BLOG

Jak podnikat při zaměstnání

5+1 užitečných tipů, jak podnikat při zaměstnání

Na jedné straně touha po finanční nezávislosti a chuť zrealizovat zajímavý nápad, na druhé obavy ze ztráty jistoty v podobě pravidelného přísunu peněz z klasického zaměstnání. Nejste v tom sami, s takovými protichůdnými pocity se pere snad každý, kdo přemýšlí jak začít podnikat.

Kolik stojí web?

Velký přehled: Kolik stojí web?

Pár hodin kutění u počítače, nebo taky stovky dní tvrdé práce a několik milionů korun. Porovnali jsme, za kolik se dají pořídit nové webové stránky, a přidali schéma, podle kterého zjistíte, kolik může web stát i vás. S cenou za webové stránky se to má podobně jako s bydlením. Jde to i ve stanu, ale...

usnadnění tvorby webu

2+2 největší změny v MioWebu za poslední 2 roky

Trvalo to skoro rok, ale podařilo se. Dlouho jsme uvažovali nad tím, jak pro vás zjednodušit a zefektivnit tvorbu webu, abyste se nemuseli tolik zabývat grafikou a strukturou stránek. Přečtěte si, jak jsme toho docílili. Věříme, že budete nadšeni minimálně stejně, jako jsme my.

název domény

Jak nejlépe vyberete doménu pro web?

Pokud jste si už ujasnili, o čem a pro koho vaše nové webové stránky budou, je na čase vymyslet jim jméno, resp. doménu. Volba jejího názvu patří mezi nejdůležitější rozhodnutí, která musíte při plánování a tvorbě webu učinit. Stačí si jen uvědomit, že vybrané pojmenování ovlivní celou internetovou kariéru webových stránek. O tom, jakým způsobem,...

social proof

Zvyšte konverznost webu díky „social proof“

Svět internetu otevřel nový prostor podnikání. Díky němu vzniklo mnoho firem a e-shopů, které dnes stojí před novou výzvou – utužováním vztahů s klienty. Prioritou se stává firemní kredibilita, důvěryhodnost podniku a jeho služeb. Jedna z cest, jak to udělat online, je využít potvrzení třetí stranou (tzv. social proof) jako marketingového nástroje.

jak správně na vizuální obsah webu

10 nástrojů pro tvorbu dokonalého vizuálního obsahu webu

Vizuální část obsahu na webu je v současnosti pro vzbuzení zájmu čtenářů (zákazníků) důležitější než kdykoliv předtím – měli byste tedy s jeho tvorbou začít co nejdříve. Nemáte žádné obrázky? Vytvořte si je. To je velice důležité zejména pro podniky, které nenabízí fyzické výrobky, ale spíše služby, a nemají k dispozici mnoho fotografií.

vstupní stránka webu

Co nesmí chybět na vstupní stránce webu, aby prodávala

Máte vytvořený web, jste plni euforie a připraveni začít prodávat své produkty a služby na internetu? Možná ale vašemu webu něco chybí. Něco, co může rozhodovat o tom, jak moc budete pro návštěvníky přitažliví, důvěryhodní, čitelní a jak se bude dařit vašemu prodeji. Zkontrolujte si, že vše uvedené v tomto článku, používáte i vy na...

jak-zvysit-konverze-webu

10 tipů pro nárůst konverzí na prodejních stránkách webu

„Co by mělo být to hlavní při prodeji online?“ vrtá hlavou mnohým prodejcům. Odpověď skloňujeme každý den nesčetněkrát. Je to promyšlená cesta zákazníka ukončená konverzí. Proces, kterého se zákazník účastní, než vykoná svou objednávku. Víte, čím vším musí váš zákazník projít, aby u vás nakoupil? Je to cesta trnitá plná svízelu anebo procházka růžovým sadem?

tipy pro první dojem z webu

13 tipů jak vytvořit skvělý první dojem z vašeho webu

Věděli jste, že 94 % lidí, kteří přijdou na váš web, si všímá designu, a jen 6 % hodnotí jeho obsah? Nebo že až 75 % lidí vnímá důvěryhodnost vaší firmy na základě grafiky na webu?

proč lidé odchází z webu - pravidlo 59 sekund

Pravidlo 59 sekund: Proč lidé odcházejí z vašeho webu?

Existuje několik teorií, které nám říkají něco o tom, jak dlouho trvá, než návštěvník opustí vaše stránky. Jedna z nich, vycházející z průzkumu Nielsen Norman Group, udává, že velká většina lidí stráví na vašich stránkách méně než 59 sekund (upřímně, více výzkumů mluví o číslech, která jsou spíše zlomkem tohoto). Říkejme tomu pravidlo 59 sekund....