Vyzkoušejte Mioweb na 14 dní za 1 Kč! Objevte všechny výhody a funkce, které vám nabízí. Začněte tady.

Blog

9.10. 2017

Uspořádejte úspěšnou soutěž: 6 tipů jako návod od A do Z

Online marketing nabízí široký arzenál nástrojů a metod, díky kterým si můžete z trhu „ukousnout“ víc. Pomáhají zvyšovat zájem publika, povědomí o značce a v cíli také zisky. Patří mezi ně také uživatelské soutěže, co naplňují známé rčení, že i s málem lze dokázat velké věci. Nevyžadují obrovské rozpočty, a přesto přinášejí zajímavé výsledky. Poradíme vám, jak soutěž vymyslet, naplánovat a správně...

jak pracovat s obrázky na webu
2.10. 2017

Fotky na web 5× jinak: využijte sílu atraktivních obrázků na maximum

Obrázky a fotky jsou kořením webu. Existují osvědčené „recepty“ na jejich použití, které nikoho nezklamou. A mnohdy také nenadchnou. Jak to změnit, a vyladit vizuál stránek díky nápaditým snímkům k naprosté dokonalosti? Vyzkoušejte naše doporučení po vzoru aktuálních trendů.

kontaktní stránka webu
25.9. 2017

8 nápadů, díky kterým vytvoříte skvělou podstránku „Kontakt“

Nenápadná, ale hodně důležitá – taková je podstránka s kontaktními údaji. Často patří mezi nejnavštěvovanější na webu. Když se na ní uživatel ocitne, chce se s vámi spojit, a to většinou kvůli tomu, aby se stal vaším zákazníkem. Proto mu na tomto místě bezpodmínečně musíte dát vše, co potřebuje. A ideálně v líbivém provedení, kterým mu řeknete: „Ano, opravdu uděláte dobře, když nás...

18.9. 2017

Od prodeje bot k tvorbě webovek – příběh Veroniky Mašínové

Když se rozhodnete jít cestou života v souladu se sebou, když následujete své talenty, všímáte si, co vás baví a jde vám snadno a k tomu máte odvahu využívat příležitostí, které přicházejí, může se vám stát, že během pár měsíců nebo let budete dělat něco, na co byste teď absolutně nepomysleli.

vzdělávání
11.9. 2017

3 tipy pro online vzdělávání. Jak a kde můžete na internetu rozvíjet své znalosti?

Když se chcete posouvat dopředu, zdokonalovat se ve svém oboru a držet krok s dobou, musíte se vzdělávat. To je jasná věc. Spoustu možností vám v tomto ohledu samozřejmě nabízí internet. Funguje jako obrovská zásobárna informací a díky specializovaným výukovým portálům získává roli pomyslné „nekonečné univerzity“, kde je pořád co studovat – a navíc kdykoli a kdekoli.

co je ux?
4.9. 2017

Co je UX: 10 tipů pro tvorbu uživatelsky přívětivého webu

„Kde je sakra ten košík? – Na tohle nemám nervy ani čas. – Proč mě to nepustí dál?“ To je jen malá ukázka vět a myšlenek, které by rozhodně neměly napadat návštěvníka vašeho webu. Když se u vás bude cítit jakkoli nepříjemně a zmateně, výrazně stoupá riziko, že nakonec odejde. A nenakoupí, neobjedná, neprovede konverzi. Proto kromě krásného vzhledu,...

29.8. 2017

Léto přináší do MioWebu pár skvělých vychytávek

Ač máme léto velmi spojené s relaxací a rozhodně jsme se jí i v týmu MioWebu věnovali, současně jsme si užívali i práci, která nám dělá radost, abychom mohli konec léta zpříjemnit všem, kterým MioWeb slouží, i těm, kteří se jej třeba právě teď rozhodnou pořídit.

alt text u obrázků
22.8. 2017

Jak správně vkládat obrázky na web? Nezapomínejte na nejdůležitější pravidlo

Kliknout, vybrat soubor a vložit – přidat obrázek na web v běžném redakčním systému není žádná věda. Stačí pár vteřin a máte hotovo. Jenže takový postup je špatně, protože na něco zapomíná. Měl by zahrnovat ještě jeden krok, a to psaní. Ke každému grafickému prvku totiž patří tzv. ALT text, díky kterému ho vezmou v potaz i vyhledávače.

15.8. 2017

Jak pracovat s menu v MioWebu? Několik praktických tipů s návody

V nedávném článku jsme psali o tom, jak důležitá je navigace na webu, aby se návštěvníci dobře orientovali a zůstávali rádi na vašem webu. Dnes pro vás máme praktickou ukázku, jak menu nastavit a pracovat s ním v MioWebu.

jak ziskat nove zakazniky
8.8. 2017

7 kreativních způsobů, jak levně získat nové zákazníky

Na zákaznících stojí podnikání, a proto se jejich oslovování a získávání řadí mezi disciplíny, které musí každý podnikatel nebo freelancer bezpodmínečně zvládat. A to i když si vytvoří základnu věrných, co se vracejí. Noví klienti brání stagnaci a dávají důvod k růstu a rozvoji. Představují výzvu, při jejímž zdolávání se mnohdy rodí i převratné nápady. Ukážeme vám, jak na úspěšný „lov“ i bez obrovských rozpočtů...