Vyzkoušejte Mioweb na 14 dní za 1 Kč! Objevte všechny výhody a funkce, které vám nabízí. Začněte tady.

Blog

online chat na webu
24.5. 2017

Zvyšte tržby i spokojenost zákazníků, přidejte si na web online chat

Uživatel, který přijde na váš web či e-shop, může v různých fázích své návštěvy potřebovat vaši pomoc. V běžném kamenném obchodě by se obrátil na opodál postávajícího prodavače. Na internetu má v takové situaci zpravidla dvě možnosti – buď vám zavolá, nebo napíše e-mail.

souhlas s cookies na webu
16.5. 2017

Informace o cookies na webu: 5 otázek a odpovědí, které byste měli znát

První informace o tzv. „sušenkovém zákoně“ EU neboli směrnici, která ukládá povinnost získat od návštěvníka webových stránek souhlas s využitím cookies, se vyrojily zhruba před dvěma roky. I když už se vše jistým způsobem zaběhlo a „usadilo“, stále jde o žhavé téma se spoustou otazníků. Vše podstatné vám objasníme v tomto článku.

jaké jsou povinné údaje na webu
10.5. 2017

Chcete ušetřit 50 tisíc? Nezapomeňte na povinné údaje na webu

Pokuta nebo dokonce zákaz činnosti – takové nepříjemnosti vás mohou potkat, pokud se na vašem firemním webu nenachází ze zákona povinné údaje. Jaké informace do této kategorie patří a proč je vůbec musíte zveřejňovat? Odpovědi na tyto a další zásadní otázky najdete v článku.

jak zvýšit rezervace na webu
3.5. 2017

7 tipů pro zvýšení počtu rezervací online

V minulém článku jsme vám představili, jaké můžete využívat systémy na rezervace online. Ať už zvolíte jakéhokoliv pomocníka pro online rezervace, můžete si za další cíl stanovit navýšení počtu rezervací. Připravili jsme pro vás sedm praktických rad, které vám v tom pomohou.

jak dát na web rezervace online
25.4. 2017

Usnadněte si práci: využívejte online rezervační systém

Existuje celá řada způsobů, jak efektivně podpořit své podnikání. Základ představuje v dnešní době hezký, moderní a funkční web. Ale co dělat dál, když už ho máte? Rozhodně využívat jeho potenciál naplno. A přesně to vám umožní online rezervační systém, na který se podíváme blíže v dnešním článku.

19.4. 2017

4 nejčastější chyby při vytváření fullscreen webového pozadí

Fullscreen neboli celoobrazovkové pozadí webu představuje jeden z nejúčinnějších způsobů, jak zaujmout návštěvníka za rekordně krátkou dobu. Stačí pár vteřin a povedená, krásná či originální fotka nebo grafika jako poklad celé stránky „zabrnká na tu správnou strunu“. Abyste však mohli využít potenciál „fullscreenu“ naplno, musíte pamatovat na možné chyby, které dokážou snahu mít super efektní webovky úplně zazdít. Když se...

úprava fotek a obrázků pro web online
13.4. 2017

Jak upravovat a optimalizovat fotky pro web a vyhledávače

Při tvorbě webových stránek narazíte dříve nebo později na potřebu upravovat fotky a obrázky. V tu chvíli většina z nás zjistí, že vůbec neví, jak na to. Jak by měly být fotky velké, jaký použít formát, jak fotky pojmenovat a v čem je oříznout. V dnešním článku se dozvíte užitečné tipy a rady, jak své fotky a obrázky optimalizovat pro použití na vašich webových stránkách. 1....

eet elektronická evidence tržeb
4.4. 2017

Jak na EET pro malý e-shop: 5 věcí, o kterých musíte vědět

Elektronická evidence tržeb patří mezi témata, která už nějakou dobu hýbou celým Českem. Nechme ale nyní stranou jakékoliv úvahy o kladech či záporech a pojďme si společně projít vše, co EET znamená pro menší elektronické obchody. Prvního března totiž odstartovala tzv. druhá fáze, která se týká právě i této oblasti e-commerce. Co, proč a jak aneb jasně a stručně o EET...

28.3. 2017

5 důvodů, proč mít na svém webu FAQ stránku a jak na ni

Stránka s FAQ (frequently asked questions, tedy často kladené dotazy) působí mezi ostatními částmi webu jako taková „šedá myška“. Všichni ví, že existuje, ale málokdo si uvědomuje její přínos a obrovský potenciál. Přitom ale výrazně pomáhá na několika důležitých frontách a dokáže vybojovat u návštěvníka plusové body, které by nezajistila ani sebelákavější nabídka. V čem spočívá síla zdánlivě obyčejných slov a vět...

jak založit facebook stránku
21.3. 2017

4 tipy jak využít Facebook pro vaše podnikání

V současné době už Facebook není jen místem, kde každý prokrastinuje a baví se fotkami kočiček a pejsků. To nás sice asi nikdy nepřestane bavit, ale Facebook nabízí mnohem více. Chytří podnikatelé už pochopili, že na něm mohou vydělat, a to docela jednoduše a efektivně. Stačí založit Facebook a naučit se, jak na to.