Technik zákaznické podpory

Chceme být nejlepší v ČR.

Hledáme nadšence, který by poskytoval e-mailovou i telefonickou pomoc klientům, nechal svůj otisk v nápovědách Miowebu, testoval aplikaci a dalším způsobem přispíval k vytváření nejlepší zákaznické podpory v ČR.

Co bys měl/a ideálně umět

  • Máš perfektní znalost češtiny a dobré vyjadřovací schopnosti.
  • Jsi týmový hráč, flexibilní a otevřený člověk.
  • Rád komunikuješ, jsi trpělivý/á a řešení hlavolamů je pro Tebe výzvou.
  • Máš chuť se učit stále nové věci.
  • Uživatelská znalost Miowebu je rozhodně výhodou.
  • Zkušenosti s telefonickou linkou vítány.
  • IT je Tvým koníčkem a databázového prostředí se rozhodně nebojíš.
  • Vhodné pro absolventy, kteří dychtí po nových zkušenostech.
  • Preferuješ homeoffice s možností využívání kanceláří v Brně.

Co můžeš očekávat

  • Neformální firemní prostředí postavené na principech svobody v práci, ale vyžadující integritu a zodpovědnost, spolupráci v partě lidí, kteří se dost možná stanou Tvojí druhou rodinou, pravidelné firemní vzdělávání a podporu Tvého osobního rozvoje.

  • Odměna první 3 měsíce: 17 500 Kč základ + odměny až 7 500 Kč

  • Odměna po 3 měsících nebo i dříve dle Tvého výkonu: 21 000 Kč základ + odměny až 9 000 Kč.

  • Nástup možný v průběhu Dubna 2021.
  • Místo: práce z domu nebo v prostorách firmy v Brně.
  • Budeš chválen/a za iniciativu vyřešit problém zákazníka nebo opravit chybu v některém z našich systémů, když ji objevíš.
  • Budeš součástí skvěle pracujícího a úžasného týmu, jehož členové jsou nadšení pro to, co naše firma zosobňuje a jejich práce je baví.
  • Bude Ti poskytnuta podpora v podobě praktických informací, aplikací a systémů, to vše s jediným cílem - abys byl/a ve své práci úspěšný/á.
  • Budeš mít příležitost se učit a růst - osobnostně i profesně - díky vzdělávání a mentoringu.
  • Nejsme vždy jen dokonalí, ale snažíme se ze sebe vydat maximum, protože věříme, že člověk může dělat zázraky, když chce a je jim otevřen.

Je tahle pozice pro Tebe?

Pokud cítíš, že tohle je pozice právě pro Tebe, následuj prosím tento postup:

  • 1
    Natoč video (minuta až tři), ve kterém nám řekneš, proč chceš pracovat právě v Miowebu, o čem sníš, jaké jsou Tvé ambice, jak by měl vypadat Tvůj dream job a proč bychom měli vybrat právě Tebe.
  • 2
    Přilož svůj životopis.
  • 3
    To vše nám pošli na e-mail tym@mioweb.cz.
  • 4
    Výběrové řízení: Pokud budeme mít na základě Tvého životopisu a videa pocit, že se na tuto pozici hodíš, ozveme se Ti a domluvíme se na osobním setkání nebo přinejmenším na úvodním rozhovoru přes Skype. Výběru lidí do našeho týmu věnujeme spoustu času a energie, protože hodně investujeme do každého člověka, kterého do našeho týmu přijmeme. Proto nám, prosím, neposílej svou přihlášku, pokud nemáš opravdu vážný zájem.
  • 5
    90-denní doba hájení Pokud u nás začneš pracovat, čeká Tě „doba hájení“, která potrvá 3 měsíce. Doba hájení nám (i Tobě) dává příležitost se vzájemně poznat, vyzkoušet, jak se nám spolu-pracuje a jestli je to pro obě strany to pravé pro dlouhodobou spolu-práci.

S kým budeš spolupracovat

David Kirš

spolumajitel a vizionář

Martin Dolenský

spolumajitel a tvůrce Miowebu

Lukáš Šťastný

ředitel společnosti

Lukáš Kochrda

vedoucí oddělení Sales & Marketing

Vladimír Kubiš

vedoucí oddělení Developers

Monika Vencourová

člen týmu Sales & Marketing

Daniel Križák

člen týmu Sales & Marketing

Petr Brožek

člen týmu Sales & Marketing

Adam Zelycz

člen týmu Developers

Marek Čepček

člen týmu Developers

Adriána Vítková

člen týmu Back Office

Petr Jůda

člen týmu Support

Honza Krejčí

člen týmu Support

Nikola Kujová

člen týmu Support