PŘEJETE SI OVLÁDNOUT MIOWEB A TVOŘIT SVŮJ WEB S RADOSTÍ?

PŘIJĎTE NA WORKSHOP 14. - 15. 2. V PRAZE

BLOG

jak uvítat uživatele z webu
6.11. 2017

Welcome seriál: Zahajte e-mailing jako profesionálové

První e-maily po přihlášení zákazníka k odebírání zpráv od vás jsou ty úplně nejdůležitější. Pokud nezaujmete hned v úvodu, budete to později dohánět horko těžko. Právě takovým atraktivním háčkem na příjemcovu pozornost je welcome seriál. Welcome seriál je krátká předpřipravená sada e-mailů, které začnete v rámci e-mailingu zasílat jako úplně první. Podívejte se na 5...

5-funkci-pro-design
30.10. 2017

5 jednoduchých funkcí v MioWebu pro skvělý design

Pokud nejste profesionální grafik, pravděpodobně se více či méně občas potýkáte s tím, aby váš web působil profesionálně, aby vše ladilo a návštěvníci vašeho webu se u vás cítili příjemně. V MioWebu najdete mnoho předdefinovaných šablon a také řádků, pomocí kterých můžete skládat obsah svého webu. Přesto někdy potřebujete vytvořit určité části bez šablony nebo...

linkbuilding analýza
23.10. 2017

Jak začít s budováním odkazů aneb Linkbuilding od základů

Nejspíš už hodněkrát jste si přečetli, že při optimalizaci webu pro vyhledávače nesmíte zapomínat na zpětné odkazy. To může znít jako hodně složitá věc, zvláště pokud s ničím takovým nemáte ani tu nejmenší zkušenost. V dnešním článku se ale dozvíte, že zas taková věda to být nemusí. A můžete to dokonce zvládnout sami.

818 fb1
16.10. 2017

Říjnové novinky v MioWebu

Pokaždé, když náš programátor Martin přijde s tím, že má připravenou novou verzi MioWebu, těšíme se, jaké novinky a vylepšení nás čekají. Realizujeme vlastní nápady a stejně tak se inspirujeme náměty našich klientů. Před pár dny jsme vydali novou aktualizaci, ve které je hned několik věcí, o které jste si vy, co jste našimi klienty,...

soutez na internetu
9.10. 2017

Uspořádejte úspěšnou soutěž: 6 tipů jako návod od A do Z

Online marketing nabízí široký arzenál nástrojů a metod, díky kterým si můžete z trhu „ukousnout“ víc. Pomáhají zvyšovat zájem publika, povědomí o značce a v cíli také zisky. Patří mezi ně také uživatelské soutěže, co naplňují známé rčení, že i s málem lze dokázat velké věci. Nevyžadují obrovské rozpočty, a přesto přinášejí zajímavé výsledky. Poradíme...

jak pracovat s obrázky na webu
2.10. 2017

Fotky na web 5× jinak: využijte sílu atraktivních obrázků na maximum

Obrázky a fotky jsou kořením webu. Existují osvědčené „recepty“ na jejich použití, které nikoho nezklamou. A mnohdy také nenadchnou. Jak to změnit, a vyladit vizuál stránek díky nápaditým snímkům k naprosté dokonalosti? Vyzkoušejte naše doporučení po vzoru aktuálních trendů.

kontaktní stránka webu
25.9. 2017

8 nápadů, díky kterým vytvoříte skvělou podstránku „Kontakt“

Nenápadná, ale hodně důležitá – taková je podstránka s kontaktními údaji. Často patří mezi nejnavštěvovanější na webu. Když se na ní uživatel ocitne, chce se s vámi spojit, a to většinou kvůli tomu, aby se stal vaším zákazníkem. Proto mu na tomto místě bezpodmínečně musíte dát vše, co potřebuje. A ideálně v líbivém provedení, kterým...

Veronika Masinova
18.9. 2017

Od prodeje bot k tvorbě webovek – příběh Veroniky Mašínové

Když se rozhodnete jít cestou života v souladu se sebou, když následujete své talenty, všímáte si, co vás baví a jde vám snadno a k tomu máte odvahu využívat příležitostí, které přicházejí, může se vám stát, že během pár měsíců nebo let budete dělat něco, na co byste teď absolutně nepomysleli.

vzdělávání
11.9. 2017

3 tipy pro online vzdělávání. Jak a kde můžete na internetu rozvíjet své znalosti?

Když se chcete posouvat dopředu, zdokonalovat se ve svém oboru a držet krok s dobou, musíte se vzdělávat. To je jasná věc. Spoustu možností vám v tomto ohledu samozřejmě nabízí internet. Funguje jako obrovská zásobárna informací a díky specializovaným výukovým portálům získává roli pomyslné „nekonečné univerzity“, kde je pořád co studovat – a navíc kdykoli...

co je ux?
4.9. 2017

Co je UX: 10 tipů pro tvorbu uživatelsky přívětivého webu

„Kde je sakra ten košík? – Na tohle nemám nervy ani čas. – Proč mě to nepustí dál?“ To je jen malá ukázka vět a myšlenek, které by rozhodně neměly napadat návštěvníka vašeho webu. Když se u vás bude cítit jakkoli nepříjemně a zmateně, výrazně stoupá riziko, že nakonec odejde. A nenakoupí, neobjedná, neprovede konverzi....