Mioweb je aplikace pro podnikatele, kteří si chtějí jednoduše vytvořit web přinášející výsledky a mít ho pod kontrolou. Bez programování. Zjistit více o Miowebu.

Jak si nenechat zákazníky prokluzovat mezi prsty

Od roku 2012 pomáháme lidem tvořit profesionální weby, které jim usnadňují život, a jednoduchým způsobem je prezentují v online světě. Úspěšné weby mají jednu společnou věc. Systematicky vedou uživatele od první návštěvy přes prodej až po dokonalou zákaznickou péči. Říká se tomu Cesta zákazníka. Nebo také prodejní funnely.

Využití strategie cesty zákazníka jsme pro vás v novém Miowebu posunuli na nejvyšší možnou úroveň. Všechno si nastavíte rychleji než kdy dříve a díky propracované analytice vám zákazníci nebudou zbytečně prokluzovat mezi prsty.

Pojďme se podívat, co nového si Mioweb ve verzi 3.0.11.4 připravil.

Náš nejvyspělejší modul

I když máte skvělý produkt a dobře postavený web, při své první návštěvě tu nakoupí pouze jednotky procent návštěvníků. Důvodem je to, že většina návštěvníků není na okamžitý nákup připravená a potřebuje si ještě hodně věcí ujasnit.

Zároveň platí, že u vás nikdo nenakoupí, pokud ve vás nemá důvěru. A ta se nezíská na potkání.

Ve výsledku u vás většina zákazníků nakoupí v průměru až při pátém kontaktu. Dílčími kroky bývá poskytnutí hodnoty a vzdělávání zdarma, které odpovídají na nevyřčené otázky zákazníka, odstraňují jeho obavy a zvyšují vaši kredibilitu coby experta.

Proto jsme v Miowebu vytvořili modul Cesta zákazníka, díky kterému poskládáte stránky logicky za sebe tak, aby návštěvníka provedly celým prodejním procesem od začátku až do konce a zvýšily tak počet úspěšných prodejů.

Modul Cesta zákazníka - náhled č. 1

Cesta zákazníka se obvykle skládá z několika typů stránek. Níže uvedeme příklad jedné takové cesty.

  • Zdroj návštěvnosti (Facebook, Instagram…) – Odtud se dostanou návštěvníci na váš web.
  • Vstupní stránka – Stránka, na které získáte od návštěvníka kontakt výměnou za nějakou hodnotu (e-book, video, lekce zdarma…).
  • Obsahová stránka – Stránka, kde předáte návštěvníkovi hodnotné informace a budete budovat důvěru.
  • Prodejní stránka – Stránka, na které prezentujete a prodáváte svůj produkt nebo svoji službu.
  • Objednávka – Stránka, kde se nachází objednávkový formuláře.
  • Upsell stránka – Stránka, kde nabízíte doplňkový produkt nebo služby.
  • Děkovací stránka – Stránka, jejímž prostřednictvím poděkujete za kontakt nebo objednávku.

Je to opravdu jednoduché

Díky modulu Cesta zákazníka, který je obsažen přímo v editoru webu, získáte dokonalý přehled o tom, kolik lidí přijde na váš web a jak se pohybují po cestě vedoucí k nákupu vašeho produktu nebo služby. Přesně tak víte i to, která část prodejního procesu drhne a kam zaměřit pozornost pro optimalizaci.

Modul Cesta zákazníka - náhled č. 2

Hotovo dříve než řeknete web

Cestou zákazníka můžete rozšířit marketingový mix téměř všech oborů. Pokud používáte nový tarif Mioweb, jistě jste s tím už začali. Ze zkušeností uživatelů Miowebu plyne, že úspěšné weby využívají cestu zákazníka jako jeden z klíčových prvků.

Používejte nový Mioweb a nenechte si zákazníky prokluzovat mezi prsty. Více informací na této stránce.

Pokud používáte starší tarify, přejděte prosím na tuto stránku a kontaktujte nás. Poradíme, jak můžete nový modul získat.

