Vyzkoušejte Mioweb na 14 dní za 1 Kč! Objevte všechny výhody a funkce, které vám nabízí. Začněte tady.

BLACK FRIDAY PRO NOVÉ ZÁKAZNÍKY jen do půlnoci 26.11.2021. Udělejte z webu opravdový pilíř svého podnikání a změňte své know-how v pravidelný příjem za exkluzivních podmínek pro nové zákazníky. [zobrazit nabídku]

BLACK FRIDAY PRO NOVÉ ZÁKAZNÍKY jen do půlnoci 26.11.2021. Udělejte z webu opravdový pilíř svého podnikání a změňte své know-how v pravidelný příjem za exkluzivních podmínek pro nové zákazníky. [zobrazit nabídku]

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Udělejte do měsíce z webu opravdový pilíř podnikání, zbavte se rutinní práce a automatizovaně prodávejte služby, know-how a produkty. 

Bez závislosti na agenturách, vysoké vstupní investice a znalosti IT.

Radim Vysoký

V dnešní době nepotřebuje člověk nějakou obrovskou vstupní investici, aby mohl začít něco dělat. Do měsíce jsme měli vše natočené a spuštěné první dva online kurzy, které jsme začali prodávat.

„Natočili jsme první dva kurzy a já jsem si říkal, že budu šťastný, když jich prodáme aspoň padesát, aby se to nějak zaplatilo. Teď jich prodáváme osm až deset denně.

Zuzana Freyja

Online je dobrá věc pro stabilitu podnikání.

„Tvořit online kurzy nikdy nebyl můj sen a ani jsem neměla chuť podnikat online. Ale měla jsem sen živit se malováním. Online kurzy jsou teď dost velkou nebo dokonce větší částí mého podnikání.

Zuzana Pogranová

Když nastala situace, jaká nastala v březnu, tak všechna školení v praxi v podstatě skončila a zůstalo mi jen online podnikání v podobě mého 100% příjmu. Začala jsem se svému online podnikání víc věnovat a je mi i trochu líto, že jsem se tomu nezačala věnovat dřív, protože v tom vidím obrovské výhody.

„Online podnikání je skvělé v tom, že lze vše udělat automaticky a generuje mi to zisk.“

Marián Šaray

Díky automatizaci pracuji už s hotovým klientem, který mi už i zaplatil.

„Začal jsem jako osobní trenér ve fitku a časem jsem si začal uvědomovat, že jsem omezený tím, kolik mám času a kolik si můžu vydělat peněz. A pokud se chci posunout dál, musím něco změnit.“

I vaše online podnikání může vypadat podobně. Zvlášť pokud cítíte, že vám teď web v podnikání nepomáhá, jak potřebujete.


Čtěte dál, pokud:

Už máte web, ale nepřináší vám prodeje, přestože už jste nasypali mnoho peněz do programátora nebo agentury.
Tušíte, že dnes už na postavení webu nemusíte být programátor, ale nevíte kde začít.
Říkáte si, že pořízení webu nemusí stát desetitisíce.
Nesnášíte pocit, že se vaše kampaně řídí podle toho, kdy má čas váš programátor a ne podle vás.
Nemáte svobodu v úpravách webu.
Vnímáte jasně daný strop, kolik klientů dokážete obsloužit a předat jim své know-how, protože den má 24 hodin.
Dělat vše svépomocí ve WordPressu je moc složité.
Váš byznys je na vás neustále závislý (nic se neděje automaticky), a i když si vezmete dovolenou, stejně během ní musíte řešit práci.
Místo toho, abyste se věnovali svému produktu a klientům, věnujete se dokola jejich shánění.
Čas neinvestujete do toho, co vás baví a živí, ale do věcí kolem.
Je vám jasné, že i když budete současným způsobem pracovat více hodin denně, jen těžko posunute své podnikání na vyšší level.
Máte obavy, jak seženete klienty, když nemůžou přijít naživo.

Jděte úspěchu naproti

Je férové na rovinu říci, že z webu nedokáže udělat pilíř svého podnikání každý. Nejčastěji pohoří ten, kdo se spokojí s tím „být na internetu“. Ten, komu stačí webová vizitka a nechápe internet a web jako příležitost být blíže svým lidem, předávat jim hodnotu, prodávat služby a produkty, které pozitivně ovlivní jejich životy.

Čtěte dál, pokud chcete ze svého webu udělat špičkové on-line zázemí pro své podnikání, jestli to myslíte se svým online působením vážně, a pokud chcete web dlouhodobě využívat jako aktivní podporu svého podnikání.

Proč tolik podnikatelů na internetu neuspěje?

Pravdou je, že můžete z webu do měsíce vytvořit opravdový pilíř svého podnikání, změnit své know-how v pravidelný příjem a zbavit se rutinní práce. Automatizovaně prodávat své služby a produkty. 

Jenže většina podnikatelů nemá schopnosti si takový web naprogramovat svépomocí nebo nemá čas, peníze ani nervy na to, aby svěřila vytvoření agentuře. Nebo sahají po řešeních, které jsou sice levné, ale neumožňují automatizovat činnosti a prodávat. A web jim nakonec moc nepomáhá.

Mioweb vznikl nejprve proto, aby právě tohle vyřešil svým zakladatelům. A později z něj vznikla platforma, se kterou si podnikatelé sami dokázali vytvořit prodejní web agenturní úrovně a nepotřebovali k tomu znalost programování ani vysokou vstupní investici.

Prošlapali jsme vám cestu

Pro ty z vás, kdo Mioweb ještě neznáte. Zakladatelé Miowebu David s Martinem spolupracují od roku 2010. Jejich společným nadšením je svět webů a digitálního marketingu. David přichází s novými nápady, přináší ověřené strategie ze zahraničí a potřebuje prodejní weby pro své projekty a kampaně. Martin mu je jako webmaster a web designer tvoří, upravuje a provozuje.

Vše skvěle funguje až do roku 2012, kdy Martina přestává stále se opakující rutina bavit a přichází za Davidem:

“Hele, takhle už to dál nejde. Je toho moc, pořád něco potřebuješ měnit a tvořit. Já už to nestíhám, a ani mě to dál nebaví, dělat to znova a znova.“

Zároveň přichází se zajímavou myšlenkou. Jeho vizí je zjednodušení celého procesu tak, aby správu nových webů zvládal David sám. A stejně tak kdokoliv další, pro koho Martin weby tvoří.  Proto začal vyvíjet webovou šablonu.

Šest měsíců na to vzniká první verze Miowebu – aplikace na provoz a tvorbu webů, která umožní podnikatelům jednoduše realizovat jejich vize a nápady, bez toho aby byli závislí na pomoci IT odborníků. Jednoduchý a přehledný editor stránek, plný šablon a vzorů podporující důležité marketingové a prodejní funkce.

Od roku 2012 už Mioweb pro svůj projekt využilo více než 7000 klientů. Jejich weby v součtech vydělaly miliony korun a online kurzy na webech postavených v Miowebu prošly tisíce lidí. 

Zkušenosti z prodeje služeb, produktů, online kurzů a jejich marketingu se celou dobu promítají do dalšího vývoje aplikace, která zjednodušuje podnikatelům prodávání na internetu. Umožňuje jim soustředit se především na marketing a obsah, a neřešit technická nastavení webu a věci kolem toho. 

Co je potřeba, aby byl web opravdovým pilířem vašeho podnikání?

  • 1
    Kompletní zázemí pro provoz webu. Bez starostí s technickou stránkou

Dříve platilo, že se vám o zázemí webu stará webmaster nebo si vše kolem webu řešíte sami. Hosting, aktualizace, pluginy, doménu… 

Výsledkem byla často frustrace z toho, že pořád někoho naháníte nebo si vše řešíte sami a ztrácíte čas, který byste mohli věnovat svému podnikání.

Dnes už je ale možné web provozovat jako službu, stejně jako třeba Netflix. Ihned získat možnost web využívat. Technické zázemí řeší provozovatel aplikace. Postará se o propojení domény s hostingem, nastavení, zabezpečení, zálohování. Vše máte na jednom místě.

Vy máte jistotu, že web běží plynule a bezpečně, a svůj čas můžete věnovat tomu, co je pro vaše podnikání důležité a přináší vám peníze.

Díky webovým platformám můžete přenechat starost o zázemí webu odborníkům a web začít ihned využívat. Pokud zrovna neplánujete kariéru webmastera, přenechte starost o web odborníkům a automatickým systémům, a věnujte svůj čas tomu, co vás opravdu baví a živí.

Pro jaké projekty je vhodná webová platforma (aplikace na tvorbu webů) a pro které web na míru?

