Použijte Mioweb pro digitalizaci podnikání. Tvořte vlastní online kurzy a kluby, prodejní kampaně s cestami zákazníka (funnely) nebo e-shop. Zjistit více o Miowebu.

Nový Mioweb 3.1

Přejete si mít profesionální webové stránky, které vám šetří stovky hodin práce měsíčně a vydělávají, i když spíte? Máte strach investovat stovky tisíc do tvorby takového webu na klíč? Chcete se do toho pustit sami, ale bojíte se, že to nedáte? Tak tomu je teď konec!

Mioweb 3.1 je intuitivní jako nikdy. Stále běží na WordPressu, nejpoužívanějším redakčním systému světa. Ale už o něm nemusíte téměř vědět.

Všechny důležité funkce jsme přidali do zbrusu nové administrace Miowebu.

Co všechno vás čeká?

Editor stránek je takový, jak jste na něj zvyklí. Mioweb 3.1 stále běží na WordPressu. Ale přidali jsme funkce, díky kterým už o něm téměř neuslyšíte.

  • Nová administrace
  • Nový prodejní modul
  • Nezávislost na fakturačních aplikacích
  • Prodejní formuláře
  • Statistiky prodeje
  • Napojení na platební brány
  • Prodejní automatizace
  • Nové typy produktů
  • Vylepšená správa objednávek
  • Informační nástěnky
  • Vylepšené měření konverzí
  • A spousta dalších vychytávek :)

Chcete vědět více? Chcete vidět, jak to vypadá? Jste zvědaví, co přinese nový Mioweb 3.1? Přehrajte si toto video.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Od středy 13. října 2021 vysíláme Mioweb radí (v 15:00 hodin) na Facebooku a budeme živě odpovídat na vaše otázky. Připojte se a buďte u toho s námi.

Chcete se na něco zeptat už teď? Napište nám do komentářů pod tento příspěvek.

Máte v hlavě plán online projektu? Uvažujete nad pořízením měsíčního tarifu Miowebu? Využijte nezávaznou konzultaci zdarma, kde se společně podíváme, nakolik by byl Mioweb pro váš projekt vhodný.

Pomáhám podnikatelům tvořit profesionální weby, které dokonale naplňují potřeby návštěvníků a ve dne v noci prodávají.

Jak úspěšně prodávat na internetu?

Získejte zdarma přístup k unikátní sérii videí, která vám ukáže, jak převést podnikání na internet. Uděláte si jasno, jak využít moderních technologií pro úsporu času a znásobení vašich (nejen) obchodních výsledků.

Komentáře
  1. Anna Imrichova napsal:

    Dobrý deň, chcem sa opýtať poskytuje Mioweb
    1) aj pristavaciu stranku leadpage,
    2)je možne na Miowebe urobit aj zoznam emailových adries pre email marketing?
    3)Viem si na Miowebe urobit ebook? S pozdravom Anna Imrichova

    • Lukáš Kochrda napsal:

      Hezký den, Anno,

      děkujeme za Vaše dotazy a zasílám reakci :)

      ad 1) Ano, Mioweb má na toto dokonce vzory stránek, které si jednoduše upravíte. A pokud budete mít náš aktuální tarif, tak zde můžete také měřit úspěšnost s pomocí funnelů (cesty zákazníka) a pokročilé analytiky.

      ad 2) Mioweb přímo neobsahuje funkce pro e-mail marketing. Ale můžete si ho snadno napojit na aplikace jako je například SmartEmailing. Mioweb pak jednoduše umožní vložit formuláře těchto aplikací pro sběr kontaktů v designu webu.

      ad 3) Ebook jako takový je třeba vytvořit mimo Mioweb v nějakém textovém či publikačním editoru typu Affinity Publisher (nebo jednoduše přes dokument Google a jeho export do PDF). Na web ho pak vložíte a ve spojení s e-mail marketingovou aplikací můžete na web umístit webový formulář a nastavit automatizaci pro stažení ebooku a následnou komunikaci zajišťující budování důvěry a jednoduchý prodej.

      Prodej jako takový budete schopna od verzem 3.1 (viz. článek) realizovat přímo v Miowebu bez nutnosti propojování s dalšími aplikacemi.

      Přeji krásný den :) Lukáš.

  2. Monika napsal:

    Dobrý den,

    bude v nové verzi rozšířena možnost propojení s jinými emailingovými nástroji – např. Ecomail?

    Děkuji.

    Monika

  3. Matej Jadroň napsal:

    Dobrý deň do Miowebu, skvelá práca, veľmi ma teší, že inovujete a mioweb je opäť viac komplexnejší nástroj :)

    Tu sú moje otázky:
    – bude možné mať prepojené aj dve platobné metódy? Používam stripe, ale potreboval by som aj PayPal, ktorý zabezpečuje GoPay (aktuálne mi FAPI povoľuje mať aktívnu len jednu platobnú metódu)
    – Ako je to s vyhľadávaním na webe prosím? Už to je možné? Máme v členskej sekcii cez 80 videí a budú pribúdať ďalšie. Určite by sa hodila táto funkcia.
    – Ako bude prebiehať storno predplatného? Stále je tam manuálny proces, alebo už bude automatizovaný, kedy si môže užívateľ zrušiť členstvo sám?
    Ďakujem pekne,

    Matej

    • Lukáš Kochrda napsal:

      Hezký den, děkujeme za pozitivní reakci a níže zasílám odpovědi na Vaše otázky:

      ad 1) Mioweb můžete propojit se Stripe a GoPay současně. Následně si v nastavení plateb zvolíte způsoby plateb. A vy klidně můžete zvolit jeden způsob platby s využitím Stripe a druhý s GoPay. Tak že odpověď je ano, bude to možné :)

      ad 2) Vyhledávání zatím ještě nebude. Ale věřím, že s plánovaným vylepšením členských sekcí, o kterém jsem mluvil, ho konečně přidáme. Nejen do členské sekce, ale i na celý web.

      ad 3) O této funkci víme, máme ji v evidenci a pravděpodobně ji zapracujeme spolu s opakovanými platbami.

  4. Jan Bitterlich napsal:

    Dobrý den, od kdy bude k dispozici verze 3.1 MIO nebo pokud již je kde mohu provést aktualizaci. Děkuji

  5. Matej napsal:

    Dobrý deň, v prípade, ak by sme prešli z FAPI na novú Mioweb fakturáciu, ako sa prosím vyrieši migrácia užívateľov a ich automatických platieb skrz STRIPE?
    Pretože nákupi boli robené skrz FAPI webový formulár, ktorý je napojený na spomínanú stripe platobnú bránu. Čiže ak by sme sa rozhodli zjednotiť všetko pod pomioweb a implementovali mioweb formuláre a mioweb fakturáciu, čo sa udeje s existujúcimi užívateľmi a ich aktívnymi automatickými platbami?

    Ďakujem pekne za odpoveď.

    • Petr Brožek napsal:

      Dobrý den, děkujeme za váš dotaz.
      Mioweb ve verzi 3.1 zatím neumí opakované platby a migrace mezi jednotlivými systémy momentálně řešená nijak není. V momentě zapracování automatických plateb do Miowebu, budeme informovat i o tom, jak postupovat podobných případech.

  6. Hanka Chevalier napsal:

    Dobrý den. Děkuji za vaši úžasnou práci a za vylepšování MW 👍.
    Jak je to, prosím, s náhradou FAPI novými funkcemi MW? Je to plnohodnotná náhrada a FAPI mohu zcela vynechat, nebo MW nemá všechny funkce jako FAPI a v některých případech bude nutné dál FAPI využívat. Ráda bych věděla, kdy mohu FAPI zcela nahradit novými funkcemi MW a pro jaké případy si ještě FAPI musím ponechat (opakované platby?). Plánuje se do budoucna zcela nahradit jakýkoliv externí fakturační systém, aby se dalo udělat vše přímo v MW? Děkuji. Hanka Ch.

    • Petr Brožek napsal:

      Dobrý den,
      děkujeme za pochvalu a zpětnou vazbu. Mioweb určitě nemá ambice, aby ve všech funkcionalitách nahradil fakturační nástroj typu FAPI, pořád budeme primárně prodejní, nikoli fakturační aplikace. Právě třeba opakované platby Mioweb momentálně neumí nabídnout, ale plánujeme tuto možnost doplnit do dalších aktualizací. Stejně tak momentálně Mioweb neumí např. automaticky ověřovat došlé platby na účet při volbě platby převodem. Co Mioweb prodejní modul momentálně umí je jednorázově prodat produkt přes formulář nebo e-shop (v případě digitálního produktu při platbě kartou i automaticky rovnou dodat ať už ke stažení nebo přístup do členské sekce). Do budoucna plánujeme prodejní modul nadále vylepšovat a o novinkách budeme informovat. Petr z Miowebu.

  7. Bára napsal:

    Upřímně, ty objednávky v eshopu se vám teda fakt nepovedly, bylo to nešikovný ve WP a teď je to ještě horší. Bylo by fajn, kdyby tam bylo možné ty objednávky aspoň filtrovat…

    • Petr Brožek napsal:

      Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu a tip k dalšímu vývoji. Co se týká filtrování, tak momentálně je možné podle stavu objednávek a je možné v objednávkách vyhledávat. Určitě nejde o finální stav prodejních možností Miowebu, další vylepšování prodejního modulu plánujeme v budoucích aktualizacích. Petr z Miowebu

  8. Bára napsal:

    Nefunguje podání zásilky do Zásilkovny… fakt tohle nejde dělat před Vánoci proboha…

    • Petr Brožek napsal:

      Dobrý den,
      děkujeme za upozornění. U funkcí Zásilkovny však nemáme hlášený žádný globální problém způsobený aktualizací, takže Vás požádáme o kontaktování naší technické podpory na podpora@mioweb.cz, aby se individuálně podívali na Váš web a vše jste společně vyřešili. Děkujeme za pochopení. Petr z Miowebu

  9. Stanislav P. napsal:

    Dobrý den, když mám Mioweb Business na vlastním hostingu (bez eshopové verze), nic až tak nového se nepřihodilo. Nemám ani statistiky konverzí (funnel) apod. Můj dotaz tedy je, zda je možné upgradovat, nebo jaké mám možnosti. Díky za info

    • Petr Brožek napsal:

      Dobrý den, děkujeme za dotaz. Statistiky konverzí v modulu cesty zákazníka jsou dostupné pouze v měsíčním tarifu Mioweb. Pro možnosti upgradu prosím kontaktujte naše fakturační oddělení na fakturace(zavinac)mioweb.cz. Petr z Miowebu

Napsat komentář: Anna Imrichova Zrušit odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů.