Vyzkoušejte Mioweb na 14 dní za 1 Kč! Objevte všechny výhody a funkce, které vám nabízí. Začněte tady.

Blog

19.9. 2023

O ženském podnikání, spiritualitě a funnelech 

V rozhovoru s Veronikou Lančaričovou se ponoříme do světa ženského podnikání a online projektů s duchovním rozměrem. Dozvíme se, jak v těchto oblastech efektivně využít technologie a funnely.

11.9. 2023

Překlopte do onlinu témata, která mají vaši klienti v hlavě

V rozhovoru s Kateřinou Spiess-Velčovskou se dozvíte, proč je pro online projekty důležité detailně poznat témata, která vaši klienti řeší. A uvidíte, jak toho využila při tvorbě online projektu Průvodce vícejazyčnou výchovou. Co se v rozhovoru o projektu vicejazycnavychova.cz dozvíte: Zaujal vás projekt Průvodce vícejazyčnou výchovou? Na odkazech níže se dozvíte více:

28.7. 2023

Budoucnost analytiky: Přechod na GA4 je nevyhnutelný

Od 1. července 2023 se Universal Analytics (UA) stala minulostí. Tato dlouholetá služba sledování webu od Googlu ukončila svůj provoz a předala žezlo novému nástupci – Google Analytics 4 (GA4). Pro majitele webů to znamená, že je nezbytné přejít na novou službu, abyste mohli nadále sledovat a analyzovat data svých webů. Přechod na GA4 může být pro některé majitele...

4.7. 2023

Jak se tvoří online projekt s globální ambicí

Poslechněte si rozhovor s Radimem Vysokým, který hovoří o tom, jak hudební školu ArtMaster úspěch jejích prvních online kurzů přesvědčil k vytvoření online projektu s globální ambicí. Co se v rozhovoru o projektu artmasteracademy.cz dozvíte: jak během pár let získal původně český online projekt globální ambice v čem je důležité zaměřovat se na „škálovatelné“ produkty jak dokáže zapojení investorů urychlit růst projektu a co...

2.6. 2023

Jak využít sílu předprodejní kampaně při tvorbě online kurzu

Vášní Filipa Slánského je hra na klavír. V rozhovoru s ním se dozvíte, proč se rozhodl vedle výuky naživo vzdělávat zájemce i v online prostředí a jaké jsou jeho zkušenosti s tvorbou a prodejem online kurzů. Dozvíte se také, proč je dobré využít sílu předprodejních kampaní a dlouhodobě pracovat s vaším publikem. Co se v rozhovoru o projektu pianosfilipem.cz dozvíte: jak přenést výuku naživo do online světa jak...

16.5. 2023

Jak měřit úspěšnost PPC kampaní?

PPC (pay-per-click) reklama je jedním z nejefektivnějších způsobů, jak získat nové zákazníky a zvýšit návštěvnost vašeho webu. Kromě toho, že umožňuje precizní cílení podle geografické polohy, zájmů, věku, pohlaví a dalších faktorů, je také velmi flexibilní a umožňuje vám upravovat vaši reklamní strategii a kampaně v reálném čase. Můžete tak okamžitě reagovat na nové trendy nebo události a optimalizovat své reklamy pro lepší...

15.3. 2023

Zlepšete konverzní poměr vašeho e-shopu

Každý návštěvník, který opustí stránky vašeho e-shopu, aniž by něco koupil, je promarněnou příležitostí, ať už přivádíte lidi do svého obchodu prostřednictvím SEO, placených reklam, sociálních sítí či jakýmkoli jiným způsobem. Sami víte, jak je v současném online prostředí náročné přivádět na váš web nové návštěvníky. Pokud je necháte odejít, aniž by u vás cokoli utratili, jsou čas a peníze...

8.3. 2023

Zásadní moment v online podnikání je naučit se prodejní kampaně

V rozhovoru s Lucií Harnošovou se dozvíte o jejích zkušenostech z oblasti expertního podnikání a o tom, jak zpětná vazba komunity ovlivnila témata v jejích projektech. Dozvíte se také, jak Lucie tvoří úspěšné milionové online kampaně a co je podle ní klíčové pro úspěch v online podnikání.

6.2. 2023

Nové legislativní změny pro majitele e-shopů

Život majitele e-shopu není snadný.  Zákony a předpisy, stanovující pravidla pro online obchodování se neustále mění, a pokud se chcete vyhnout problémům a tučným pokutám, nezbývá než se těmto změnám neustále přizpůsobovat. I se začátkem roku 2023 začaly platit některé novely zákonů a předpisů, kterými byste se měli jako online prodejci řídit. Jedná se zejména o důležitou novelu Zákona o ochraně spotřebitele...

26.1. 2023

Zvyšte návštěvnost vašeho e-shopu

Počet internetových obchodů u nás i ve světě neustále roste. Pořídit si e-shop je velice jednoduché a prakticky žádný kamenný obchod se dnes již neobejde bez online verze své prodejny. Koupit, pronajmout či vytvořit e-shop je však jedna věc, ale přivést do něj dostatečné množství koupěchtivých zákazníků je věc druhá. Pro majitele e-shopů je budování návštěvnosti jejich webů otázkou...