PŘEDSTAVUJEME VÁM NEJNOVĚJŠÍ GENERACI MioWebu, VERZI 3.0

NYNÍ JE TVORBA WEBU S JEŠTĚ VĚTŠÍ LEHKOSTÍ

BLOG

2.10. 2018

Staňte se specialisty na obsahový marketing

Jak využít obsahový marketing ve své firmě, jak správně sestavit obsahovou strategii, jak vylepšit svůj web nebo jak přilákat více zákazníků přesně mířenými kroky. O těchto i mnoha dalších tématech bude školení obsahového marketingu, které se uskuteční 11. října v Praze na Smíchově v prostorách coworkingu Node5. Srdečně zváni jsou všichni zákazníci MioWebu. Přihlaste se...

Členské sekce v praxi: Co stojí za úspěchem kurzu Copykiller
25.9. 2018

Členské sekce v praxi: Co stálo za úspěchem kurzu Copykiller? (2. část rozhovoru)

O tom, jak mohou členské sekce nakopnout vaše podnikání, jsme už psali. Dneska vám přinášíme rozhovor s Lucií Koubek a Dušanem Součkem, kteří mají prsty ve velmi úspěšném kurzu “Copykiller – Prodávejte textem”. Dozvíte se, proč ho postavili na členské sekci MioWebu a kolik vám může podobný produkt přinést nových zákazníků. Povězte mi, kde se...

20.9. 2018

Texty, které prodávají, zvládnete napsat i vy sami. Jak? (1. část rozhovoru)

Při tvorbě webu (a vlastně při všech dalších činnostech v podnikání) je důležité mistrně zvládnout jednu věc: TEXTY. Textem totiž prodáváte, textem komunikujete se zákazníky, obchodními partnery a vnějším světem. Českým internetem už naštěstí nějakou dobu koluje kurz “Copykiller – Prodávejte textem”, který má na svědomí břitká copywriterka Lucie Koubek a marketingový guru Dušan Souček....

Na internetu lze podnikat například díky tvorbě členských sekcí
11.9. 2018

Odhalte podnikatelský potenciál členských sekcí: 3 zásadní informace, které musíte znát

V předchozím článku jsme vám představili oblíbený nástroj pro vydělávání na internetu – členské sekce. Po úvodním seznámení s (ne)výhodami a tvorbou přinášíme očekávané pokračování, ve kterém se zaměříme na byznysový potenciál. A ten rozhodně není zanedbatelný, právě naopak. Jak vám ukážeme i na konkrétních příkladech, atraktivní obsah s prospěšnými informacemi představuje „horké zboží“, díky...

Namísto hledání práce jsem se pustila do podnikání. A nelituji toho, říká Lenka Karpíšková
4.9. 2018

Namísto hledání práce jsem se pustila do podnikání. A nelituji toho, říká Lenka Karpíšková

Podnikání Lenky Karpíškové nejlépe vystihuje známé přísloví o tom, že když se chce, jde všechno. Po ztrátě zaměstnání už žádné další nehledala, protože jí takový způsob vydělávání peněz stejně nevyhovoval. Lákala ji volnost, kterou s sebou přináší freelancing. Obavy a nejistotu zahnala pořádnou dávkou nadšení a rozhodla se to vyzkoušet. Zařídila si živnostenské oprávnění, vybudovala jednoduchý...

Jak na členské sekce u webu
28.8. 2018

Zvyšte zisky díky členským sekcím na webu: jak si poradit s tvorbou a kolik stojí?

Ať už si webové stránky pořídíte za jakýmkoliv účelem, nabídnou vám řadu možností, jak nastartovat nebo podpořit vaše podnikání. I jednoduchá online vizitka znamená přínos. Pokud ale máte větší ambice a chcete z webu vytěžit maximum, měli byste znát tzv. členské sekce. V tomto článku vás s nimi seznámíme. Prémiový obsah „pod zámkem“ Členská sekce představuje neveřejnou...

Článek o výhodách a nevýhodách online poradny pro zákazníky
22.8. 2018

Buďte svým zákazníkům blíž, založte pro ně poradnu. Jaké jsou největší výhody a nevýhody?

Zákazníci – i ti potenciální – představují hlavní pilíř vašeho podnikání. Proto potřebujete, aby byli spokojení, doporučovali vás a opakovaně se vraceli. Jak toho dosáhnout? Dobře mířeným marketingem a také skvělou zákaznickou péčí. Tyto dvě důležité „disciplíny“ efektivně zkombinujete například ve specializované online poradně, kde budete nezištně pomáhat. Když o ní začnete uvažovat, nejspíše vás...

17.8. 2018

Přechod na HTTPS už neodkládejte! 3 pádné důvody, proč to co nejdříve vyřešit

O HTTPS jste už určitě slyšeli. A jestli ne, je nejvyšší čas to napravit – ideálně přečtením tohoto článku. Jedná se totiž o důležité téma, které by neměl opomíjet žádný tvůrce či provozovatel webu, co chce moderní, funkční a uživatelsky přívětivé stránky. Nutná teorie na začátek aneb co je HTTPS HTTPS neboli Hypertext Transfer Protocol...

16.7. 2018

Návod na jednoduchou analýzu klíčových slov: 5 kroků, které hravě zvládnete

Možná nabízíte úžasné služby a skvělé produkty, ale pokud je nenazýváte nebo nevysvětlujete tím správným způsobem, horko těžko se dostanou k lidem, kteří je hledají na internetu. Přitom právě oni tvoří početnou skupinu vašich potenciálních zákazníků. Když web a jeho obsah budujete s nevhodnými (nevyhledávanými) frázemi, stavíte pomyslnou zeď, přes kterou vás nikdo neuvidí. Řešení? Analýza...

21.6. 2018

Chcete vynikat na sociálních sítích? Nezapomeňte na smysluplnou obsahovou strategii

Sociální sítě se staly běžnou součástí podnikání. Poslouží vám jako marketingový, komunikační nebo dokonce prodejní kanál – záleží na tom, čeho chcete dosáhnout. A to byste rozhodně měli vědět. Protože když si uvědomíte, KAM plánujete dojít, snadněji určíte, JAK se tam co nejlépe dostanete.

  • NOVINKY E-MAILEM

    Chcete od nás dostávat tipy na články, jak z vašeho webu udělat ten nejlepší prodejní nástroj?

  • NEJČTENĚJŠÍ PŘÍSPĚVKY