Vyzkoušejte Mioweb na 14 dní za 1 Kč! Objevte všechny výhody a funkce, které vám nabízí. Začněte tady.

Odhalte podnikatelský potenciál členských sekcí: 3 zásadní informace, které musíte znát

Na internetu lze podnikat například díky tvorbě členských sekcí

V předchozím článku jsme vám představili oblíbený nástroj pro vydělávání na internetu – členské sekce. Po úvodním seznámení s (ne)výhodami a tvorbou přinášíme očekávané pokračování, ve kterém se zaměříme na byznysový potenciál. A ten rozhodně není zanedbatelný, právě naopak.

Jak vám ukážeme i na konkrétních příkladech, atraktivní obsah s prospěšnými informacemi představuje „horké zboží“, díky kterému můžete během krátké doby proměnit i dosud nevýdělečný web na spolehlivě fungující stroj na peníze.

Abyste ho však dokázali zprovoznit, musíte nejprve zjistit, jestli se tato strategie „potkává“ s vaším podnikatelským naladěním a možnostmi. Přečtěte si následující body s těmi nejdůležitějšími poznatky a doporučeními a budete mít jasno.

1. Info-podnikání není je pro každého!

Možná jste si to zatím neuvědomili, ale pokud se věnujete nějakému oboru (ať už pracovně nebo ze zájmu), dříve či později se z obyčejných poznatků a zkušeností stává vaše jedinečné know-how. Pilujete postupy, zdokonalujete se, posouváte se na vyšší úroveň. A tím si zároveň utváříte produkt pro info-podnikání – unikátní informace.

Proto si troufáme tvrdit, že tento typ online byznysu může rozjet každý, kdo:

  • se perfektně vyzná v „té své“ oblasti,
  • dokáže objevit jasný přínos toho, co umí,
  • a rozpozná jeho ideální tržní hodnotu.

Obvykle sice na členské sekce narazíte u marketingu, obchodu, osobního rozvoje či podnikání obecně, ale to neznamená, že jako expert z jiného oboru máte dveře zavřené. Vůbec. Jde jen o to zjistit, pro koho a jak můžete být užiteční (jaká je vaše cílová skupina?) a zda se to hodí využít pro podnikatelský záměr.

A že se můžete věnovat opravdu čemukoliv, dokazuje například portál revolutiongolf.com, který pracuje s informacemi o golfu – v placené členské sekci získá uživatel přístup k návodům a tréninkovým videím, díky kterým vylepší nejen svůj hendikep. :-) ↓↓↓

Ukázka z webu revolutiongolf.com

2. Nejlepší motivace = chuť pomoci

Podnikání znamená vydělávání peněz, o tom žádná. Ale doporučujeme vám: nenastavujte si výdělek jako primární hnací motor. Soustřeďte se na to, jak mohou vámi sdílené informace pomoci potenciálním zákazníkům.

  • Naučíte je investovat do akcií (aby mohli zbohatnout)?
  • Ukážete jim, jak zhubnout (aby mohli upevnit své zdraví)?
  • Zasvětíte je do tajů seberozvoje (aby mohli dosáhnout stanovených cílů)?

Proč na to jít takhle a ne přes finance? Protože vše budete dělat lehčeji a uvěřitelněji. Lépe se vžijete do svého „publika“, pochopíte jeho problémy a snadněji mu poskytnete řešení, které opravdu potřebuje (ač to zatím neví).

✓ Extra tip: Chystáte se podnikat při zaměstnání? Čtěte článek s radami, díky kterým to zvládnete. Nebo dokonce při cestování? Pak vám potřebné know-how předá třeba projekt Podnikání z pláže, který uvádíme jako další příklad úspěšně zvládnutého info-byznysu.

3. Marketing půl úspěchu aneb dejte a dávejte o sobě vědět

Členská sekce je na světě, teď už jen čekat na první klienty. Takhle si to představujete? Tak přesně takhle to nepůjde. V tomto silně konkurenčním prostředí se pasivita nevyplácí. Ani sebekrásnější kurz, e-book nebo série videí (minimálně na začátku) nezíská pozornost „mávnutím kouzelného proutku“.

Propagujte. Investujte čas, energii a finanční prostředky do reklamy – PPC, Facebook, e-mailing a další formy. Časem získáte reference, které velkou část této „marketingové dřiny“ převezmou za vás, ale ani poté na aktivní propagaci nerezignujte.

✓ Extra tip: Chcete dělat efektivní e-mail marketing s očekávanými výsledky? Naučte se to v Emailacademy Davida Kirše, který patří k předním českým info-podnikatelům. Takže u něj rovnou získáte parádní inspiraci pro vlastní info-podnikání. ↓↓↓

Emailacademy Davida Kirše

„Našli jste se“ v info-podnikání? Pusťte se do toho. Nepotřebujete žádné obrovské vstupní investice – pouze pěkný a funkční web, možnost postavit na něm členskou sekci a zájem (po)dělit se o hodnotné informace. Když k tomu navíc přidáte dávku nadšení, můžete novou byznys etapu odstartovat třeba už zítra.

Katka pečuje o celý projekt MioWebu a jeho tým. Miluje spolupráci a brainstorming. A taky počítače a techniku jako takovou. Návody otevírá až v nouzi nejvyšší.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů.