
Výzva k akci (Call to Action, CTA) bývá přes svůj ohromný potenciál často opomíjena, obzvláště u nováčků. Škoda, že na její pravou sílu zapomínají i zkušení weboví designéři. Část z nich vnímá výzvu k akci jako doplněk stránky, nikoli jako základ, kolem kterého by se mělo vše točit. Pokud totiž chcete, aby váš web prodával (případně plnil jinou úlohu, jako je...

Pokud teď přemýšlíte nad tím, jak dostat na váš web více návštěvnosti, zastavte se. Předtím, než začnete nakupovat inzerci, nebo shánět SEO agenturu, odpovězte si na otázku, co chcete, aby návštěvník na vašem webu udělal. Neznáte-li na tuto otázku jasnou odpověď, stopněte hned všechny investice. Stejně by to byly vyhozené peníze. Co může být cílem vašeho webu a jak přeměnit...

Pokud je web vaše téma, tohle by vás mohlo zajímat. Jak si otestovat, jestli je vaše současná webová stránka responzivní? Jak na webu pracovat s barvami? Nebo zahrnuje-li vaše strategie blogování, kde rychle a snadno načerpat inspiraci pro další články? Na tyto otázky vám pomohou odpovědět 3 chytré a zábavné nástroje, které byste neměli na internetu minout.