Hledáme experta na podporu, tvorbu nápovědy, testování...

Znalost Miowebu, technická zdatnost, iniciativa

Hledáme nadšence, který by poskytoval e-mailovou i telefonickou pomoc klientům, nechal svůj otisk v nápovědách Miowebu, testoval aplikaci a dalším způsobem přispíval k vytváření nejlepší zákaznické podpory v ČR.

Co bys měl/a ideálně umět?

  • Máš perfektní znalost češtiny a dobré vyjadřovací schopnosti.
  • Jsi týmový hráč, flexibilní a otevřený člověk.
  • Rád komunikuješ, jsi trpělivý a řešení hlavolamů je pro tebe výzvou.
  • Máš chuť se učit stále nové věci.
  • Uživatelská znalost Miowebu je rozhodně výhodou.
  • Zkušenosti s telefonickou linkou vítány.
  • IT je tvým koníčkem a databázového prostředí se rozhodně nebojíš.
  • Vhodné pro absolventy, kteří dychtí po nových zkušenostech.
  • Preferuješ homeoffice s možností využívání kanceláří v Brně.

Čekej neformální firemní prostředí postavené na principech svobody v práci, ale vyžadující integritu a zodpovědnost, spolupráci v partě lidí, kteří se dost možná stanou tvojí druhou rodinou, pravidelné firemní vzdělávání a podporu tvého osobního rozvoje.

Začít můžeš hned.

Pokud cítíš, že tohle je pozice právě pro tebe, následuj prosím tento postup:

1. Natoč video (minuta až tři), ve kterém nám řekneš, proč chceš pracovat právě v Miowebu, o čem sníš, jaké jsou tvé ambice, jak by měl vypadat tvůj dream job a proč bychom měli vybrat právě tebe.

2. Přilož svůj životopis.

3. To vše nám pošli na tym@mioweb.cz.

V týmu:

Petr - technická podpora
Honza - technická podpora
Filip - technická podpora
Adriána - fakturace
Nikola - fakturace

Další pozice

Pokud máš ambici být v týmu nejlepší podpory, klikej...