Technik zákaznické podpory

Hledáme nadšence, který by poskytoval e-mailovou i telefonickou pomoc klientům, nechal svůj otisk v nápovědách Miowebu, testoval aplikaci a dalším způsobem přispíval k vytváření nejlepší zákaznické podpory v ČR.

Co bys měl/a ideálně umět

  • Máš perfektní znalost češtiny a dobré vyjadřovací schopnosti.
  • Jsi týmový hráč, flexibilní a otevřený člověk.
  • Rád komunikuješ, jsi trpělivý/á a řešení hlavolamů je pro Tebe výzvou.
  • Máš chuť se učit stále nové věci.
  • Uživatelská znalost Miowebu je rozhodně výhodou.
  • Zkušenosti s telefonickou linkou vítány.
  • IT je Tvým koníčkem a databázového prostředí se rozhodně nebojíš.
  • Vhodné pro absolventy, kteří dychtí po nových zkušenostech.
  • Preferuješ homeoffice s možností využívání kanceláří v Brně.

Co můžeš očekávat

  • Neformální firemní prostředí postavené na principech svobody v práci, ale vyžadující integritu a zodpovědnost, spolupráci v partě lidí, kteří se dost možná stanou Tvojí druhou rodinou, pravidelné firemní vzdělávání a podporu Tvého osobního rozvoje.

  • Odměna první 3 měsíce: 17 500 Kč základ + odměny až 7 500 Kč

  • Odměna po 3 měsících nebo i dříve dle Tvého výkonu: 21 000 Kč základ + odměny až 9 000 Kč.

  • Nástup možný od září 2021.
  • Místo: práce z domu nebo v prostorách firmy v Brně.
  • Budeš chválen/a za iniciativu vyřešit problém zákazníka nebo opravit chybu v některém z našich systémů, když ji objevíš.
  • Budeš součástí skvěle pracujícího a úžasného týmu, jehož členové jsou nadšení pro to, co naše firma zosobňuje a jejich práce je baví.
  • Bude Ti poskytnuta podpora v podobě praktických informací, aplikací a systémů, to vše s jediným cílem - abys byl/a ve své práci úspěšný/á.
  • Budeš mít příležitost se učit a růst - osobnostně i profesně - díky vzdělávání a mentoringu.
  • Nejsme vždy jen dokonalí, ale snažíme se ze sebe vydat maximum, protože věříme, že člověk může dělat zázraky, když chce a je jim otevřen.

Je tahle pozice pro Tebe?

Pokud cítíš, že tohle je pozice právě pro Tebe, následuj prosím tento postup:

  • 1
    Pošli nám krátký motivační dopis, do kterého můžeš zakomponovat, proč by si chtěl pracovat právě u nás a jaké jsou tvé ambice do budoucna. Jestli chceš, můžeš nám natočit video (1 - 3 minuty), kde nám na tyto otázky odpovíš :-)
  • 2
    Přilož svůj životopis.
  • 3
    To vše nám pošli na e-mail tym@mioweb.cz.
  • 4
    Výběrové řízení: Pokud budeme mít na základě Tvého životopisu a motivačního dopisu (videa) pocit, že se na tuto pozici hodíš, ozveme se Ti a domluvíme se na osobním setkání nebo přinejmenším na úvodním online rozhovoru.

Výběru lidí do našeho týmu věnujeme spoustu času a energie, protože hodně investujeme do každého člověka, kterého do našeho týmu přijmeme. Proto nám, prosím, neposílej svou přihlášku, pokud nemáš opravdu vážný zájem.

S kým budeš spolupracovat

David Kirš

spolumajitel a vizionář

Martin Dolenský

spolumajitel a tvůrce Miowebu

Lukáš Šťastný

ředitel společnosti

Lukáš Kochrda

vedoucí oddělení Sales & Marketing

Vladimír Kubiš

vedoucí oddělení Developers

Monika Vencourová

člen týmu Sales & Marketing

Petr Brožek

člen týmu Sales & Marketing

Adam Zelycz

člen týmu Developers

Adriána Vítková

člen týmu Back Office

Petr Jůda

člen týmu Support

Honza Krejčí

člen týmu Support

Nikola Kujová

člen týmu Support