Investovali jste peníze a čas do webu,
který vám nevydělává?

Je vám líto zahodit co už máte, protože nevíte, jestli podstupovat to celé znovu povede k lepšímu výsledku?
Někdy je levnější web udělat znovu, jindy upravit ten stávající. Jak se ale rozhodnout?
Začněte znalostí příčiny. Pak se rozhodněte, jak s webem naložíte.

Stáhněte si příručku, ve které se dozvíte příčiny nemoci vašeho webu (včetně způsobu jejího léčení), která váš web a tím i vaše podnikání pohřbívá zaživa.

6 důvodů pro redesign vašeho webu

Co se dozvíte uvnitř?

PROČ JE NERESPONZIVITA WEBU OSMÝM HŘÍCHEM?

Jakou má souvislost to, že se váš web ukazuje lidem špatně na mobilu, s vaší nízkou pozicí na Google?

1 VĚC, BEZ KTERÉ O WEBU ANI NEUVAŽUJTE

Pokud ji na svém webu nemáte, přicházíte o 95 - 98 % potenciálních klientů.

JE VÁŠ WEB JAKO HRBOLATÁ CESTA, NEBO JAKO NĚMECKÁ DÁLNICE?

Jak to udělat, aby návštěvník neztratil cestu k cíli vašeho webu? A co když žádný cíl nemáte?

3 MOŽNOSTI, JAK POSTAVIT WEB

Jak volba technologie ovlivní vaše budoucí časové i finanční investice do provozu vašeho webu.

JE DNES DŮLEŽITÉ MÍT HEZKÝ WEB? NEBO FUNKČNÍ WEB STAČÍ?

Čeho si vaši návštěvníci všímají nejvíc? A jak to jednoduše otestovat?

JAK TO UDĚLAT ABY VÁM NÁVŠTĚVNÍK VĚŘIL?

Psychologické tipy na to, jak udělat z webu, ze kterého návštěvníci utíkají, web, který prodává.

Stáhnout příručku zdarma