Mioweb je aplikace pro podnikatele, kteří si chtějí jednoduše vytvořit web přinášející výsledky a mít ho pod kontrolou. Bez programování. Zjistit více o Miowebu.

Blog

Jak využít pop-up okna

Jak využít pop-up okna

Hledáte způsob, jak návštěvníka upozornit na nový e-book, slevovou akci nebo na novinku a nechcete kvůli tomu předělávat hlavní stránku webu, tzv. home page? Pak je tu řešení a tím je pop-up okno. Zajímá vás, jak jej použít? Chcete vědět, co to je exit pop-up a jak se liší od klasického?  Přemýšlíte, kdy pop-upem pozornost poutat a kdy se to nehodí?...

Influenceři jako možnost propagace

Podnikáte a potřebujete o sobě nebo o svém produktu či službě dát vědět světu? Zajímá vás, jak na to? Možností propagace produktů i služeb je hned několik. Od webu, sociálních sítí, až po různé reklamy, konference, ale i vystoupení v televizi. Jednou z nových možností této doby je propagace pomocí influencerů. Co nebo kdo jsou influenceři? Influenceři jsou lidé s vlivem. Hlavně s vlivem na různých sociálních...

MioWeb 3.0 – To jsou webové stránky jedna radost

Na konci roku 2018 jsme uvedli na trh novou verzi MioWebu, a tou byl MioWeb 3.0. Vývojem jsme strávili mnoho času a potěšili nás vaše pozitivní reakce. Pro ty z vás, kteří stále neví, co je v MioWebu 3.0 nového a proč zvolit právě MioWeb, uděláme malý přehled. Jak jdou technologie dopředu a je vyvíjen stále větší tlak na rychlost dodání, tak cílem...

Jak propagovat svůj web

Již jsme si říkali, jak si udržet zákazníka na webu, jak ho oslnit po obsahové stránce a zaujmout ho. Jenže původní zádrhel může být vlastně úplně někde jinde. A to ten, že nemůžete dostat lidi na web. Jak tedy dáte lidem vědět, že vaše webová stránka existuje a že nabízíte služby, které by mohli potřebovat? V pár bodech se podíváme, jaké...

Jaký obsah dát na web

Patříte mezi ty, kteří si říkají: “Co mám na web napsat nebo co by na webu mělo být?” Projdeme si základní věci, které by měl váš web obsahovat. Jsou údaje, které jsou povinné, údaje, které bychom na webu mít měli, protože je to nepsané pravidlo a údaje doplňující. Měli bychom mít na paměti, že jsou lidé, kteří jen tzv. skenují...

Jaké chyby nejčastěji dělají podnikatelé na webech

Přivést potencionálního klienta na web není přes velkou konkurenci jednoduché. Když už se vám to povede, ještě nemáte vyhráno. Stále můžete o klienta přijít, a to hned kvůli několika důvodům. Konečně máte hotový web, ale prodejnost a návštěvnost webu není taková, jak byste si představovali. Možná jste se dopustili jedné z těchto chyb na webu. Připravili jsme si pro vás pět...

Vyplatí se podnikat online?

Přemýšlíte nad online podnikáním a zajímají vás jeho úskalí a způsob, jak na něj? Na to jsme se dnes ptali Eriky Čákorové, online podnikatelky, která miluje výzvy a autorky projektu online s úsměvem. Kde vznikla první myšlenka věnovat se vydělávání na internetu a nebýt zaměstnána? První myšlenka vydělávání na internetu a nebýt zaměstnaná vznikla, když jsem byla na rodičovské dovolené a uvažovala jsem, co dál, až mi...

Nomádění jako styl života

Proč začal Jaroslav Janíček nomádit?  Co ho k tomu vedlo, jaké jsou výhody, nevýhody a co by poradil všem, kteří se na nomádství chtějí vydat? To vše se dozvíte v rozhovoru s Jaroslavem Janíčkem, affiliate managerem, který pracuje ze zahraničí. Nomádění, životní styl, který pohltil mnoho mladých lidí. Noví bohatí již nechtějí trávit celý den v práci, ale své bohatství měří...

I vy dnes můžete podnikat odkudkoliv, třeba i z pláže

I vy dnes můžete podnikat odkudkoliv, třeba i z pláže

Láká vás nomádský život. Nebo chcete posunout podnikání na jinou úroveň. A konečně automatizovat podnikání. Pokud jste si dali předsevzetí, zvýšit příjmy a vydělat letos svůj první milion, pak kurz Podnikání z pláže od Stáni Stiborové může být vhodný právě pro vás. Cílem je naučit lidi podnikat online a stát se nezávislým. Nyní máte možnost se do 21.1. přihlásit. Další možnost...

Je možné vydělávat affiliate marketingem?

Je affiliate marketing ještě v kurzu? Vyplatí se do něj investovat čas a peníze? Affiliate manager, Jaroslav Janíček nám prozradí, jak si doporučování produktů stojí u nás i v Anglicky mluvících zemích. V současné době pracuje jako affiliate manažer na volné noze. Do ledna 2017 pracoval v affiliate týmu ve společnosti Avast s.r.o. Nabytý zkušenostmi z této nadnárodní společnosti, doplněné o jeho samovzdělávání rozhodl, že...