
5.10. 2016
Vizuální část obsahu na webu je v současnosti pro vzbuzení zájmu čtenářů (zákazníků) důležitější než kdykoliv předtím – měli byste tedy s jeho tvorbou začít co nejdříve. Nemáte žádné obrázky? Vytvořte si je. To je velice důležité zejména pro podniky, které nenabízí fyzické výrobky, ale spíše služby, a nemají k dispozici mnoho fotografií.

30.9. 2016
Máte vytvořený web, jste plni euforie a připraveni začít prodávat své produkty a služby na internetu? Možná ale vašemu webu něco chybí. Něco, co může rozhodovat o tom, jak moc budete pro návštěvníky přitažliví, důvěryhodní, čitelní a jak se bude dařit vašemu prodeji. Zkontrolujte si, že vše uvedené v tomto článku, používáte i vy na svém webu. Váš projekt si to jistě zaslouží.

22.9. 2016
„Co by mělo být to hlavní při prodeji online?“ vrtá hlavou mnohým prodejcům. Odpověď skloňujeme každý den nesčetněkrát. Je to promyšlená cesta zákazníka ukončená konverzí. Proces, kterého se zákazník účastní, než vykoná svou objednávku. Víte, čím vším musí váš zákazník projít, aby u vás nakoupil? Je to cesta trnitá plná svízelu anebo procházka růžovým sadem?

2.9. 2016
Věděli jste, že 94 % lidí, kteří přijdou na váš web, si všímá designu, a jen 6 % hodnotí jeho obsah? Nebo že až 75 % lidí vnímá důvěryhodnost vaší firmy na základě grafiky na webu?

17.8. 2016
Existuje několik teorií, které nám říkají něco o tom, jak dlouho trvá, než návštěvník opustí vaše stránky. Jedna z nich, vycházející z průzkumu Nielsen Norman Group, udává, že velká většina lidí stráví na vašich stránkách méně než 59 sekund (upřímně, více výzkumů mluví o číslech, která jsou spíše zlomkem tohoto). Říkejme tomu pravidlo 59 sekund. V praxi to znamená, že nezaujmete-li...

28.7. 2016
Výzva k akci (Call to Action, CTA) bývá přes svůj ohromný potenciál často opomíjena, obzvláště u nováčků. Škoda, že na její pravou sílu zapomínají i zkušení weboví designéři. Část z nich vnímá výzvu k akci jako doplněk stránky, nikoli jako základ, kolem kterého by se mělo vše točit. Pokud totiž chcete, aby váš web prodával (případně plnil jinou úlohu, jako je...

14.7. 2016
Pokud teď přemýšlíte nad tím, jak dostat na váš web více návštěvnosti, zastavte se. Předtím, než začnete nakupovat inzerci, nebo shánět SEO agenturu, odpovězte si na otázku, co chcete, aby návštěvník na vašem webu udělal. Neznáte-li na tuto otázku jasnou odpověď, stopněte hned všechny investice. Stejně by to byly vyhozené peníze. Co může být cílem vašeho webu a jak přeměnit...

1.7. 2016
Pokud je web vaše téma, tohle by vás mohlo zajímat. Jak si otestovat, jestli je vaše současná webová stránka responzivní? Jak na webu pracovat s barvami? Nebo zahrnuje-li vaše strategie blogování, kde rychle a snadno načerpat inspiraci pro další články? Na tyto otázky vám pomohou odpovědět 3 chytré a zábavné nástroje, které byste neměli na internetu minout.