Prodejní stránka

Naším cílem od začátku bylo, abyste se dostali až na tuto stránku... Protože ve funnelu jde v první řadě o prodej.

Tohle je prodejní stránka. Tady jde o všechno. 

Cílem prodejní stránky je nabídnout produkt, který logicky navazuje na téma funnelu. Nemusí, ale nutně pomáhá vašemu kontaktu vyřešit problém, kvůli kterému se rozhodl do funnelu vstoupit.

V průběhu cesty funnelem totiž kontakt může zjistit, že jeho skutečný problém leží někde jinde.

Za vyřešením malého problému, kvůli kterému přišel na landing page, leží problém větší. Vy, jako odborník na danou oblast to můžete vědět a právě díky funnelu přivést zájemce k tomu, aby si to uvědomil a vyřešil svůj SKUTEČNÝ problém.

Vemte si náš případ:

Registrovali jste se proto, abyste zjistili, jak funguje prodejní funnel a viděli návaznost jednotlivých kroků. To jsme vám na každé stránce ukazovali (tímto jsme splnili slib, který jsme dali na landing page). Jenže jsme si zároveň vědomi, že nestačí vědět, jak funnel funguje. Důležité je umět funnel na webu vytvořit. Měřit jeho výsledky, abyste ho mohli upravovat.

A také víme, že když jste došli až sem, funnely zatím nepoužíváte, ale přesvědčili jste se, že jsou užitečné. Budete se ptát, jak si ho na webu vytvořit. 

A to je okamžik, kdy přichází naše nabídka.

  • Pokud chcete stavět web s prodejními funnely, které jednoduše propojíte s vaším e-mailingovým nástrojem a platební bránou, využijte Mioweb.
  • S tím, jak se v něm staví funnely, jste viděli na obsahové stránce a funnel, ve kterém jste, je také postavený v Miowebu.
  • Po objednávce budete mít navíc přístup ke kurzu, kde v 15 lekcích ukazujeme, jak funnel krok za krokem postavit, abyste nejdéle do měsíce měli nastavený komplet online prodej a mohli do funnelu začít posílat návštěvnost.
  • Využít budete moci i šablony pro jednotlivé stránky nebo funnel vytvořit na jedno kliknutí a pak jen upravit dle vaší nabídky.
  • A samozřejmostí je i garance spokojenosti na 30 dní, kdy pokud zjistíte, že pro vás Mioweb vhodný není a využívat ho nebudete, vrátíme vám peníze za celou první objednávku.

Tady se Mioweb kupuje.

Tarif Mioweb. Všechny funkce, jedna cena.
2 000 Kč měsíčně.

(2 420 Kč s DPH)

(79 € / 95 € s DPH)

Mioweb platíte měsíčně (nebo ročně), bez závazků, s možností službu kdykoliv ukončit.

Vyberte tarif

Mioweb
Aplikace pro podnikatele, kteří si chtějí jednoduše vytvořit web přinášející výsledky. Bez programování. Tento tarif obsahuje všechny funkce Miowebu.
První web v tarifu Mioweb (měsíční platba)
Kupujete další web? Přihlaste se
  bez DPH

Doména (adresa webu)

* Zvolená doména bude nastavena pro jeden z vašich nových webů. Ostatním webům pak budete moci nastavit vlastní doménu v zákaznické administraci
.

Vyberte způsob platby

Platba platební kartou přes internet patří mezi dnes nejrozšířenější platební metody. Platební karty jsou chytře zabezpečené, rychlé a každý má v peněžence alespoň jednu. Informace o zaplacení se k obchodníkovi dostane ihned. Budete přesměrováni na platební bránu.
Jedná se o oblíbenou bankovní platbu na jedno kliknutí s předvyplněným platebním příkazem přímo z vašeho internetového bankovnictví a okamžitým převodem peněz na účet obchodníka. Budete přesměrováni na platební bránu.
Běžný bankovní převod je známý a oblíbený převod peněz mezi dvěma bankovními ústavy. Platbu lze zadat kdykoliv, ale zpracována je v úředních hodinách vaší banky. Zadejte platební příkaz ve vaší bance.

Vaše konečná cena

Nejprve prosím zvolte tarif
Vaše data jsou u nás v bezpečí. Nakládáme s nimi podle zásad zpracování osobních údajů.

Každý další web s 50% slevou

Naši klienti často využívají Mioweb pro více projektů. Cena každého dalšího webu pod účtem v tarifu Mioweb je 1 000 Kč (1 210 Kč s DPH) měsíčně.

Tipy k prodejní stránce:

  • 1
    Testujte
    Neexistuje univerzální struktura a délka prodejní stránky. Je potřeba testovat varianty.
  • 2
    Vždy jen jedna výzva k akci
    Na prodejní stránku dejte jen jednu výzvu k akci dle povahy vaší nabídky - objednávku produktu, rezervaci služby.
  • 3
    Prvky odstraňující bariéry v nákupu
    Na prodejní stránku je vhodné přidat prvky, které odstraňují bariéry v nákupu, např. garance, bezpečnost platby, časté otázky týkající se pořízení služby, počítadlo již zakoupených produktů
  • 4
    Prodejní (objednávkový) formulář
    Na prodejní stránce nemusí být rovnou prodejní formulář (možnost objednávky), ale může skrze tlačítko odkazovat na objednávkovou stránku, která teprve nabídne možnost koupit.
  • 5
    Měření nákupů
    Když se rozhodnete z prodejní stránky odkazovat na obecnou objednávkovou stránku, např. produkt v e-shopu/klasickou objednávkovou stránku na webu, ujistěte se, že dokážete nákupy měřit.