Pro naprostou většinu expertních webů (prodávají osobní služby, know-how, specializované produkty např. vlastní tvorby) je vhodné využít webovou platformu, pokud obsahuje nebo umožňuje integraci základních marketingových nástrojů. Pro složité mnohoúrovňové weby, velké e-shopy nebo weby s velmi specifickými funkcionalitami se hodí naprogramovaný web na míru.

Jak vybrat vhodnou webovou platformu?

Vždy je důležité prozkoumat, zda nabízí funkcionality a podmínky pro provoz, které váš projekt vyžaduje a dopředu mít jistotu, že bude platforma vhodná i při pozdějším rozvoji vašeho projektu. Velmi důležitým kritériem je automatizace marketingových a prodejních procesů, a schopnost doručovat klientům obsah a produkty.
  • 2
    Web máte stále pod kontrolu a sami upravujte, co je potřeba

Byly doby, kdy jste s úpravami a rozvojem webu byli závislí na agenturách nebo programátorech. 

Zdlouhavá komunikace a doba pozřebná na úpravy vás zdržovaly od práce a stály peníze.

V dnešní době můžete jednoduše využívat vizuální editor se systémem „drag and drop“, kdy prvky na stránku přidáváte přetažením z nabídky. Web jednoduše poskládáte jako lego. Všechny změny vidíte v reálném čase. A děláte si je sami.

Vaše online podnikání a kampaně tak můžete řídít podle svých nápadů a potřeb, ne podle toho, kdy má čas váš programátor.

Technologie dnes umožňují zvládat činnosti, které byly v minulosti dostupné pouze specialistům. Podnikatelé se tak stávají i tvůrci a předávají své know-how v čase a formou, jak uznají za vhodné.

Zvládnu web v editoru vytvořit i když nemám znalosti IT a programování?

Většina webových editorů je vytvořena právě pro laiky, kteří nemají zkušenost s programováním. Systém funguje na principu jako třeba Powerpoint, kdy prvky na zvolená místa webu přidáváte z nabídky.

Dokážu si na webu udělat opravdu všechno sám?

Zde je potřeba brát v potaz možnosti editoru a případně možnosti integrací dalších nástrojů do webu.
  • 3
    Automatizujete rutinní činnosti a šetříte svůj čas

Dlouho platilo, že weby většiny podnikatelů byly statické a sloužily jako nástěnka. Neuměly automatizovat žádnou část komunikace se zákazníkem, ani prodávat. I když jste chtěli připojit marketingové a prodejní nástroje, bylo to moc složité nebo drahé na realizaci. Veškeré marketingové a prodejní činnosti tak byly závislé na vašem čase. A právě rutinní práce vám braly hodně energie a dávaly vašemu podnikání jasný strop určený vaším časem.

V současnosti se rutinní práce s objednávkami zbavíte použitím webu, který automatizuje celý online prodej. Od prvního kontaktu a tvoření vztahu s klientem, přes úhradu služby až po doručení digitálního obsahu nebo rezervaci služby na základě přijaté platby.

Váš web prodává 24/7 bez toho, abyste museli do procesu zasahovat. Získáváte čas na tvorbu obsahu, produktů a strategická rozhodnutí, která skutečně rozvíjí vaše podnikání.

Digitalizujte své podnikání a využijte nástroje, které vám uvolní ruce pro to, co je ve vašem podnikání opravdu důležité a co je vaší skutečnou vášní.

Jaké činnosti je možné automatizovat?

V podstatě všechny činnosti, kde není nutné, abyste se zájemcem řešili něco naživo. Objednávku, úhradu objednávky, kontrolu přijetí platby, vystavení a odeslání faktury, doručení elektronického produktu a související komunikaci. Stejně tak rezervaci konzultace a připomínky před termínem. E-mailingové série, které jsou různé v konkrétní situaci (uvítací, po nákupu...).

Kolik času mi automatizace ušetří?

V závislosti na vaší činnosti to mohou být i hodiny denně. Pro zajímavost si spočítejte, kolik času vám zabírají opakované činnosti, u kterých není nutné, abyste byli v přímém kontaktu s klientem. A jaká je vaše hodinová sazba (nebo lidí, na které činnosti delegujete).
  • 4
    Analyzujete to nejdůležitější, co na webu přináší prodeje

Co se nedá měřit, se prý nedá řídit. Ale zřejmě jste si sami ověřili, jak složité je pokročilejší nastavování Google Analytics a nebo jiných analytických nástrojů, když chcete sledovat výsledky svého webu. 

To pak nutně vede k potřebě nechat si reportovat výsledky od agentury nebo specialistů. Mimo to, že je to nákladné, tak ze záplavy čísel často stejně nedokážete vybrat ta, která jsou nejvíc relevantní pro vaše strategická rozhodnutí.

Dnes už je možné zapomenout na složité analytické systémy a přímo v administraci svého webu měřit to skutečně nejdůležitějšího, co přináší prodejní výsledky. Sledovat jen ta čísla, která přímo souvisí s cestou návštěvníků webu od prvního kontaktu k objednávce.

A tím získat jasnost v tom, co na vašem webu přispívá k prodejům a co ne. A tom základě dělat konkrétní kroky, včetně ověřování vaší strategie podle jednoduše nastavitelného AB testování.

Pro vaše podnikání je na webu opravdu důležitých jen pár čísel. Získejte k nim okamžitý přístup bez nutnosti napojovat složité analytické nástroje. Jednoduše testujte dvě varianty jednotlivých stránek pro získání jistoty, co k získávání klientů opravdu funguje.

Jaká čísla je důležité sledovat?

Nejdůležitější jsou ta čísla, která souvisí s cestou zákazníka od prvního kontaktu k objednávce, tedy čísla prodejního funnelu.

Co je to A/B testování?

Vytvoření dvou verzí stránky, na kterou váš web střídavě přivádí návštěvníky a podle nastaveného cíle určí, která verze stránky je v dosahování cíle úspěšnější.
  • 5
    Doručujte know-how v uzavřené členské sekci

Při prodeji digitálních produktů (online kurzy, webináře, downloady, ...) dříve často platilo, že po objednávce následoval kostrbatý proces doručování obsahu zákazníkovi. Aby se k nim dostal, museli hledat ke každé lekci odkaz v e-mailech nebo na prapodivně strukturovaných rádoby zaheslovaných podstránkách vašeho webu.

V důsledku byli klienti z vašeho produktu rozpačití, i když byl obsah kvalitní a užitečný. A autor kurzu rozhodně nepůsobil profesionálně. Ale hlavně se doručení nedělo automaticky, stálo další úsilí (místo šetření času) a ruční práce otevírala prostor pro chyby.

Dnes už je možné pro prodej digitálního obsahu využít web se speciálně připravenou členskou sekcí (část webu pod zámkem). K té dostane zákazník automaticky přístup po uhrazení objednávky a po přihlášení v ní najde přehledně vše, co si koupil, a zároveň může vidět i nabídku vašich dalších produktů.

Díky tomu doručování obsahu probíhá profesionálně a plně automaticky. Vy do procesu vůbec nemusíte zasahovat. Z návštěvy členské sekce se u zákazníka tvoří návyk a je větší šance, že si koupí další vaše produkty a bude vás doporučovat dál.

V dnešní době už jsou lidé zvyklí na určitý standard v doručování a struktuře digitálního obsahu, a když jste mezi těmi, kdo tyto standardy plní, je mnohem větší šance na opakované nákupy a doporučení. Zároveň je možné z celého procesu úplně eliminovat vaši ruční práci..

Proč nestačí obsah doručovat na skryté stránce webu?

Proces přístupu k obsahu i práce s ním je hodně kostrbatý a uživatelsky nepříjemný. V případě více produktů je uživatel nemá na jednom místě.

Je možné připojit členskou sekci k již fungujícímu webu?

U již vytvořeného webu je proces komplikovaný nebo nemožný, pokud se s doplněním členské sekce předem nepočítalo. Je ale možné vytvořit členskou sekci na samostatném webu a z již fungujícího webu na ni odkazovat.

To nejdůležitější, co musíte zajistit

  • 1
    Získat kompletní zázemí pro provoz webu
  • 2
    Mít web stále pod kontrolou a kdykoli ho moct upravovat
  • 3
    Automatizovat rutinní činnosti
  • 4
    Jednoduše analyzovat to nejdůležitější, co na webu přináší prodeje
  • 5
    Pro doručování svého know-how využívat uzavřenou členskou sekci

„A do měsíce budete schopni udělat z webu opravdový pilíř vašeho podnikání, který změní vaše know-how v pravidelný příjem, zbaví vás rutinní práce a bude automatizovaně prodávat vaše služby a produkty. Bez závislosti na agenturách, vysoké vstupní investice a znalosti IT.“

Jsou různé cesty, ale... 

