LUKÁŠ JUHÁSZ

MioWeb Příběh

„Dvanáct let jsem tvořil webové stránky, abych zjistil, že mne frustruje a zdržuje fáze kódování a programovaní. Lidé za Miowebem vyslyšeli volání mého srdce a dali mi do rukou spolehlivý a jednoduchý nástroj, který mi konečně umožňuje tvořit weby hravě, pečlivě a s lehkostí! Zbylou rutinu řeší Mioweb za mne.“

Osobní webové stránky

Webové stránky s radami a tipy (nejen) pro malé koupelny

Jak jste se dostal k tvorbě webů a webovému marketingu?

Tvorba webů mne chytla za srdce už v roce 2003 na VŠ. Úplně jsem hořel po tomto druhu umění, četl knížky, učil se tvořením a nasával informace. Začalo to webem pro mou první kapelu a od těch dob za mnou chodí lidé s různými potřebami. Nijak zásadně jsem svou kariéru neplánoval. Jen jsem neuměl říkat ne, a tak se moje síť rozrostla.

Důležitost marketingu jsem si uvědomil záhy. Hodně jsem tehdy četl Kiysakiho a kupu další podnikatelské a motivační literatury. Došlo mi, že marketing není umělecký obor a že jde v jádru o něco úplně jiného, než o design a kudrlinky. Komunikace, důvěra, vztah, pochopení skutečných potřeb zákazníků, užitek, zážitek, hodnoty, frustrace i emoce, strach, neúspěch i úspěch, a pravdivost. Stále se učím!

Co vás na vaší práci nejvíc baví a co byste naopak raději vynechal?

Baví mne, když mám prostor tvořit, když mám prostor dělat věci pečlivě a precizně. Pak můžu dělat web, grafiku, psát texty, stříhat videa, kreslit, dělat hudbu nebo se věnovat pohybu či jiném rozvoji čehokoliv v podnikání. Baví mne rozjeté projekty, které potřebují novou tvůrčí kapacitu pro svůj další růst.

Už mne nebaví kódovat šablony a dělat weby složitě. Nejsem programátor ani ajťák. Jsem tvůrce, ne robot. Proto jsem si zamiloval Mioweb! Vše můžu vytvořit přímo na Miowebu a rovnou to spustit. Stejně se web bude vyvíjet a měnit. Zabilo by mne, kdybych to musel stále překopávat skrze kódování. Mioweb mi šetří čas, energii, peníze a hlavně nervy.

Kde a jak jste se dozvěděl o MioWebu a co Vás přesvědčilo ho vyzkoušet?

Sleduji Davida Kirše od jeho Email Academy 2, kterou jsem prošel, stejně jako Online Academy Clubem nebo MIO živě, Digital Summit, atd… měl jsem info z první ruky.

Po Miowebu jsem skočil mezi prvními, ještě před jeho vypuštěním a velmi pozitivně mne překvapil. V mých očích překonal jiné podobné aplikace, a testoval jsem jich několik. Samozřejmě, neznám vše co existuje ve vesmíru.

Jak jste tvořil weby předtím, než jste začal pracovat s MioWebem?

Musel jsem psát kvanta kódu! Pak jsem objevil WordPress a jeho šablony, nebo jsem kódoval vlastní šablony. Bylo to náročné a zdlouhavé, do toho stále nové standardy, pomalu jsem odmítal nové klienty, abych to už nemusel dělat. No fakt!

Raději jsem řešil marketing, emailing, texty a videa. Mioweb mi však vrátil chuť tvořit weby, protože umožňuje budovat je přímo a soustředit se na obsah. Ve finále mi jde stejně o marketingovou komunikaci, a co lidem chci přinést a sdělit.

Pro jaké projekty jste už MioWeb využil?

Mioweb jsem spouštěl např. pro lapis.sk, BrailleLabels.eu a nyní pracuji na nové pražské restauraci a jednom mikrowebu pro ŘSD. Kromě toho vypomáhám na již běžících Miowebech, kdy klienti neovládají všechny souvislosti a nastavení platformy SmartSelling.

Mé vlastní projekty již přešli na Mioweb - osobní web www.LukasJuhasz.cz, web studia www.BeeDesign.cz nebo nový ebook - průvodce návrhem poutavé domény www.DokonalaDomena.cz.

Co vidíte jako hlavní výhodu MioWebu oproti konkurenčním nástrojům?

Z těch co jsem poznal, určitě přehlednost. Nemusím nikde nic hledat, nikam 100x dokola rolovat (i to jsem zažil). Vše co chci, je tak nějak automaticky po ruce. Díky za to!

Jak vnímají MioWeb vaši zákazníci?

Vnímají, že web lze v krátkém čase rozvíjet, upravit, přeskládat či vylepšit a že web působí dynamicky a profesionálně.

Kdybyste mohl MioWeb popsat jednou větou, jaká by to byla?

Webová aplikace a marketingový nástroj pro rychlé budování webových stránek pro menší a střední webové projekty či online kampaně.

Děkujeme za rozhovor!