Vyzkoušejte Mioweb na 14 dní za 1 Kč! Objevte všechny výhody a funkce, které vám nabízí. Začněte tady.

ThePay 2.0

ThePay představuje platební bránu druhé generace.


Informace

Česká republika


ThePay 2.0

ThePay je chytré on-line zabezpečené řešení, které umožňuje provádět různé platební operace. V rámci ThePay si můžete spustit službu Platební brána a pohodlně přijímat peníze od svých zákazníků, kteří nakupují na vašem e-shopu. Kromě desítek Platebních metod, kterými mohou platit vaši zákazníci, lze využít např. Apple Pay, Google Pay či Opakované platby. Můžete přijímat peníze v zahraničních měnách jako např. EUR, USD, GBP, HUF, PLN, RON, BGN, HRK. Platební brána disponuje užitečnými funkcemi, které pomůžou vašemu podnikání růst.

Jak se zaregistruji do ThePay?

Registrace je jednoduchá a velice rychlá. Klikněte na tento odkaz a postupujte dle instrukcí níže:
    1) Zadejte svoji pravou e-mailovou adresu a telefonní číslo: Vyplňte kolonky pro e-mailovou adresu a telefonní číslo. Použijte pravé údaje, protože e-mailovou adresu i telefonní číslo budete používat pro zabezpečené přihlašování do ThePay.
    2) Zaškrtněte checkboxy: Udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů je dobrovolné. Díky němu je možné vás kontaktovat s marketingovými informacemi a vhodnými nabídkami. Svůj souhlas můžete v ThePay kdykoli jednoduše odvolat. Naproti tomu souhlas se založením ThePay je povinný. Dáváte tím najevo, že jste si pročetli Obchodní podmínky a budete se jimi řídit.
    3) Vytvoření hesla: Odkaz pro první přihlášení najdete ve vaší e-mailové schránce. Jakmile se budete chtít poprvé přihlásit, budete vyzváni k vytvoření přístupového hesla a ověření telefonního čísla. Vytvořte si bezpečné heslo.
    4) Ověření telefonního čísla: Na vašem telefonu najdete SMS zprávu s ověřovacím kódem. Ten vyplňte a potvrďte.
    5) Vítáme vás: A je to. Nyní byste měli být přihlášeni v ThePay, kde se můžete volně pohybovat, ale zejména používat různé služby.

Mohu zákazníkovi vrátit platbu či její část?

Ano, samozřejmě. Můžete vrátit jak celou platbu, tak pouze její část. V záložce Platby klikněte na tlačítko Detail, kde naleznete možnost Vrátit platbu. Vyplňte výši, kterou chcete vracet a připojte důvod vrácení. Následně potvrdíte požadavek heslem a peníze budou zákazníkovi vráceny. Podrobnější návod naleznete zde.

Kde najdu výpis z ThePay účtu?

Na homepage ThePay kliknete na tlačítko Pohyby a dostane se na Přehled transakcí. Výpis z účtu si můžete kdykoli ručně stáhnout v různých formátech (PDF, XLSX, CSV, GPC), anebo si v záložce E-mailová upozornění můžete zaškrtnout možnost automatického posílání výpisů z účtu.

Kde najdu přehled všech transakcí na ThePay účtech?

Na homepage ThePay kliknete na tlačítko Pohyby a dostanete se na Přehled transakcí. Záložka Pohyby zahrnuje kompletní přehled všech transakcí, které se uskutečnily v rámci vašeho ThePay účtu. Zatímco v případě záložky Platby vidíte přehled plateb, které směřují k vám od vašich zákazníků.

Umí platební brána ThePay 2.0 více jazyků?

Ano, platební brána ThePay 2.0 se automaticky přizpůsobí jazyku vašeho zákazníka. Nestane se tak, že by se při placení vylekal. Platební brána hovoří celkem 27 jazyky, mezi které patří i Japonština, Vietnamština či Arabština.

Mám problém s platbou. Na koho se mohu obrátit?

Pokud si nevíte rady, můžete se obrátit na podporu ThePay, která je pro vás k dispozici v pracovní dny od 9:00 do 17:00 na telefonním čísle +420 565 554 910 nebo na e-mailové adrese podpora@thepay.cz.

Instalace aplikace ThePay 2.0

Textový a printcreenový návod pro instalaci aplikace ThePay 2.0

Napsat zprávu

na podpora@thepay.cz

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů.