SupportBox
SupportBox je skvělý helpdeskový nástroj, do kterého snadno napojíte veškerou svou komunikaci se zákazníky napříč e-mailem, telefonem, live chatem. Vše budete mít přehledně na jednom místě. SupportBox je z české dílny a zakládá si na skvělé zákaznické péči.
SupportBox dokáže vylepšit práce zákaznické podpory. Udělá pořádek v komunikaci se zákaznky a můžete ho využít jak pro práci v týmu, tak i jako jednotlivec. Zprávy z chatů, e-maily nebo telefonní hovory se přehledně třídí do jednotlivých vytvořených schránek. SupportBox hlídá nejen, aby se nezapomnělo někomu odpovědět na požadavek, ale také s jeho pomocí můžete automatizovat delegování došlých zpráv jednotlivým lidem ve firmě.
Výhodou SupportBox je, že ho lze propojit i s jinými službami (např. fakturačn službou), ze kterých si dokáže získat různé informace. Ty vám pak, v případě potřeby, zobrazí přímo ve schránce.
SupportBox pracuje s poštou efektivněji. S využitím chytrých funkcí, propojováním s jinými systémy nebo nastavováním pravidel pro automatizaci. To vše online a bez nutnosti cokoliv instalovat do počítače.
Kdo je uživatel?
Můžu přidávat a ubírat uživatele podle potřeby?
Můžu SupportBox využívat pro více firem / projektů?
Jak funguje zkušební doba?
Instalace aplikace SupportBox
Textový a printcreenový návod pro instalaci aplikace SupportBox.
Napsat zprávu
na info@supportbox.cz