Vyzkoušejte Mioweb na 14 dní za 1 Kč! Objevte všechny výhody a funkce, které vám nabízí. Začněte tady.

O prodávání

O prodávání

Prodávání je možná nejpřirozenější věc na této planetě. Mohlo by to tak být?

My lidé, ale prodávání rádi komplikujeme a děláme z něj i to, co není.

Prodávání je ale jednoduché. 

Dej a dostaneš. Tak je to v přírodě zařízeno. Když nedáváme, umřeme, protože ani nám nikdo nic nedá.

Neexistuje v přírodě organismus, který by mohl žít oddělený od celku. Když nepřispíváme vyšší prosperitě celku, budeme odděleni.

Zní to vážně, ale není. Život není vážný, je vlastně dost praktický. Může to být vskutku tak jednoduché, jako že čím více dáváte a obohacujete druhé, tím více dostáváte? ANO. Pojďme to ještě chvíli zkoumat.

Prodej je přirozený, když si přestanete myslet opak. Buď jste pro prodej a prosperujete. Nebo jste proti prodeji a chřadnete. Buď dáváte a dostáváte odměnu, nebo nedáváte a nedostáváte odměnu. 

Každý něco neseme. Talent, produkt, nápad, myšlenku. A jsme tu proto, abychom se o naši jedinečnou věc podělili s dalšími lidmi.

Někdy ale opravdu chceme moc dávat a snažíme se. Přesto nás lidé neslyší. Nevidí nás a nechtějí nám za naši věc dát odměnu.

Máme dvě možnosti

Zamyslet se, jak se lidem zobrazujeme a co jim říkáme. Jaký prodejní příběh vyprávíme. Jaká slova používáme. Jak se lidem na webu prezentujeme, to rozhodne o tom, zda nám řeknou Ano nebo Ne.

A někdy je to také o tom, že šlápneme vedle. Prostě se to líbí nám, ale nikomu jinému to smysl ani užitek nedává. Tak pak buď vytrváme a zkoušíme to znovu a znovu, nebo vytvoříme něco jiného. To záleží na vašem odhodlání.

Někdy je ale zakopaný poklad ještě někde jinde.

Nevěříme si. Prostě pochybujeme.

O sobě. O svém produktu. O svém způsobu prodávání.

A pak je to první místo, kde je potřeba začít.

Mnoho lidí se pídí po technologii prodeje. Používá techniky, které v Miowebu učíme. Prodejní systém, funnely, cesty zákazníků. Věnují úsilí a energii do procesu a technologie. Jenže se trochu trápí. Nakonec to udělají, ale ono to nefunguje, jak čekali. Proč? Protože vlastně celou dobu pochybovali a nebyli si jistí, zda to bude fungovat. No a tomu odpovídá i výsledek.

Úspěšní lidé často nemají více odvahy, nápadů a vytrvalosti. Mají jenom méně pochyb. Prostě do toho jdou s jistotou.

Proto vnímám pochyby jako velkou metlu prodávání. Je to taková naše oblíbená lidská vlastnosti. Zpochybňovávat věci. Jenže opak vyhrává. Jistota.

Nebo byste se nechali operovat od chirurga, který by vám před operací řekl: „No, nevím ještě, jak tu operaci pojmu, snad to dobře dopadne.“

Jistota se nabírá zkušeností. Více zkušeností a výsledků = větší jistota. Větší jistota, více chuťi do nových věcí a do akce. A tak dokola.

Proto je potřeba začít. Neřešit. Neváhat. Nepochybovat. Postavit první prodejní web, první cestu zákazníka, první funnel. Odvážit se a jít do akce. Prodávat. A pak prodej vylepšovat. Optimalizovat. Až jednou veškeré pochyby zmizí a vy si řeknete.

Jak jsem vůbec někdy mohl pochybovat o tom, že by se to neprodávalo.

Jak jednoduše prodávat v Miowebu

A tak vám držím palce. Prodávání je lidské a přirozené. Prodej je akt obohacení druhého člověka. Nezapomeňte, svým prodáváním sloužíte lidem. Dejte lidem něco hodnotného, po čem touží a co jim bude k užitku, a dostanete odměnu.

Čím větší hodnotu to pro druhé bude mít, tím větší odměnu získáte.

Ještě nikdy neměli podnikatelé a prodejci tak jednoduchý život. Doba internetu a online prodeje je tou nejúžasnější dobou pro každého, kdo chce něco prodávat.

Nikdy v historii neměli podnikatelé klienty a zákazníky tak blízko. Ještě nikdy nebylo tak jednoduché postavit web a zobrazit ho lidem a začít prodávat. Jsme v době skutečně fascinujících prodejních možností. Jen se je proto třeba rozhodnout a něco pro to udělat. 

Až se rozhodnete online prodávat, s radostí vás po cestě povedeme.

Klikněte sem a vydejte se s námi na vlastní cestu online prodávání.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů.