Z důvodu údržby systému bude 23. května 2023 omezena dostupnost podpory Miowebu. Vaše dotazy zodpovíme v co nejkratším možném čase.

Technik zákaznické podpory

Hledáme nadšence, který by poskytoval e-mailovou i telefonickou podporu klientům, nechal svůj otisk v nápovědách Miowebu, testoval aplikaci a dalším způsobem přispíval k vytváření příjemné zákaznické zkušenosti s podporou naší společnosti.

Co bys měl/a ideálně umět

  • Mít perfektní znalost češtiny a dobré vyjadřovací schopnosti.
  • Být týmový hráč, flexibilní a otevřený člověk.
  • Rád komunikovat, být trpělivý/á a řešení hlavolamů by pro Tebe mělo být výzvou.
  • Mít chuť se učit stále nové věci.
  • Uživatelská znalost Miowebu je rozhodně výhodou.
  • Zkušenosti s telefonickou linkou vítány.
  • IT je Tvým koníčkem a databázového prostředí se rozhodně nebojíš.
  • Preferovat homeoffice.

Co můžeš očekávat

  • Neformální firemní prostředí postavené na principech svobody v práci, ale vyžadující integritu a zodpovědnost, spolupráci v partě lidí, kteří se dost možná stanou Tvojí druhou rodinou, pravidelné firemní vzdělávání a podporu Tvého osobního rozvoje.

  • Mzda první 3 měsíce: 19 000 Kč základní mzda + odměny až 8 000 Kč.

  • Mzda po 3 měsících nebo i dříve dle Tvého výkonu: 21 000 Kč základní mzda + odměny až 9 000 Kč.

  • 1x měsíčně dvoudenní celofiremní setkání a společné teambuildingové akce.
  • Nástup možný ihned, případně dle možností.
  • Práce na Home office.
  • Práce je na plný úvazek.
  • Práce je na dobu určitou na jeden rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.
  • Práce je vhodná i pro absolventy, kteří dychtí po nových zkušenostech.
  • Budeš chválen/a za iniciativu vyřešit problém zákazníka nebo opravit chybu v některém z našich systémů, když ji objevíš.
  • Budeš součástí skvěle pracujícího a úžasného týmu, jehož členové jsou nadšení pro to, co naše firma zosobňuje a jejich práce je baví.
  • Bude Ti poskytnuta podpora v podobě praktických informací, aplikací a systémů, to vše s jediným cílem - abys byl/a ve své práci úspěšný/á.
  • Budeš mít příležitost se učit a růst - osobnostně i profesně - díky vzdělávání a mentoringu.
  • Nejsme vždy jen dokonalí, ale snažíme se ze sebe vydat maximum, protože věříme, že člověk může dělat zázraky, když chce a je jim otevřen.

Je tahle pozice pro Tebe?

Pokud cítíš, že tohle je pozice právě pro Tebe, následuj prosím tento postup:

  • 1
    Pošli nám krátký motivační dopis, do kterého můžeš zakomponovat, proč bys chtěl/a pracovat právě u nás a jaké jsou Tvé ambice do budoucna. Jestli chceš, můžeš nám natočit video (1 - 3 minuty), kde nám na tyto otázky odpovíš :-)
  • 2
    Přilož svůj životopis.
  • 3
    To vše nám pošli na e-mail tym@mioweb.cz.
  • 4
    Výběrové řízení: Pokud budeme mít na základě Tvého životopisu a motivačního dopisu (videa) pocit, že se na tuto pozici hodíš, ozveme se Ti a domluvíme se na osobním setkání nebo přinejmenším na úvodním online rozhovoru.

Výběru lidí do našeho týmu věnujeme spoustu času a energie, protože hodně investujeme do každého člověka, kterého do našeho týmu přijmeme. Proto nám, prosím, neposílej svou přihlášku, pokud nemáš opravdu vážný zájem.

S kým budeš spolupracovat

David Kirš

spolumajitel a vizionář

Martin Dolenský

spolumajitel a tvůrce Miowebu

Lukáš Šťastný

ředitel společnosti

Vladimír Kubiš

vedoucí oddělení Developers

Monika Vencourová

člen týmu Sales & Marketing

Petr Brožek

člen týmu Sales & Marketing

Honza Krejčí

člen týmu Sales & Marketing

Adam Zelycz

člen týmu Developers

Jan Šulavík

člen týmu Developers

Vojtěch Jurka

člen týmu Developers

Jana Hronová

člen týmu Developers

Adriána Vítková

člen týmu Back Office

Petr Jůda

člen týmu Support

Ondřej Štengl

člen týmu Support

Nikola Kujová

člen týmu Support