Vyzkoušejte Mioweb na 14 dní za 1 Kč! Objevte všechny výhody a funkce, které vám nabízí. Začněte tady.

Péče o zákazníky

Do našeho neustále se vyvíjejícího týmu hledáme kolegu či kolegyni na pozici péče o zákazníky. Budeš nepostradatelnou součástí, která je jednou z hlavních pilířů spokojených zákazníků. Tvojí hlavní náplní práce bude komunikace se zákazníky po e-mailu a telefonu, komunikace s kolegy z ostatních oddělení pomocí naší interní aplikace, vytváření návodů a nápověd, i samotné uživatelské testování aplikace a poskytování zpětné vazby vývojářům.

Že se na takovou zodpovědnost necítíš? Neměj obavy. U nás se k sobě chováme jako přátelé a velmi rádi Ti nejen v začátcích budeme nápomocní. Navíc umíme své kolegy/ kolegyně za dobře odvedenou práci náležitě odměnit, vážíme si jich a hýčkáme si je. 

Co bys měl/a ideálně umět

  • Mít perfektní znalost češtiny a dobré vyjadřovací schopnosti.
  • Být týmový hráč, flexibilní a otevřený člověk.
  • Rád/a komunikovat, umět vyjednávat, být trpělivý/á a empatický/á, řešení hlavolamů by pro Tebe mělo být příjemnou výzvou.
  • Mít chuť se učit stále nové věci.
  • Uživatelská znalost Miowebu je rozhodně výhodou.
  • Zkušenosti s telefonickou komunikací vítány.
  • IT je Tvým koníčkem a databázového prostředí se rozhodně nebojíš. (I to Tě případně naučíme)
  • Preferovat homeoffice.

Co můžeš očekávat

  • Neformální firemní prostředí postavené na principech svobody v práci, ale vyžadující integritu a zodpovědnost, spolupráci v partě lidí, kteří se dost možná stanou Tvojí druhou rodinou, pravidelné firemní vzdělávání a podporu Tvého osobního rozvoje.

  • Základní odměnu 30 000 Kč + odměny až 9 000 Kč dle Tvého výkonu.
  • 1x měsíčně dvoudenní celofiremní setkání a společné teambuildingové akce.
  • Nástup možný ihned, případně dle možností.
  • Práce na Home office.
  • Práce je na plný úvazek.
  • Práce je vhodná i pro absolventy, kteří dychtí po nových zkušenostech.
  • Budeš součástí skvěle pracujícího a úžasného týmu, jehož členové jsou nadšení pro to, co naše firma zosobňuje a jejich práce je baví.
  • Bude Ti poskytnuta podpora v podobě praktických informací, aplikací a systémů, to vše s jediným cílem - abys byl/a ve své práci úspěšný/á.
  • Budeš mít příležitost se učit a růst - osobnostně i profesně - díky vzdělávání a mentoringu.
  • Nejsme vždy jen dokonalí, ale snažíme se ze sebe vydat maximum, protože věříme, že člověk může dělat zázraky, když chce a je jim otevřen.

Je tahle pozice pro Tebe?

Pokud cítíš, že tohle je pozice právě pro Tebe, následuj prosím tento postup:

  • 1
    Klikni na tlačítko níže a pošli nám krátký motivační dopis, do kterého můžeš zakomponovat, proč bys chtěl/a pracovat právě u nás a jaké jsou Tvé ambice do budoucna. Jestli chceš, můžeš nám natočit video (1 - 3 minuty), kde nám na tyto otázky odpovíš :-)
  • 2
    Přilož svůj životopis.
  • 3
    Výběrové řízení: Pokud budeme mít na základě Tvého životopisu a motivačního dopisu (videa) pocit, že se na tuto pozici hodíš, ozveme se Ti a domluvíme se na osobním setkání nebo přinejmenším na úvodním online rozhovoru.

Výběru lidí do našeho týmu věnujeme spoustu času a energie, protože hodně investujeme do každého člověka, kterého do našeho týmu přijmeme. Proto nám, prosím, neposílej svou přihlášku, pokud nemáš opravdu vážný zájem.

S kým budeš spolupracovat

Martin Dolenský

spolumajitel a tvůrce Miowebu

Vladimír Kubiš

vedoucí oddělení Developers

Honza Krejčí

expert na práci v Miowebu

Petr Brožek

Sales & Marketing

Adam Zelycz

člen týmu Developers

Kateřina Kopecká

člen týmu Support