Web si můžete postavit i sami třeba na WordPresové šabloně. Nebo si najmete agenturu či programátora. Případně využijete některou platformu zdarma. Ale nejspíš nepochodíte a jen přijdete o čas a peníze:

Postavit si web svépomocí na WordPressové šabloně vám zabere desítky nebo stovky hodin.
A nakonec zřejmě stejně zjistíte, že k tomu, aby uměl vše co potřebujete, nemáte dost znalostí, neporadíte si s nastavováním a propojováním pluginů a zjistíte, že platit za všechny potřebné doplňky je strašně drahé.
Většina marketingových agentur nebo programátorů nemá s weby pro automatizovaný prodej nebo online kurzy zkušenost.
V procesu tvorby pak bohužel zjišťujete, že plno věcí nejde, hrozně trvá, je komplikovaných a hlavně drahých. Tvorba webu se protáhne na několik měsíců a desítky až stovky tisíc korun. A nadále budete s každou úpravou na agentuře závislí, časově i finančně.
Aplikací pro tvorbu webů je dnes sice spousta, ale většina z nich není určená pro opravdovou podporu online podnikání.
Běžné platformy pro tvorbu webů nepočítají s automatizací prodeje a komunikace se zákazníkem, vůbec neumožňují nebo nedostatečně podporují tvorbu členských sekcí (částí webu pod heslem), které jsou pro online kurzy nezbytné, nedovolují tvořit sofistikované prodejní kampaně a funnely pro získávání klientů, vyžadují spoustu času při nastavování a ještě k nim musíte dokupovat doplňky, aby vše fungovalo.

Nebo si můžete pořídit Mioweb za 2000,- + DPH měsíčně a do měsíce web opravdu využívat pro získávání klientů, online prodej a automatizaci procesů.

Mioweb je tu pro podnikatele, kteří jsou rozhodnuti udělat z webu opravdový pilíř svého podnikání, předávat a prodávat své know-how, zbavit se rutinní práce a věnovat se jádru svého podnikání. Bez závislosti na agenturách, vysokých vstupních investic a znalosti IT.

Tady je několik příběhů klientů, kteří to dokázali před vámi.

„V dnešní době nepotřebuje člověk nějakou obrovskou vstupní investici, aby mohl začít něco dělat.“ Art Master

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

„Natočili jsme první dva kurzy a já jsem si říkal, že budu šťastný, když jich prodáme aspoň padesát, aby se to nějak zaplatilo. Teď jich prodáváme osm až deset denně.

„Online podnikání je skvělé v tom, že lze vše udělat automaticky a generuje mi to zisk.“ Zuzana Pogranová

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

„Když nastala situace, jaká nastala v březnu, tak všechna školení v praxi v podstatě skončila a zůstalo mi jen online podnikání v podobě mého 100% příjmu. Začala jsem se svému online podnikání víc věnovat a je mi i trochu líto, že jsem se tomu nezačala věnovat dřív, protože v tom vidím obrovské výhody.

„Online je dobrá věc pro stabilitu podnikání.“ Zuzana Freyja

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

„Tvořit online kurzy nikdy nebyl můj sen a ani jsem neměla chuť podnikat online. Ale měla jsem sen živit se malováním. Online kurzy jsou teď dost velkou nebo dokonce větší částí mého podnikání.

„V členské sekci je to určitě profesionálnější, tam si s tím můžu pohrát. Tím, že mám více online kurzů a produktů, je má klientka hezky všechny na jednom místě a nemusí se proklikávat do různých skupin nebo podstránek." Šárka Chapman

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Mým prvním kurzem prošlo už skoro 600 žen a spolu s těmi, co si prošly dalšími programy nebo koučinkem, už to bude kolem tisícovky. Jsou to čísla vlastně za jeden rok, což je neuvěřitelné. A kdybych to před rokem věděla, tak bych se asi lehce hroutila :-)

„Začal jsem jako osobní trenér ve fitku a časem jsem si začal uvědomovat, že jsem omezený tím, kolik mám času a kolik si můžu vydělat peněz. A pokud se chci posunout dál, musím něco změnit.“ Marián Šaray

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Díky automatizaci pracuji už s hotovým klientem, který mi už i zaplatil. Takový klient už prošel tím, že mě poznal, získal ve mě důvěru, rozhodl se jít do akce. A toto všechno už já dělat nemusím.

„Teď se učím prodávat v tom nadšení, které mám. Dřív to prostě bylo – mám nějaký plán a potřebuju lidi, aby mi ten plán na webu pomohli zrealizovat. A to vůbec nefungovalo. Nehledě na to, že to stálo hodně peněz." Věra Švach

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Zlom přišel, když jsem viděla, že produkt se prodává a vlastně i to, a to si pamatuju, že se to prodalo samo. Že jsem nemusela vystavovat excelové faktury, že se to nastavilo a fungovalo automatizovaně. Dosáhla jsem kolem 50 000,- z prodejů Happiness Challenge a nemohla jsem tomu uvěřit. To si pak člověk uvědomí, že investice do webu je vlastně minimální vůči tomu, co mu může přinést. Že web je vlastně taková základna k tomu, co všechno je v onlinu možné.

Když se rozhodnete pro Mioweb, stane se následující:

  • Budete mít plnou kontrolu nad svým webem a jeho rozvojem. Můžete dělat rychlé změny a přidávat nebo odebírat svobodně to, co je potřeba.
  • Konečně se zbavíte závislosti na programátorech a agenturách, které vás jen zdržují a stojí nervy.
  • Zapomenete na starosti s technickou stránkou webu a hlídáním, jestli všechny pluginy a doplňky správně fungují.
  • Během pár dní vytvoříte klasický web, který vám umožní být vidět a představit vaše řešení potenciálním klientům.
  • Podle našich podrobných návodů budete tvořit uzavřené členské sekce, ve kterých doručíte obsah svým zákazníkům formou např. online kurzů, klubů, webinářů a dokumentů ke stažení.
  • Zbavíte se rutinní práce s objednávkami. Automatizujete celý online prodej od prvního kontaktu s klientem, přes úhradu služby až po její doručení v uzavřené členské sekci.
  • Budete se zase cítit pánem svého podnikání, protože potenciální klienty povedete od prvního kontaktu k objednávce skrze prodejní funnely.
  • Přímo v administraci webu uvidíte výsledky webu včetně toho, jak se vám vyplácí investice do reklamy. Testovat a optimalizovat budete na základě reálných čísel bez složitého nastavování Google Analytics.

Jak to funguje?

  • 1
    Dříve, když jste chtěli profesionální web, museli jste si platit agenturu, programátora nebo riskovat, jestli řešení svépomocí/zdarma bude funkční.  

Nyní můžete využívat web jako službu a ihned ho začít tvořit v našem intuitivním drag and drop editoru. Je to snadné, zvládlo to už 7000+ uživatelů před vámi.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video
  • 2
    Dříve jste byli při úpravách webu a nastavování prodejních kampaní závislí na programátorech a vše trvalo, stálo vás to nervy a peníze. Vaše podnikání se neřídilo podle vás, ale podle toho, kdy měl čas váš programátor.

Nyní máte svůj web 100% pod kontrolou a veškeré úpravy se na webu projeví ihned po uložení. Správa webu je tak snadná, že ji můžete delegovat na asistentku a soustředit se na jádro vašeho podnikání.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video
  • 3
    Dříve jste prodej a automatizaci na webu řešili pomocí dokupovaných pluginů, u kterých jste neměli jistotu, že vám web nerozhodí.

Díky Miowebu máte vše nastavené, aktuální a funkční. Svůj web jednoduše propojíte s fakturačním systémem FAPI a platební bránou (od nové verze Miowebu 3.1 na konci listopadu už bude Mioweb umět prodávat a fakturovat bez nutnosti připojovat fakturační aplikace) . Tím vytvoříte prodejní systém, který bez vašeho zásahu prodává 24 hodin denně a po zaplacení objednávky automaticky posílá klientovi digitální produkty nebo přístupové údaje do členské sekce. Prodávat můžete fyzické i digitální produkty. Formou e-shopu i prodejních stránek s objednávkovými formuláři.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video
  • 4
    Když jste dříve chtěli analyzovat, co se na vašem webu děje a co má největší vliv na jeho výsledky, museli jste složitě nastavovat a číst v Google Analytics nebo jiném analytickém nástroji.

Nyní budete mít nejdůležitější informace přímo v administraci svého webu a získáte jistotu, zda návštěvníka úspěšně vedete funnelem od prvního kontaktu až k objednávce. Uvidíte, jaké reklamy mají největší návratnost a všechny kroky ve funnelu můžete jednoduše testovat.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video
  • 5
    Dříve pro vás bylo prakticky nemožné klientům profesionálně doručovat zakoupený obsah.

Pro doručování svého placeného know-how podle našich podrobných návodů jednoduše poskládáte členskou sekce = část webu přístupná jen po zadání hesla. Do této části nahrajete svůj kurz (videa a materiály) a nastavíte, jak se má kurz chovat - postupné odkrývání nových lekcí, úkoly k lekcím, různé úrovně členství atd.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Teď je tu Mioweb

Dříve jste museli za podobné řešení platit desetitisíce programátorům nebo sami trávit desítky až stovky hodin učením a nastavováním webu svépomocí. 

Teď je tu Mioweb, který vás stojí jen 2000,- + DPH měsíčně.

Tohle všechno dostanete:

  • Kompletní zázemí pro provoz webu
    Vše vám poběží bez starostí kolem technické stránky webu. Řešíme za vás doménu, aktualizace webu, pluginy i bezpečnost webu. Nemusíte platit doménu, webhosting, pluginy, údržbu webu, což dohromady vyjde ročně i na desetitisíce.
  • Profesionální webový editor
    Ten vám umožní web snadno vytvořit a kdykoli dále upravovat a rozšiřovat. Už nebudete muset platit 1000,- a více za hodinu práce programátorům a agenturám.
  • Technická podpora a integrace
    Jednoduchou a efektivní práci s webem zajistí naše technická podpora, návody a studijní materiály a připravená napojení na důležité aplikace. To vše v ceně tarifu. Nemusíte platit za konzultace a nastavování aplikací profesionálům v řádech tisíců.
  • Funnely a webová analytika
    Díky modulu na tvorbu prodejních funnelů a jejich analytiku budete mít přímou kontrolu nad tím, co na webu opravdu přináší výsledky. Bez složitého nastavování Google Analytics nebo reportování od agentur, kterým platíte měsíčně v tisícových částkách.

Namísto toho, abyste za web a jeho provoz platili desetitisícové nebo i statisícové částky a měsíce čekali na výsledek jako dříve, vše vám nabízíme v našem all-inclusive tarifu za zlomek ceny 2.000 + DPH / měsíc.

Jestli nyní nenabízíte své služby, produkty nebo kurzy v online podobě, nebo používáte pro jejich prodej nevhodná technická řešení, připravujete se o klienty a jejich objednávky. Zbytečně ztrácíte čas a komplikujete si život.

Přitom není neobvyklé, že díky možnostem Miowebu přináší web podnikatelům desítky objednávek už během prvního měsíce a jsou skvělým doplňkem nebo rozšířením jejich „offline” podnikání.

BLACK FRIDAY

A protože jste dočetli až sem a zřejmě to myslíte se svým podnikáním na internetu vážně, máme pro vás výjimečnou nabídku. Po krátký čas máte příležitost získat Mioweb s 50% slevou na prvních 12 měsíců používání.

Do půlnoci 26. listopadu 2021 platí na této stránce jednorázová akce pro nové klienty, kdy máte možnost Mioweb pořídit za zvýhodněnou cenu 1 000,- Kč + DPH měsíčně pro prvních 12 měsíců používání.

Jen 2 000 1 000 Kč / měsíc

(2 420 1 210 Kč s DPH)
(79 39,50 € / 95 47,50 € s DPH)

Pro využití nabídky není nutné Mioweb objednávat na celý rok. Stále platí, že Mioweb platíte měsíčně a svobodně se vždy rozhodujete, zda s námi budete další měsíc pokračovat.

Může se také stát, že vám Mioweb nebude z nějakého důvodu vyhovovat. Je to ojedinělá situace, ale i kdyby k ní došlo, o svou vstupní investici nepřijdete.

Když v prvním měsíci zjistíte, že Mioweb není pro vás nebo vám nenese výsledky, můžete využít 30denní garanci vrácení peněz a my vám bez řečí pošleme zpět celou sumu za první objednávku. Stačí nám napsat, že Mioweb není pro vás a končíte.

Věříme ale, že to nebude potřeba.

Díky webům vytvořeným v Miowebu si online kurzy prošly už tisíce zájemců a jednotliví podnikatelé získali i stovky objednávek.

Pojďme si shrnout, co za investici 1 000,- Kč + DPH měsíčně získáte. 

KOMPLETNÍ ZÁZEMÍ

Kompletní zázemí pro provoz webu. Vše vám poběží bez starostí kolem technické stránky webu.

PROFESIONÁLNÍ NÁSTROJ

Profesionální webový editor, který vám umožní web pro automatizovaný prodej snadno vytvořit a kdykoli dále upravovat a rozšiřovat.

