věcí nejde, hrozně dlouho trvá, jsou komplikované a hlavně zbytečně drahé. Tvorba webu se tak protáhne na několik měsíců, sežere desítky až stovky tisíc korun a prohloubí vaši závislost na volném čase programátorů.
Aplikací pro tvorbu webů je dnes sice spousta, ale většina z nich není určena pro opravdovou podporu online podnikání.
Běžné platformy pro tvorbu webů nepočítají s automatizací prodeje, komunikací se zákazníkem a neumožňují nebo dostatečně nepodporují tvorbu členských sekcí, které jsou pro prodej online kurzů klíčové.

Jděte na jistotu

 

Pořiďte si Mioweb za 2 000 Kč + DPH měsíčně a vyzkoušejte si, jak snadný může být online prodej kurzů, workshopů či e-booků.

Příběhy těch, kteří už své služby a know-how úspěšně prodávají online

„V dnešní době nepotřebuje člověk nějakou obrovskou vstupní investici, aby mohl začít něco dělat.“ Art Master

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

„Natočili jsme první dva kurzy a já jsem si říkal, že budu šťastný, když jich prodáme aspoň padesát, aby se to nějak zaplatilo. Teď jich prodáváme osm až deset denně.

„Online podnikání je skvělé v tom, že lze vše udělat automaticky a generuje mi to zisk.“ Zuzana Pogranová

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

„Když nastala situace, jaká nastala v březnu, tak všechna školení v praxi v podstatě skončila a zůstalo mi jen online podnikání v podobě mého 100% příjmu. Začala jsem se svému online podnikání víc věnovat a je mi i trochu líto, že jsem se tomu nezačala věnovat dřív, protože v tom vidím obrovské výhody.

„Online je dobrá věc pro stabilitu podnikání.“ Zuzana Freyja

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

„Tvořit online kurzy nikdy nebyl můj sen a ani jsem neměla chuť podnikat online. Ale měla jsem sen živit se malováním. Online kurzy jsou teď dost velkou nebo dokonce větší částí mého podnikání.

„V členské sekci je to určitě profesionálnější, tam si s tím můžu pohrát. Tím, že mám více online kurzů a produktů, je má klientka hezky všechny na jednom místě a nemusí se proklikávat do různých skupin nebo podstránek." Šárka Chapman

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Mým prvním kurzem prošlo už skoro 600 žen a spolu s těmi, co si prošly dalšími programy nebo koučinkem, už to bude kolem tisícovky. Jsou to čísla vlastně za jeden rok, což je neuvěřitelné. A kdybych to před rokem věděla, tak bych se asi lehce hroutila :-)

„Začal jsem jako osobní trenér ve fitku a časem jsem si začal uvědomovat, že jsem omezený tím, kolik mám času a kolik si můžu vydělat peněz. A pokud se chci posunout dál, musím něco změnit.“ Marián Šaray

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Díky automatizaci pracuji už s hotovým klientem, který mi už i zaplatil. Takový klient už prošel tím, že mě poznal, získal ve mě důvěru, rozhodl se jít do akce. A toto všechno už já dělat nemusím.

„Teď se učím prodávat v tom nadšení, které mám. Dřív to prostě bylo – mám nějaký plán a potřebuju lidi, aby mi ten plán na webu pomohli zrealizovat. A to vůbec nefungovalo. Nehledě na to, že to stálo hodně peněz." Věra Švach

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Zlom přišel, když jsem viděla, že produkt se prodává a vlastně i to, a to si pamatuju, že se to prodalo samo. Že jsem nemusela vystavovat excelové faktury, že se to nastavilo a fungovalo automatizovaně. Dosáhla jsem kolem 50 000,- Kč z prodejů Happiness Challenge a nemohla jsem tomu uvěřit. To si pak člověk uvědomí, že investice do webu je vlastně minimální vůči tomu, co mu může přinést. Že web je vlastně taková základna k tomu, co všechno je v onlinu možné.

S Miowebem získáte spoustu výhod

  • Budete mít plnou kontrolu nad svým webem a jeho rozvojem. Můžete dělat rychlé změny a přidávat nebo odebírat svobodně to, co je potřeba.
  • Konečně se zbavíte závislosti na programátorech a agenturách, které vás jen zdržují a stojí nervy.
  • Zapomenete na starosti s technickou stránkou webu a hlídáním, jestli všechny pluginy a doplňky správně fungují.
  • Během pár dní vytvoříte klasický web, který vám umožní být vidět a představit vaše řešení potenciálním klientům.
  • Podle našich podrobných návodů budete tvořit uzavřené členské sekce, ve kterých doručíte obsah svým zákazníkům formou např. online kurzů, klubů, webinářů a dokumentů ke stažení.
  • Zbavíte se rutinní práce s objednávkami. Automatizujete celý online prodej od prvního kontaktu s klientem, přes úhradu služby až po její doručení v uzavřené členské sekci.
  • Budete se zase cítit pánem svého podnikání, protože potenciální klienty povedete od prvního kontaktu k objednávce skrze prodejní funnely.
  • Přímo v administraci webu uvidíte výsledky vašich kampaní včetně toho, jak se vám vyplácí investice do reklamy. Testovat a optimalizovat budete na základě reálných čísel bez složitého nastavování Google Analytics.

Jak to celé funguje?

  • 1
    Už nepotřebujete programátora ani agenturu a nemusíte ztrácet čas s nefunkčními řešeními.

Profesionální web si od A do Z jednoduše vytvoříte sami v intuitivním „drag and drop“ editoru a přitom máte za sebou zkušený tým Miowebu, který vám v případě potřeby poradí. Svůj business už takto rozjelo více než 7 000 uživatelů!

Lukáš vám podrobně popíše, co získáte.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video
  • 2
    Nejste na nikom závislí. Veškeré úpravy se na webu projeví ihned po uložení.

I bez znalosti IT dovedete spustit funkční web, který přivádí platící zákazníky. Své podnikání můžete řídit podle toho, jak zrovna potřebujete, a správa webu je tak snadná, že ji můžete delegovat na svou asistentku.

Podívejte se, jak vypadá rozhraní administrace.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video
  • 3
    Svůj web proměníte v ucelený prodejní systém, který bez vašeho zásahu prodává 24/7.

Po zaplacení objednávky automaticky posílá klientovi digitální produkty nebo přístupové údaje do členské sekce. Tímto způsobem můžete prodávat fyzické i digitální produkty. V Miowebu máte vše předpřipravené, aktuální, funkční a vaše data jsou v bezpečí.

Spojte funkce moderního profesionálního webu s funkcemi e-shopu.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video
  • 4
    Už se nepotřebujete orientovat v Google Analytics ani jiném složitém analytickém nástroji.

Ta nejdůležitější čísla a výsledky svého snažení vidíte přímo v administraci svého webu a jednoduše tak zjistíte, zda návštěvníky efektivně vedete funnelem (prodejním trychtýřem) od prvního kontaktu až k objednávce. Víte přesně, které z reklam mají největší návratnost, a všechny kroky ve funnelu můžete jednoduše testovat.

Jak vypadají přehledné statistiky v Miowebu.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video
  • 5
    Členskou sekci – část webu přístupnou jen po zadání hesla – pro doručování zakoupeného obsahu jednoduše poskládáte podle našich podrobných návodů.

Nahrajete zde např. svůj kurz (videa a materiály) a nastavíte, jak se má členská sekce chovat. Jakým způsobem bude postupněodkrývat nové lekce, úkoly k lekcím, různé úrovně členství apod.

Objevte kouzlo členské sekce.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Mioweb jako klíč k úspěchu

Dříve jste museli za podobné řešení platit desetitisíce programátorům, nebo sami trávit desítky až stovky hodin učením a nastavováním webu svépomocí. 

Teď je tady Mioweb, který stojí jen 2 000 Kč + DPH měsíčně, a přitom získáte vše potřebné pro efektivní prodej:
  • Kompletní zázemí pro provoz webu
    Technickou stránku webu vyřešíme za vás. Postaráme se o vaši doménu, webhosting, aktualizace webu, pluginy, bezpečnost webu i celkovou údržbu. Vše vám poběží bez starostí a bez toho, aniž byste ročně museli platit desetitisíce korun.
  • Profesionální webový editor
    Intuitivní rozhraní vám umožní web snadno vytvořit a kdykoliv dále upravovat a rozšiřovat. Už nemusíte čekat na programátora a platit 1000,- Kč a více za každou hodinu jeho práce na drobných úpravách.
  • Technická podpora a integrace
    Když si s něčím nebudete vědět rady, můžete kontaktovat naši technickou podporu, kterou máte v ceně měsíčního paušálu. Stejně tak jsou již v ceně zahrnuta připravená napojení na důležité aplikace, podrobné návody a další studijní materiály. Nemusíte platit profesionálům za konzultace v řádech tisíců.
  • Funnely a webová analytika
    Díky modulu na tvorbu prodejních funnelů a přehledným statistikám budete mít přímou kontrolu nad tím, co na webu skutečně přináší výsledky. To vše bez složitého nastavování Google Analytics a pročítání nicneříkajících reportů od agentur, kterým platíte měsíčně v tisícových částkách.

Namísto toho, abyste za web a jeho provoz platili desetitisícové nebo i statisícové částky a měsíce čekali na výsledek, získáte vše v našem all-inclusive tarifu za zlomek ceny 2 000 Kč + DPH měsíčně.

Jestli nyní nenabízíte své služby, produkty nebo kurzy v online podobě, nebo používáte pro jejich prodej nevhodná technická řešení, připravujete se o klienty a jejich objednávky. Zbytečně ztrácíte čas a komplikujete si život.

Přitom není neobvyklé, že díky možnostem Miowebu přináší web podnikatelům desítky objednávek už během prvního měsíce a jsou skvělým doplňkem nebo rozšířením jejich „offline” podnikání.

Mimořádná nabídka.

Protože jste dočetli až sem, zřejmě to myslíte se svým podnikáním na internetu vážně. Využijte naši výjimečnou nabídku a vyzkoušejte Mioweb s 50% slevou na prvních 12 měsíců používání.

Jen do 22. listopadu 2021 platí na této stránce jednorázová akce pro nové klienty, kdy si můžete Mioweb pořídit za zvýhodněnou cenu 1 000 Kč + DPH měsíčně.

Jen 2 000 1 000 Kč/měsíc

(2 420 1 210 Kč s DPH)
(79 39,50 € / 95 47,50 € s DPH)

Pro využití nabídky není nutné Mioweb objednávat na celý rok.  Platíte měsíčně a svobodně se vždy rozhodujete, zda s námi budete další měsíc pokračovat.

Může se stát, že v prvním měsíci zjistíte, že vám Mioweb z nějakého důvodu nevyhovuje nebo vám nepřínáší očekávané výsledky. V tomto případě můžete využít 30denní garanci vrácení peněz a my vám celou sumu za první objednávku pošleme zpět. Stačí nám napsat.

Věříme ale, že to nebude potřeba.

Díky webům vytvořeným v Miowebu si online kurzy prošly už tisíce zájemců a jednotliví podnikatelé získali i stovky objednávek.

Pojďme si shrnout, co za zvýhodněnou investici 1 000 Kč + DPH měsíčně získáte. 

KOMPLETNÍ ZÁZEMÍ BEZ STAROSTÍ

Kompletní zázemí pro provoz webu. Vše vám poběží bez starostí kolem technické stránky webu.

PROFESIONÁLNÍ NÁSTROJ PRO AUTOMATIZOVANÝ PRODEJ

Profesionální webový editor, který vám umožní web pro automatizovaný prodej snadno vytvořit a kdykoliv dále upravovat a rozšiřovat.

TECHNICKOU PODPORU A INTEGRACI V ČEŠTINĚ

Jednoduchou a efektivní práci s webem zajistí naše návody a studijní materiály a připravená napojení na důležité aplikace. Vše v češtině. V případě potřeby je vám k dispozici tým naší technické podpory.

FUNNELY A WEBOVÁ ANALYTIKA PRO RŮST VAŠEHO PODNIKÁNÍ

Díky modulu na tvorbu prodejních funnelů a jejich analytiku budete mít přímou kontrolu nad tím, co na webu opravdu přináší výsledky.

Vše ihned k použití, abyste nemuseli přešlapovat na místě a ztrácet čas a nervy se svým současným řešením, které nepřináší výsledky.

Zároveň získáváte garanci spokojenosti na 30 dní od objednávky, kdy se v klidu můžete rozhodnout, zda je pro vás Mioweb správná volba. 

Udělejte ze svého webu skutečný prodejní kanál už teď! Pořiďte si Mioweb a začněte vydělávat.

Máte otázky?

Platím za aktualizaci aplikace a nové funkcionality?

Neplatíte nic dalšího mimo měsíčního tarifu. Všechny nově přidané funkcionality a vylepšení aplikace máte okamžitě přístupné v rámci svého měsíčního tarifu.

Jak mi budete fakturovat?

Tarif Mioweb platíte dopředu na následující měsíc. Na základě zvolené platby vám buďto vždy vystavíme fakturu k úhradě nebo můžete využít automatického strhávání plateb z karty (lze kdykoli zrušit), ať máte pohodlí a nemusíte platby zadávat ručně.

Berete si procenta z obratu mého webu?

Z prodeje na vašem webu nám nic neodvádíte. Platíte nám opravdu pouze za využívání aplikace.

Zařídíte mi i registraci domény a hosting?

Ano. Registrace domény i hosting vašeho webu jsou součástí Mioweb tarifu, bez dalšího zařizování nebo plateb.

Jsem vázaný smlouvou na konkrétní období?

K užívání na konkrétní časové období se neuvazujete. Mioweb používáte na bázi měsíčních plateb, dokud vám vyhovuje. Kdykoli můžete svůj tarif ukončit.

Nejsem ajťák, opravdu dokážu web vytvořit sám?

Ano, stejně jako více než 7 000 uživatelů, kteří to zvládli před vámi, nemusíte umět programovat ani mít technické znalosti. Když budete potřebovat, můžete využít naše návody i pomoc naší technické podpory. Vše v češtině.

Musím si něco instalovat do počítače?

Nemusíte nic instalovat ani stahovat. Celá aplikace i váš web je v cloudu pod naší správou.

Zůstane mi web, když přestanu Mioweb používat?

Ne. Váš web je vázaný na naši platformu, a když ji přestanete využívat, váš web zanikne.

Poradíte mi, když mi nebude něco fungovat?

Ano. Naše podpora je vám k dispozici na e-mailu a na telefonu každý všední den 9:00 - 16:00.

Jak poznám, že je Mioweb pro mě?

Mioweb je tu pro ty, kteří už při tvorbě webu dříve narazili a hledají lepší řešení pro ně na míru. Chtějí využívat moderní marketingové postupy a funkce. Důraz kladou na prodejní stránku webu a propagaci webu. Publikování a sdílení obsahu. Chtějí generovat leady pro jejich podnikání, komunikovat s klienty i např. vysílat webináře nebo využívat internetový obchod. Zároveň chtějí mít web pod kontrolou, rychle editovatelný a rozšiřitelný. Chtějí kvalitu a výsledky. 

Co když mám další otázky?

Většinu odpovědí najdete na Portálu podpory.

Jaká je kapacita webhostingu?

Pro web u Miowebu máte k dispozici kapacitu 3GB. Informace o tom, kolik dat máte obsazených, najdete ve svém Zákaznickém účtu.

Jaká je kapacita e-mailových schránek?

Pro e-mailové schránky u Miowebu máte k dispozici kapacitu 3 GB. Počet schránek omezen není. Maximální velikost nahrávané přílohy je 25 MB.

Budu mít přístup na FTP a do databáze?

Mioweb na našem hostingu užíváte jako službu, kdy veškeré technické záležitosti spojené s provozem webu řešíme za vás. Není proto potřeba jakýchkoliv dalších zásahů ze strany uživatele přes FTP nebo v databázi. Z bezpečnostních důvodů přístupové údaje na FTP ani k databázi neposkytujeme.