Pomáhám podnikatelům tvořit profesionální weby, které dokonale naplňují potřeby návštěvníků a ve dne v noci prodávají.

Checklist zdarma

Splňuje váš web všechny nároky, které se od prodejního webu očekávají? Stáhněte si náš rychlý audit, který vám za 5 minut pomůže odhalit všechny neduhy.

Komentáře
  1. Jiří Franěk napsal:

    Dobrý den, lze rozšířit staré licence o tento nový doplněk?

    • Lukáš Kochrda napsal:

      Hezký den, Jiří,

      nový modul je součástí nového tarifu s názvem Mioweb. Pokud používáte starší tarify nebo licence a chcete mít nový modul k dispozici, tak je to možné jednoduše tak, že svůj libovolný starší tarif / licenci upgradujete. Pro více informací přejděte na stránku zde (https://bit.ly/34edZuP) a kontaktujte nás.

    • Martin Veis napsal:

      Jirko, obávam sa, že niečo ako doplatenie nebude možné – takže tvrdý doplatok 2 000 Kč bez dane za prvý web mesačne – následne každý další 1 000.

      Úprimne by to zaujímalo aj mňa – mám tri weby a min. u jedneho by som chcel toto tiež uplatniť :)

  2. Miloslav Ježo napsal:

    Nelze. Svojho času som si kúpil neobmedzený tarif resp. tarif s neobmedzeným počtom webov. Ktorý bol samozrejme najdrahšou alternatívou, čomu rozumiem, keďže ponúkal možnosť neobmedzeného počtu webov. A keďže platím ročný poplatok za aktualizácie, tak mi prišlo logické, že prípadné novoty mám v tom. Ale nie je tomu tak. Chlapci z Miowebu prichádzajú s novým modulom (veď logicky, že prichádzajú s niečím novým, veď vývoj ide dopredu, stále budú predsa nové veci prichádzať) a zrazu sa tvárime, že to je niečo nové, takže vy, čo máte doterajšie licencie na Mioweb môžete mať prístup k novinke len ak budete mesačne platiť. Mne to príde ako brutálne sedlácky prístup voči existujúcim zákazníkom. Úplne chudácky prístup. Ale nechcem tu šíriť hejt, to nemám rád, veď vždy mám možnosť odísť a vybrať si lepšiu alternatívu. Samozrejme, že sa mi to nechce, preplácavať všetky svoje weby na nejakú inú platformu. Venoval som však teraz 5 minút napísaniu týchto riadkov, aby som vyjadril môj súčasný pocit z Miowebu. A ten nie je ok, pretože ako dlhoročný zákazník sa cítim podvedený. Keďže v čase, keď som si kupoval najvyššiu licenciu, ktorá sa tvárila, že obsahuje všetko, a ešte ak si človek bude platiť aktualizácie, tak nebola ani zmienka o tom, že keď sa pridá k Miowebu niečo nové, tak bude treba platiť znova aj pri tomto maximálnom tarife. A preto považujem takéto spôsoby Miowebu za neférové. Poklona.

    • Radek napsal:

      Bohužel musím Milo souhlasit. Všichni, kteří doposud platili nejvyšší tarif mají tak trochu smůlu. Vidím reakce také na FB síti. Osobně si myslím, že by všichni dosavadní klienti měli mít výhodu. Vycházím z toho, že kdokoliv kdo Mioweb využívá, dělá Miowebu promo, reklamu, propagaci a nadále dělat bude… Také dotvářel zpětnou vazbu, posílal připomínky, požadavky… Nehledě na to, jsou tady i takoví, kteří Miweb doporučují a nasazují klientům, třetím stranám. A nyní musí klientům i toto vysvětlovat. Je to smutné. Respektuji to, že když budu kupovat další licenci, budu platit aktuální (vyšší) cenu. Ale starší licence by měli být bez těchto omezení. Myslím, že ekonomicky to společnot Mioweb nikterak nezatíží, jde o on-line produkt. Pokud jde o diskový prostor, rád doplatím.

      • Lukáš Kochrda napsal:

        Hezký den,

        děkujeme za reakci. Nový modul je zásadní novinkou v Miowebu pro letošní rok a jelikož posunuje funkce Miowebu na novou úroveň, nebyla zde jiná možnost, než pro něj vytvořit úplně nový tarif. Pokud bychom ponechali původní tarify Start a Business, musela by být cena nového tarifu s novým modulem 2x až 3x vyšší. A to jsme nechtěli. Proto jsme se rozhodli, že všechno rapidně zjednodušíme do jednoho jediného tarifu s názvem Mioweb a cenou 2.000 Kč měsíčně za první web a 1.000 Kč měsíčně za každý další web.

        Co se týče doživotních licencí, tak tyto už několik let neprodáváme. Přesto jsme do nich v rámci aktualizací dosud přidávali všechny nové funkce. U nového modulu Cesta zákazníka už to ale není možné, jelikož je úzce spojený se speciálním nastavením našeho hostingu.

        Pro současné zákazníky se nic nemění. Pokud používáte některý ze starších tarifů, můžete ho používat i nadále. Pro možnost využívat funkce nového modulu lze provést upgrade, kdy vám současně předplacené období rádi uplatníme. O případné zvýhodněné nabídce na získání nového tarifu vás budeme včas informovat :) V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na podpora@mioweb.cz.

  3. renetrcka@gmail.com napsal:

    Používám Mioweb již téměř od jeho vzniku. Všem svým kamarádům ho doporučuji. Ale poslední dobou, co Mioweb změnil obchodní politiku, tak s doporučením váhám. A nyní přichází další pecka. Zakoupil jsem si kurz Jeden web a zjistil jsem, že pokud chci využívat to, co se v kurzu naučím, tak musím přejít pod nový (podstatně dražší tarif).
    Nechápu… Vždy jsem se jako obchodník řídil pravidlem – když něco funguje, tak to neměnit, jelikož často je to cesta k horšímu. A zdá se mi, že po této cestě se nyní Mioweb vydal. Nejprve odtržení Smartemailingu a nyní zdražování.
    maslím, že lepší cesta by byla, dělat lepší podporu, video návody pro úplné začátečníky a tím rozšiřovat počet spokojených klientů.
    Pokud bude Mioweb pokračovat tímto směrem, je to cesta do pekel…

    • Lukáš Kochrda napsal:

      Hezký den, René,

      moc si vážíme toho, že jste s námi. A myslím, že jdeme přesně tím směrem, o kterém píšete. Kromě nového tarifu s funkcemi, které tu dosud neměly obdoby, jsme posunuli celý Mioweb v letošním roce o pořádný počet kroků dále nejen co se aplikace týče.

      Weby zákazníků jedou na nejmodernější infrastruktuře, která je cca. 3x rychlejší než běžně dostupné hostingy, využíváme kvalitní zabezpečení, monitoring a weby denně zálohujeme.

      Zlepšili jsme zákaznickou podporu, kde kolegové reagují rychleji než kdy dříve a díky propracované nápovědě a chatbotovi najdete odpovědi na většinu dotazů ihned. A protože nám záleží na tom, aby vám uživatelům Mioweb skvěle sloužil, tvoříme i vlastní vzdělávání, které budeme postupně rozšiřovat a prakticky tak nepotřebujete školení ani jiné online kurzy.

      Velmi si vážíme i našich partnerů, kteří Mioweb doporučují a staví na něm weby pro své zákazníky. I tady nyní nabízíme podmínky, které tu dosud nebyly. 15% z každé platby hlavního webu, dokud vámi přivedený klient bude Mioweb používat. Pokud jste Mioweb už doporučoval, nyní je pro vás nový partnerský program daleko výhodnější. A i když bychom rádi Mioweb poskytovali za co nejlepší cenu a dali do něj všechny funkce, na které si jen vzpomeneme, programátory je potřeba z něčeho zaplatit :)

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů