CO JE GAMIFIKACE

Gamifikace je přenášení herních prvků mimo počítačové hry například do firemního prostředí, vzdělávání, či webových stránek. Cílem je zpříjemnit tyto oblasti natolik, aby se účastníci cítili uvolněně, příjemně a hlavně aby chtěli pokračovat ve svojí činnosti stejně jako kdyby hráli nějakou hru. V případě webových stránek to znamená, že uživatel má možnost s nimi vstoupit do interakce, může například něco ohodnotit, případně být sám hodnocen jinými uživateli, sledovat svůj pokrok v dotazníku, dostávat body, zkrátka stát se součástí daného webu. Jedná se o marketingovou techniku, jak udržet návštěvníka na webu co nejdéle, aby se stihl seznámit s nabídkou stránek a aby se na ně rád vracel, protože se tam cítí příjemně.

Víme, že je toto vysvětlení příliš stručné, a proto právě pracujeme na jeho rozšíření.