Vyzkoušejte Mioweb na 14 dní za 1 Kč! Objevte všechny výhody a funkce, které vám nabízí. Začněte tady.

Blog

22.3. 2024

Online kurzy mi pomáhají získávat klienty i pro živé semináře

Václav Kugler, hrnčíř a lektor keramiky, hovoří o svých zkušenostech s tvorbou online kurzů. Poslechněte si, v čem mu v jeho podnikání dokážou pomoci a co se naopak do formy online kurzu přenáší obtížně.

30.1. 2024

Sociální média a SEO: Spojte jejich sílu pro zvýšení viditelnosti na webu

Sociální média a SEO, dvě klíčové součásti digitálního marketingu, se často vnímají odděleně. Avšak správné propojení těchto strategií může vytvořit synergii, která výrazně posílí online přítomnost a zvýší viditelnost vaší značky na internetu a ve výsledcích vyhledávání. V tomto článku se podíváme na to, jak správně integrovat sílu sociálních médií do SEO strategie a dosáhnout tak výraznějších online úspěchů.

1.12. 2023

Jak navýšit svoji pracovní energii a nápady a dostat se do přirozeného flow

Ondřej Suchopár se v rozhovoru podělí o své zkušenosti s online podnikáním, které hlavně kvůli časové svobodě vyměnil za pozici ve vrcholovém managementu a následnou individuální terapeutickou praxi. Na konkrétních příkladech nám ukáže, jak mít dostatek energie, přestat mít strach a poodhalí časté překážky, které podnikatelům i vrcholovým manažerům brání se dostat do přirozeného flow.

23.11. 2023

Možnosti využití rezervačního systému na webu

Online rezervační systém je pro mnoho oborů podnikání klíčovým prvkem webu. Většinu těch nejpoužívanějších systémů můžete jednoduše připojit i k Miowebu. Pokud v rámci svého podnikání nabízíte i služby realizované v konkrétním čase (školení, konzultace), určitě byste měli online rezervační systém zvážit. Přinášíme konkrétní ukázku toho, jak může využití rezervačního systému pomoci při prodeji školení a vstupenek.

1.11. 2023

Jak vytvořit efektivní cílové stránky pro PPC reklamu?

V dnešním digitálním věku, kdy konkurence v online marketingu neustále roste, je velice důležité zaměřit se na nejefektivnější nástroje, které nám umožní vyniknout a dosáhnout úspěchu. Jedním z nejefektivnějších nástrojů online marketingu je PPC reklama, která je nedílnou součástí strategií mnoha firem, které touží oslovit svou cílovou skupinu rychle a cíleně. Avšak PPC kampaně jsou pouze tak účinné, jaké jsou...

4.10. 2023

Vždy začněte tím, že si uděláte představu o svém ideálním zákazníkovi

V rozhovoru Václav Němeček sdílí své bohaté zkušenosti z rozmanitých online projektů, kde působil jako lektor, online marketér nebo mentor. Podělí se s námi o osvědčenou cestu, jak krok za krokem postupovat od samotného nápadu až k vytvoření a prodeji produktu.

27.9. 2023

Online podnikání mi dává čas a svobodu

V rozhovoru s Terezou Broschovou se dozvíte, jak se její blogování o výživě rozvinulo v úspěšné online podnikání, které jí poskytuje čas a svobodu.

19.9. 2023

O ženském podnikání, spiritualitě a funnelech 

V rozhovoru s Veronikou Lančaričovou se ponoříme do světa ženského podnikání a online projektů s duchovním rozměrem. Dozvíme se, jak v těchto oblastech efektivně využít technologie a funnely.

11.9. 2023

Překlopte do onlinu témata, která mají vaši klienti v hlavě

V rozhovoru s Kateřinou Spiess-Velčovskou se dozvíte, proč je pro online projekty důležité detailně poznat témata, která vaši klienti řeší. A uvidíte, jak toho využila při tvorbě online projektu Průvodce vícejazyčnou výchovou. Co se v rozhovoru o projektu vicejazycnavychova.cz dozvíte: Zaujal vás projekt Průvodce vícejazyčnou výchovou? Na odkazech níže se dozvíte více:

28.7. 2023

Budoucnost analytiky: Přechod na GA4 je nevyhnutelný

Od 1. července 2023 se Universal Analytics (UA) stala minulostí. Tato dlouholetá služba sledování webu od Googlu ukončila svůj provoz a předala žezlo novému nástupci – Google Analytics 4 (GA4). Pro majitele webů to znamená, že je nezbytné přejít na novou službu, abyste mohli nadále sledovat a analyzovat data svých webů. Přechod na GA4 může být pro některé majitele...