BLOG

I vy dnes můžete podnikat odkudkoliv, třeba i z pláže

I vy dnes můžete podnikat odkudkoliv, třeba i z pláže

Láká vás nomádský život. Nebo chcete posunout podnikání na jinou úroveň. A konečně automatizovat podnikání. Pokud jste si dali předsevzetí, zvýšit příjmy a vydělat letos svůj první milion, pak kurz Podnikání z pláže od Stáni Stiborové může být vhodný právě pro vás. Cílem je naučit lidi podnikat online a stát se nezávislým. Nyní máte možnost se do 21.1. přihlásit. Další možnost...

Je možné vydělávat affiliate marketingem?

Je affiliate marketing ještě v kurzu? Vyplatí se do něj investovat čas a peníze? Affiliate manager, Jaroslav Janíček nám prozradí, jak si doporučování produktů stojí u nás i v Anglicky mluvících zemích. V současné době pracuje jako affiliate manažer na volné noze. Do ledna 2017 pracoval v affiliate týmu ve společnosti Avast s.r.o. Nabytý zkušenostmi z této nadnárodní společnosti, doplněné o jeho samovzdělávání rozhodl, že...

Likemat – zvyšte si organický dosah

Podnikáte nebo se prezentujete na internetu? Máte profil své firmy na sociálních sítích a přemýšlíte jak bojovat proti snižování organického dosahu, abyste nemuseli využívat placené reklamy? Zkusili jste už Likemat? Co to je a na jakém principu funguje vám teď odhalíme. Co je organický dosah? Pokud teprve se sociálními sítěmi začínáte, pak jste si jistě všimli, že příspěvek který...

Přání z MioWebu do roku 2019

Do nového roku Vám přejeme, ať je pro Vás stavba webu na MioWebu skutečnou zábavou. A připojujeme i přání jednotlivých členů týmu MioWebu: Katka Sodomková: Já vám chci popřát pevné zdraví, hodně lásky a radosti, ať máte kolem sebe spoustu báječných lidí. Taky ať se nebojíte přát si, snít a dělat v životě bláznivé věci. Přeji vám ten nejúžasnější rok 2019....

Zvolit web na míru nebo Mioweb?

V začátku podnikání je jedním ze zásadních rozhodnutí, jaký web zvolit a jakou cestou se dostat k vysněnému webu. Jaké kroky podnikala Katka a proč nakonec běží projekt na MioWebu se dozvíte dále. Přinášíme vám rozhovor s autorkou projektu Nadačník Kateřinou Pelcovou. Povědomí o vašem projektu Nadačník se úspěšně šíří, můžete nám ve zkratce projekt představit? Projekt Nadačník pomáhá lidem, kteří...

Zlepšete nejen služby při tvorbě webů klientům

Když se řekne audit, co si představíte? Mrazí vás z toho v zádech? Věděli jste, že se nemusí jednat jen o nepříjemné a státem nařízené povinnosti. S naším novým e-bookem audit 7+3 se to stane zábavou a inspirací. Je jedno jestli jste začínající agenturou, velkou firmou a nebo OSVČ, který se snaží prorazit, principy a postupy jsou velmi podobné. Z tohoto důvodu jsme sesbírali...

Je váš web i dobrým zaměstnancem?

Webové stránky mají být vaším obchodním zástupcem, někým kdo vás prodává, aniž byste u toho museli být. Pokud máte pocit, že to tak není a že je co upravovat. Pak vám doporučujeme přihlásit se do nového projektu co dokáže web. Díky projektu nejen obnovíte lásku k vašemu webu, ale získáte v devíti blocích nový nadhled a poznatky, co všechno vylepšit a hlavně...

Jak využít odpočítávadlo nejen pro e-shop

Odpočet času je dobrý, ale často opomíjený pomocník, ať již se jedná o použití pro ukázání speciálních nabídek, odstartování prodejů či ukončení objednávek. Na Miowebu ho můžete přidat na web jedním kliknutím bez nutnosti googlovat a instalovat plug- in. Proto se v dnešním článku koukneme na to, jak tento element použít s co největším efektem. Tím, že přidáte odpočet vytvoříte v zákazníkovi...

Jak získávat nové a spokojené zákazníky na internetu

Jak získávat nové a spokojené zákazníky na internetu?

Přimět lidi k nákupu není jednoduché, zvlášť pokud chcete, aby se vám zákazníci spokojeně vraceli. Spousta online marketérů podceňuje cestu, kterou musí uživatelé internetu projít a masíruje lidi nabídkami, jejichž účelovost dnes už skoro každý prokoukne. S nákupním chováním zákazníků lze však velmi dobře a komplexně pracovat. Metoda SEE-THINK-DO-CARE Jedním z nejpoužívanějších způsobů, jak s online prodejem pracovat, je metoda SEE-THINK-DO-CARE....

Nebál se opustit práci a vybudovat webovou agenturu

Rozhovor s Lukášem, který se nebál opustit práci a vybudovat agenturu na stavbu webových stránek

Vybojoval si silné místo ve světě online podnikání, zúročil dlouholeté zkušenosti a překonal těžké krize – to je příběh Lukáše Juhásze. Jeho cesta od psaní kódů po stavění webových stránek pomocí MioWebu je dlouhá, o to však více inspirativní. Co stálo na tvých začátcích, díky kterým ses dopracoval až sem? Za posledních 15 let jsem prošel hustou techno-džunglí. Díky...