TECHNICKOU PODPORU A INTEGRACE

Jednoduchou a efektivní práci s webem zajistí naše návody a studijní materiály a připravená napojení na důležité aplikace. Vše v češtině. V případě potřeby je vám k dispozici tým naší technické podpory.

FUNNELY A WEBOVÁ ANALYTIKA

Díky modulu na tvorbu prodejních funnelů a jejich analytiku budete mít přímou kontrolu nad tím, co na webu opravdu přináší výsledky.

Vše k ihned k použití, abyste nemuseli přešlapovat na místě a ztrácet čas a nervy se svým současným řešením, které nepřináší výsledky.

Zároveň získáváte garanci spokojenosti na 30 dní od objednávky, kdy se v klidu můžete rozhodnout, zda je pro vás Mioweb správná volba. Pokud ne, vrátíme vám peníze za celou první objednávku.

Vše, co teď musíte udělat, je přejít na objednávku a pořídit si Mioweb.

Máte otázky?

Platím za aktualizaci aplikace a nové funkcionality?

Neplatíte nic dalšího mimo měsíčního tarifu. Všechny nově přidané funkcionality a vylepšení aplikace máte okamžitě přístupné v rámci svého měsíčního tarifu.

Jak mi budete fakturovat?

Tarif Mioweb platíte dopředu na následující měsíc. Na základě zvolené platby vám buďto vždy vystavíme fakturu k úhradě nebo můžete využít automatického strhávání plateb z karty (lze kdykoli zrušit), ať máte pohodlí a nemusíte platby zadávat ručně.

Berete si procenta z obratu mého webu?

Z prodeje na vašem webu nám nic neodvádíte. Platíte nám opravdu pouze za využívání aplikace.

Zařídíte mi i registraci domény a hosting?

Ano. Registrace domény i hosting vašeho webu jsou součástí Mioweb tarifu, bez dalšího zařizování nebo plateb.

Jsem vázaný smlouvou na konkrétní období?

K užívání na konkrétní časové období se neuvazujete. Mioweb používáte na bázi měsíčních plateb, dokud vám vyhovuje. Kdykoli můžete svůj tarif ukončit.

Nejsem ajťák, opravdu dokážu web vytvořit sám?

Ano, stejně jako více než 7 000 uživatelů, kteří to zvládli před vámi, nemusíte umět programovat ani mít technické znalosti. Když budete potřebovat, můžete využít naše návody i pomoc naší technické podpory. Vše v češtině.

Musím si něco instalovat do počítače?

Nemusíte nic instalovat ani stahovat. Celá aplikace i váš web je v cloudu pod naší správou.

Zůstane mi web, když přestanu Mioweb používat?

Ne. Váš web je vázaný na naši platformu, a když ji přestanete využívat, váš web zanikne.

Poradíte mi, když mi nebude něco fungovat?

Ano. Naše podpora je vám k dispozici na e-mailu a na telefonu každý všední den 9:00 - 16:00.

Jak poznám, že je Mioweb pro mě?

Mioweb je tu pro ty, kteří už při tvorbě webu dříve narazili a hledají lepší řešení pro ně na míru. Chtějí využívat moderní marketingové postupy a funkce. Důraz kladou na prodejní stránku webu a propagaci webu. Publikování a sdílení obsahu. Chtějí generovat leady pro jejich podnikání, komunikovat s klienty i např. vysílat webináře nebo využívat internetový obchod. Zároveň chtějí mít web pod kontrolou, rychle editovatelný a rozšiřitelný. Chtějí kvalitu a výsledky. 

Co když mám další otázky?

Většinu odpovědí najdete na Portálu podpory.

Jaká je kapacita webhostingu?

Pro web u Miowebu máte k dispozici kapacitu 3GB. Informace o tom, kolik dat máte obsazených, najdete ve svém Zákaznickém účtu.

Jaká je kapacita e-mailových schránek?

Pro e-mailové schránky u Miowebu máte k dispozici kapacitu 3 GB. Počet schránek omezen není. Maximální velikost nahrávané přílohy je 25 MB.

Budu mít přístup na FTP a do databáze?

Mioweb na našem hostingu užíváte jako službu, kdy veškeré technické záležitosti spojené s provozem webu řešíme za vás. Není proto potřeba jakýchkoliv dalších zásahů ze strany uživatele přes FTP nebo v databázi. Z bezpečnostních důvodů přístupové údaje na FTP ani k databázi neposkytujeme.