CHCETE SE S NÁMI POTKAT ŽIVĚ A VYŠPERKOVAT SVŮJ WEB?

PŘIJĎTE ZA NÁMI NA WORKSHOP 18.9. V BRNĚ

BLOG

alt text u obrázků
22.8. 2017

Jak správně vkládat obrázky na web? Nezapomínejte na nejdůležitější pravidlo

Kliknout, vybrat soubor a vložit – přidat obrázek na web v běžném redakčním systému není žádná věda. Stačí pár vteřin a máte hotovo. Jenže takový postup je špatně, protože na něco zapomíná. Měl by zahrnovat ještě jeden krok, a to psaní. Ke každému grafickému prvku totiž patří tzv. ALT text, díky kterému ho vezmou v...

Jak pracovat s menu blog
15.8. 2017

Jak pracovat s menu v MioWebu

V nedávném článku jsme psali o tom, jak důležitá je navigace na webu, aby se návštěvníci dobře orientovali a zůstávali rádi na vašem webu. Dnes pro vás máme praktickou ukázku, jak menu nastavit a pracovat s ním v MioWebu.

jak ziskat nove zakazniky
8.8. 2017

7 kreativních způsobů, jak levně získat nové zákazníky

Na zákaznících stojí podnikání, a proto se jejich oslovování a získávání řadí mezi disciplíny, které musí každý podnikatel nebo freelancer bezpodmínečně zvládat. A to i když si vytvoří základnu věrných, co se vracejí. Noví klienti brání stagnaci a dávají důvod k růstu a rozvoji. Představují výzvu, při jejímž zdolávání se mnohdy rodí i převratné nápady....

jak zničit blog post
1.8. 2017

9 způsobů, jak dokonale zničit blog post

Když chcete provozovat úspěšný blog, musíte si uvědomit, že i k příspěvkům se vážou určitá pravidla. Protože kvalita nevzniká jen tak. Je třeba se na ni zaměřit a jít jí naproti. Jak? Třeba tak, že uděláte vše pro to, abyste potenciál článku „nezazdili“ zbytečnými přešlapy. Ty nejčastější jsme pro vás shrnuli na následujících řádcích.

webová navigace
25.7. 2017

5 tipů pro webovou navigaci, díky které návštěvníci neodejdou

Už několikrát jsme vás v našich článcích upozorňovali, že na „chycení“ uživatele, který přijde k vám na web, máte jen omezený čas. Konkrétně jde o pár vteřin. Když ho během této chvilky nezaujmete, pravděpodobně vaše stránky opustí. Ale nenechte se mýlit, pozornost nepoutá jen pěkná grafika a povedený obsah.

co má být na homepage webu
18.7. 2017

Jak vypadá perfektní homepage? Odpovědi na 5 důležitých otázek

Homepage je srdce internetových stránek. Když nefunguje tak, jak má, pokulhává ve výkonu celý web. Vyplatí se proto věnovat jí při tvorbě či úpravě webovek zvláštní pozornost. V tomto článku v kostce shrneme, co by určitě měla uživatelům předávat, aby skvěle plnila všechny své role. Protože kvalitní úvodní stránka budí důvěru, upoutává pozornost, dělá dojem....

jak vytvořit grafiku pro web
13.7. 2017

Grafika snadno a profesionálně v Canvě

Možná jste už o „Canvě“ slyšeli. Jde o velký hit u provozovatelů webů, správců sociálních sítí a kreativců všeho druhu. Že vám to nic neříká? Nevadí, po přečtení tohoto článku už bude. A co více, vsadíme se, že neodoláte a ještě dnes v tomto zajímavém grafickém nástroji něco vyzkoušíte.

jak vytvořit kvalitní e book
3.7. 2017

Vytvořte e-book, který promění čtenáře v zákazníky: 7 tipů pro zaručený úspěch

Elektronické knihy zažívají boom. Nebodují ale jen u čtenářů díky své „skladnosti a nezničitelnosti“. Stále větší popularitu získávají i u provozovatelů webů a e-shopů, protože fungují jako výborná reklama a podpora podnikání. Chcete i vy využít „e-bookový trend“, ale nevíte, co a jak udělat nebo nedělat? Máme pro vás skvělou radu: přečtěte si tento článek...

všeobecné obchodní podmínky webu
28.6. 2017

Máte správně obchodní podmínky? 5 věcí, které si musíte pohlídat

Kdybychom sestavili pomyslný žebříček „kamenů úrazu“ e-shopů, jednu z předních příček by určitě obsadily obchodní podmínky. Provozovatelé často nevědí, jak mají vypadat – a podle toho to pak i vypadá. Informace mají buď zastaralé nebo nekompletní. Anebo se potýkají rovnou s oběma nedostatky. Vyplatí se proto věnovat jim dostatečnou pozornost a pravidelně je kontrolovat a...

obsahové techniky
22.6. 2017

Zaujměte kvalitním obsahem na webu: 6 nápadů pro tvorbu

Nabízíte super produkt nebo služby a máte krásné webovky, na které je radost pohledět. Asi vás teď trochu zaskočíme, ale to nestačí. Když si chcete své návštěvníky opravdu získat v dlouhodobém horizontu, musíte na to jít přes „vypiplaný“ obsah. Takový, díky kterému si vás zapamatují a oblíbí. Zapůsobí na ně jako lákadlo. Stane se z...