PŘEDSTAVUJEME VÁM NEJNOVĚJŠÍ GENERACI MioWebu, VERZI 3.0

NYNÍ JE TVORBA WEBU S JEŠTĚ VĚTŠÍ LEHKOSTÍ

Likemat – zvyšte si organický dosah

Likemat - zvyšte si organický dosah

Podnikáte nebo se prezentujete na internetu? Máte profil své firmy na sociálních sítích a přemýšlíte jak bojovat proti snižování organického dosahu, abyste nemuseli využívat placené reklamy?

Zkusili jste už Likemat?

Co to je a na jakém principu funguje vám teď odhalíme.

Co je organický dosah?

Pokud teprve se sociálními sítěmi začínáte, pak jste si jistě všimli, že příspěvek který vydáte má nějaký dosah. Buď může být organický. To znamená, že se šíří sám mezi lidmi. Nebo může být placený. Placený příspěvek Facebook bude nabízet lidem sám.

Snižování organického dosahu dělá Facebook tak, že vyhodnocuje zájmy a reakce vašich fanoušků. Podle toho rozhoduje, zda jim váš příspěvek ukáže. Facebook je přesycený informacemi. Ukazuje lidem stále méně a méně příspěvků v organickém dosahu (engagementu). Tudíž všichni správci sítí hledají způsob, jak být vidět a zároveň, aby to stálo, co nejméně. Jak by se vám líbilo mít nástroj, který vám s dosahem pomáhá?

Co je Likemat?

Služba Likemat je na trhu již druhým rokem a jak Facebook snižuje organický dosah příspěvků, zvyšuje se její užitečnost a oblíbenost.

Likemat propojuje značky s uživateli Facebooku, kteří jsou pro danou firmu relevantní. Zajišťuje zvýšení engagementu (dosahu) a tím i nárůst celkového dosahu, který značka na této sociální síti získá. Kromě Facebooku je ovšem možné využít zmíněný nástroj i pro zvýšení engagementu na stále populárnějším Instagramu a YouTube.

Jak to tedy funguje?

Jednoduše vysvětleno, díky Likematu získáte více like u příspěvku, od reálných lidí. A co je důležitější od relevantních lidí pro vaši firmu. Oslovíte svoji cílovou skupinu, své fanoušky a jejich přátele. Tím zvýšíte organický dosah příspěvků a jejich atraktivitu aniž byste na Facebooku platili za reklamu. U propagace přes Likemat není označení, že se jedná o sponzorovaný příspěvek. Tím pádem jsou dosahy vyhodnocované jako organicky získané.

Tím, že vám reální lidé dávají like na příspěvek, tak si Facebook myslí, že je relevantní. Že je o příspěvek zájem a tak ho ukáže více lidem. Tím, že se vaše příspěvky stávají oblíbenými, tak se i vaše stránka stává pro Facebook relevantní a vaše organické dosahy se zvýší i pro ostatní příspěvky.

Je to povolené?

Nástroj Likemat splňuje nejpřísnější požadavky Facebooku. Kromě toho, že je oficiálně schválenou aplikací pro Facebook, má i schválený protokol Graph API 3.0. Ten je vyžadován od všech aplikací po skandálu datové společnosti Cambridge Analytica a masivnímu úniku dat o uživatelích této sociální platformy. Vzhledem k této ochraně mají uživatelé i firmy jistotu, že jsou jejich data zcela v bezpečí a navíc splňuje veškeré požadavky GDPR. Proto se nemusíte bát postihů od Facebooku. A můžete ho bezstarostně používat.

Jak dlouho funguje Likemat?

Za dobu své existence Likemat přeměnil již více než 588 247 lajků na odměny, navázal spolupráci s řadou firem, mezi nimi je například Hurricane Factory Prague, rádio Petrov, zábavní park BONGO, Auto Mercia, a mnohé další.

Jak přesvědčím fanoušky, aby dávali like?

Fanoušci profilů mohou sledovat obsah své oblíbené značky na jejím Likemat profilu. Za udělené interakce získat slevy, dárky nebo poukázky na nákup, které uplatní v eshopu nebo obchodě dané firmy. Díky těmto odměnám získají fanoušci profilu motivační prvek k nákupu, který je snadno měřitelný. Téměř všechny odměny jsou podmíněny minimálním nákupem, díky tomu je zajištěna relevantnost cílové skupiny a firmám nárůst prodejů. I proto má Likemat jako své motto: “Měníme fanoušky v zákazníky.”

Za vyzkoušení nic nedáte…

Všechny firmy mají možnost vyzkoušet si funkčnost propagace k jakémukoliv svému příspěvku zdarma. Ujistit se tak, že Likemat je skutečně nástrojem, který potřebují pro zvýšení organického dosahu a počtu interakcí u svých příspěvků.

Jak se bude vyvíjet Likemat dále?

Tento nástroj si je vědom neustálého snižování organického dosahu, který tlačí firmy do investování do reklamy. Proto se rozhodl expandovat i na zahraniční trh a přejmenovat se z Lajkomat na Likemat.com a začít využívat mezinárodní název i doménu.

Pokud vás trápí snižování dosahů na sociálních sítích, pak doporučujeme vyzkoušet na jeden vámi vybraný příspěvek, ať již se jedná o příspěvek na Facebooku, Instagramu nebo Youtube. Tím zjistíte, zda je pro vás Likemat vhodný a čeho všeho budete schopni dosáhnout.

Přejeme mnoho štěstí, při zvyšování dosahů.

 

Audio verze i ke stažení:

Katka pečuje o celý projekt MioWebu a jeho tým. Miluje spolupráci a brainstorming. A taky počítače a techniku jako takovou. Návody otevírá až v nouzi nejvyšší.

Vytvořte si profesionální web
za pár hodin

Od teď už nepotřebujete programátora.
Web si jednoduše poskládáte sami z desítek připravených obsahových prvků a designových bloků.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

  • NOVINKY E-MAILEM

    Chcete od nás dostávat tipy na články, jak z vašeho webu udělat ten nejlepší prodejní nástroj?

  • NEJČTENĚJŠÍ PŘÍSPĚVKY