REENIO

On-line rezervační systém a jeden z nejefektivnějších způsobů rezervace a komunikace se zákazníky.


Informace

Česká a Slovenská republika


REENIO

Systém reenio je on-line rezervační systém, který umožňuje zefektivnit podnikání a komunikaci se zákazníky. Systém je určen pro všechny podnikatele a firmy, které nabízejí přímé služby zákazníkům nebo se s nimi setkávají. Své využití tak rezervační systém najde u různých sportovišť, drobných služeb (kadeřnictví, masáže, atd.), vzdělávání, pronájmů místností, koncertů a u mnoha dalších typů služeb.

Nejedná se pouze o jednoduchý rezervační formulář, ale komplexní systém, pomocí kterého je možné zasílat e-mailové či SMS upozornění, zrealizovat okamžitou on-platbu, odbavovat vstupenky pomocí QR kódů. Systém je koncipován jako univerzální a je poskytován formou měsíčního předplatného. Není tak potřeba počítat se vstupními náklady nebo investicemi, ale pouze stačí využívat moderní cloudovou službu. K dispozici je také režim FREE bez časového omezení!

Můžete mi přizpůsobit systém podle mých specifických požadavků?

Náš systém je nabízen formou služby (Software as a Service) a jedná se o cloudovou aplikaci, čemuž odpovídá způsob provozování, cena, apod. Veškeré smluvní vztahy se řídí obchodními podmínkami, které jsou součástí registrace a jsou jednotné pro všechny naše zákazníky. Z těchto důvodů nenabízíme jakoukoliv formu zakázkových úprav či samostatných nasazení pro konkrétní zákazníky. V případě požadavku na specifickou funkci je možné využít tzv. Knihu přání.

Poskytujete veřejné API (Application Programming Interface)?

Rezervační systém nabízí API, které umožňuje programový přístup k datům o zdrojích, rezervacích, zákaznících, apod. Více o našem API najdete na samostatné stránce, která je určená pro programátory a odborníky.

V databázi zákazníků nemůžu najít zákazníky, kteří tam dříve byli. Jak je to možné?

Toto je standardní situace, která vychází z požadavků na ochranu osobních údajů (GDPR). Rezervační systém Vám pomáhá naplňovat tyto požadavky různými způsoby a jedním z nich je nastavení časových parametrů pro mazání dat v závislosti na tom, že již není formální důvod tato data uchovávat a spravovat (např. s ohledem na to, že zákazník měl poslední rezervaci před více než rokem). Věnujte pozornost nastavením těchto parametrů tak, aby to odpovídalo Vašemu podnikání a pravidlům zacházení s osobními údaji.

Potřebuji, aby zákazník při rezervaci potvrdil povinný souhlas s obchodními podmínkami příp. se zpracováním osobních údajů. Jak na to?

V prvé řadě je důležité si uvědomit, jaký souhlas potřebujete získat, jakým způsobem se na toto dívá problematika GDPR a zda je vůbec nutné a možné souhlas povinně vyžadovat. Například, obecný souhlas na zpracování osobních údajů není nutný, protože neudělení souhlasu nemůže zamezit poskytnutí služby, v tomto případě se osobní data zpracovávají na základě jiných mechanismů než souhlasu. Pokud přesto chcete získat souhlas nebo potvrzení podmínek při rezervaci, je k tomuto účelu ideální využít tzv. Vlastních formulářů. Zde si vytvoříte formulář, který bude obsahovat zaškrtávací pole např. "Prohlašuji, že jsem se seznámil/a s obchodními podmínkami" a toto pole nastavíte jako povinné. Následně tento formulář přiřadíte ke konkrétním termínům nebo jej nastavíte systémově.

Je možné systém reenio využít pro jednoduché objednávání zákazníků pro odběr zboží v našem obchodě?

Pokud máte na mysli vytvoření jednoduchého objednávkového systému s ohledem na současná opatření při boji s koronavirem, pak samozřejmě ano. Rezervační systém je možné nastavit tak, aby se zákazníci u vaší provozovny nehromadili a přicházeli v čase, který si vybrali a zarezervovali, případně jste jim zboží rovnou dovezli podle objednávky. Nejsnadnějším a nejrychlejším řešením je využití termínu typu Interval. Nastavíte termíny dle pracovní doby (s opakováním) a časovým intervalem, podle toho, jak dlouho trvá jednoho zákazníka obsloužit (např. 5 minut). Kapacita termínu bude v tomto případě nejspíše 1, ale je samozřejmě možné nastavit i jinou kapacitu s ohledem na nabízené služby (např. více stojanů v pneuservisu) nebo počet možných zákazníků v prodejně. Zákazník se rezervuje na vybraný čas, na který pak skutečně přijde. Dokonce mu můžete poslat upozornění hodinu před jeho objednaným termínem. Pokud potřebujete již v době objednání/rezervace zjistit další informace o přání zákazníka (co si chce zakoupit, specifické požadavky, atd.), je možné využít velmi efektivní nástroj tzv. vlastní formuláře. Díky nim si můžete definovat vlastní položky v rezervačním formuláři a zjistit tak vše potřebné dříve, než zákazník dorazí. Jakmile jsou rezervace evidovány v systému, je možné je exportovat do Excelu a dále s daty pracovat (např. vytvořit plán prodeje na další den). Možnosti univerzálního rezervačního systému jsou mnohem širší, nicméně pro zajištění jednoduchého a efektivního objednávkového procesu, stačí opravdu málo.

Může mi rezervační systém pomoci s prodejem dárkových poukazů?

Základní funkcionalitou systému je podpora objednávání zákazníků a prodej vstupenek. Součástí je však také podpora poukazů/kupónů, které obecně umožňují úpravu ceny až při realizaci samotné rezervace. Pokud navíc využíváte on-line platební bránu, je celý proces velmi efektivní: zákazník si během několika málo minut vybere termín, zadá své údaje, zaplatí on-line a získá vstupenku či potvrzenou rezervaci. Pokud tedy při svém podnikání využíváte rezervační systém tímto způsobem, je první část splněna. Náš systém jde ještě dále a umožňuje také přímý on-line prodej poukazů. Zákazník si tak vybere z nabídky, zaplatí a získá slevový kód s danou cenou/slevou a platností. Ten může následně uplatnit až ve chvíli, kdy chce opravdu provést rezervaci či zakoupit konkrétní vstupenku. Tato možnost je velmi zajímavá především v této složité době, kdy je možné získávat finance od zákazníků předem za prodej slevových kupónů a služby jim poskytnout až později, kdy to bude možné. Tento model odpovídá mottu "pomůžu ti teď, využiju později" a může tak pomoci celé řadě situací, od řemeslníků až po zoologické zahrady.

Je možné automatizovat prodej online seminářů a přenosů?

V případě termínů typu "Celý jeden termín" a "Poukaz" je možné využít tzv. Online událost. Více o nastavení a používání Online událostí se dozvíte na samostatné stránce. Druhou možností je použít tzv. vlastní zprávy. Díky širokým možnostem nastavení můžete snadno připravit e-mailovou zprávu, která bude zákazníkům zaslána např. 10 minut před rezervovaným termínem. V této zprávě budou uvedeny všechny důležité informace k online přenosu, včetně odkazu pro spuštění samotného video přenosu nebo připojení ke konverzaci v rámci nástrojů jako Google Meet, Zoom nebo Skype. Tuto situaci s poskytnutím specifických informací můžete vyřešit také pomocí nastavení jednotlivých termínů (Rozšířená nastavení - Informace pro zákazníka po), nicméně jedná se jen o velmi zjednodušené řešení.

Je rezervační systém schopen pomoci při COVID testování v naší firmě?

Určitě ano, a to bez ohledu na velikost konkrétní firmy. Využitím on-line rezervačního systému můžete snadno zorganizovat testování příp. očkování zaměstnanců, a to tak, aby vše probíhalo efektivně, lidé se příliš nepotkávali a zároveň se zohlednily časové možnosti zaměstnanců. O tom, jak vypadá využití rezervačního systému reenio pro antigenní testování v praxi, se můžete přesvědčit na covidtestbrno.cz nebo charitazabreh.reenio.cz.

Instalace aplikace Reenio do Miowebu

Napsat zprávu

na helpdesk@reenio.cz

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů