Vyzkoušejte Mioweb na 14 dní za 1 Kč! Objevte všechny výhody a funkce, které vám nabízí. Začněte tady.

Jaká je nejefektivnější cesta zákazníka webem? Vyzkoušejte prodejní trychtýř!

Cesta zákazníka webem je obvykle klikatá a nevyzpytatelná. Každého z nich proto chyťte za ruku a krok za krokem jej doveďte až k nákupnímu košíku. Ve správný čas mu předložte výhody, které váš produkt nabízí, a nenechte jej na pochybách, že má využít právě vašich služeb. Naučte se, jak efektivně využívat prodejní trychtýř a zvyšte své prodeje.

Bez prodejní strategie zbytečně ztrácíte čas

Prodávat na internetu může v dnešní době každý, ale jen ti, kteří mají prodejní strategii a nad prodejem přemýšlí komplexně, mohou uspět
Vyplatí se důkladně poznat své zákazníky – jak se na e-shopu nebo webu chovají, podle čeho se rozhodují nebo z čeho mají obavy.

Mluvte se svými zákazníky a zbavte je strachu

Než se totiž zákazník rozhodne, že u vás nakoupí, přemýšlí, váhá a hledá doplňující informace. Čím vyšší je cena produktu, tím delší celý tento proces je. Dejte mu vše na stříbrném podnose, aby již déle nemusel pátrat.

Připravte si různé scénáře

Vybudujte pro každou fázi jeho nákupního rozhodování speciální stránku a odpovězte na otázky, které vaše potenciální zákazníky právě v daný okamžik nejvíce zajímají.

Jednou z účinných strategií, jak toho docílit, je tzv. prodejní trychtýř.

Prodejní trychtýř jako cesta zákazníka k nákupu

Prodejní trychtýř neboli funnel (sales funnel) funguje na principu postupného snižování počtu potenciálních zákazníků. Ale neděste se.

Miřte na cíl, ne na všechny kolem

To totiž znamená, že na začátku je sice vaše publikum široké, ale mnoho z těchto „okukujících“ nemá o vaše produkty reálný zájem. Je tedy potřeba vyselektovat ty, kteří u vás chtějí skutečně nakoupit a právě jim věnovat svůj čas či něco navíc.

Fáze nákupního procesu a co předávat zákazníkům

Jak komunikovat se zákazníky v různých fázích nákupního procesu a jak by měl tedy takový prodejní trychtýř vypadat? Jeho strukturu tvoří těchto šest základních kroků:

  1. Seznámení – poskytněte široké spektrum informací o vašem poslání a produktech, o tom kdo jste, co nabízíte, proč to nabízíte a jaký je váš příběh. 
  2. Zájem – nabídněte něco víc v podobě slevového kódu, e-booku nebo vzorku zdarma výměnou za registraci do vašeho newsletteru.
  3. Zvažování – předložte výhody, které váš produkt nabízí a popište jeho přidanou hodnotu do budoucna.
  4. Rozhodování – odpovězte na všechny otázky, které si mohou vaši potenciální zákazníci klást a rozežeňte všechny pochybnosti.
  5. Hledání ceny – ukažte lákavou cenovou nabídku a vyzdvihněte, proč je právě nyní čas na nákup vašeho produktu.
  6. Nákup – upozorněte, že je vaše nabídka časově omezená a že se již nemusí opakovat.

Každá fáze vyžaduje jiný druh informací a jiný přístup. Jen tak dokáže přesvědčit a přinést vám konverze.

Funnel – nový způsob k získání pohádkového zisku

Co je to funnel už víte. Nyní vám řekneme, kdo a jak vám s jeho tvorbou pomůže.

Mioweb není jen nástroj k vytvoření moderního webu, je to především způsob, jak úspěšně prodávat a stát se nezávislým podnikatelem. Oproti jiným systémům na tvorbu webů nebo velmi ořezaným řešením, která jsou ke stažení zdarma, totiž umí pracovat s prodejním trychtýřem, ba co víc, krok za krokem vás naučí jej aplikovat i na vaše podnikání.

Co taková cesta zákazníka na Miowebu obsahuje?

  • Sérii stránek a sledování pohybů zákazníků na webu
  • Vizualizaci a měření efektivity funnelů
  • Předpřipravené vzory různých cest zákazníka
  • Kampaňové stránky s postupným odkrýváním obsahu
  • Vzory vstupních, obsahových, prodejních a děkovacích stránek

Profesionalizujte svůj web a vyvarujte se zbytečných chyb, které vás připravují o zisk. Získejte sofistikované řešení, díky němuž dokáže se svými zákazníky správně komunikovat.

Poznejte, jak funguje funnel v praxi a vytvořte skutečně prodejní web, který pracuje za vás

99 % lidí po prvním příchodu na web standardně odchází. S využitím cesty zákazníka (funnelu) ve spojení s ostatními funkcemi je váš web pomáhá zaujmout a automatizovaně dovést k dokončení nákupu.

Jsem expert na práci s aplikací Mioweb.
„Pomohu vám Mioweb využít na maximum.“
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů.