6 DŮVODŮ PROČ VÁM WEB NEPŘIVÁDÍ DOST ZÁKAZNÍKŮ

i když jste do něj možná investovali tisíce Kč, platíte reklamu, SEO...

Stáhněte si zdarma příručku - dozvíte se, co na vašem webu změnit pro eliminaci největších chyb, které možná dnes děláte,
abyste získali ultimátní konkurenční výhodu. Zjistíte, kdy je třeba
web kompletně předělat a kdy stačí jen drobné úpravy.

Podívejte se na svůj web očima zákazníků a zjistěte, proč od vás nekupují:

NEZOBRAZUJETE SE SPRÁVNĚ TAM, KDE DNES ZÁKAZNÍCI HLEDAJÍ A NAKUPUJÍ


52% českých uživatelů používá k surfování po webu chytrý telefon (a toto číslo postupně roste).
55% lidí, kteří se dívají na spotřební zboží přes mobil, chce nakoupit do hodiny.
83% jich chce nakoupit do jednoho dne!

VĚTŠINA ZÁKAZNÍKŮ NEKOUPÍ HNED - NEMÁTE NÁSLEDNOU PÉČI O KONTAKTY


81% prodejů nespotřebního zboží/služeb se uzavírá až po páté interakci.

ALE 95 - 98 % lidí odchází z webu, aniž by vám na sebe nechali kontakt.

NEVEDETE NÁVŠTĚVNÍKY K CÍLI WEBU, NEBO HO ANI NEMÁTE


Web bez cíle (online prodejní formulář, objednávka, poptávkový formulář, registrace, atd.), je jako výloha zavřeného obchodu.

Můžete se podívat, co tam mají pěkného, ale to je tak všechno 😉

NEJSTE SCHOPNI POHOTOVĚ REAGOVAT NA ZMĚNY


Uvedete nový produkt, potřebujete aktualizovat popisek u obrázku, přibrali jste nového kolegu a chcete ho dát do rubriky “Tým”, ale…

S každou změnou musíte za programátorem, který se k tomu teď nedostane, protože jsou prázdniny.

VÁŠ WEB VYPADÁ ZASTARALE


94% uživatelů vnímá na základě prvního dojmu kvalitně zpracovaný web jako důvěryhodný (jen asi 6% lidí si všímá více obsahu než grafiky).

Působí-li váš web zastarale/neprofesionálně, návštěvník odchází ke konkurenci.

NA PRVNÍ POHLED NENÍ JASNÉ, ČÍM SE ZABÝVÁTE


Máte zhruba 5 sekund na to, abyste na titulní stránce sdělili návštěvníkovi, co mu můžete přinést. Proto je hlavní titulek, podtitulek a úvodní obrázek, stejně jako volba fontů a dalších obrázků, textů a popisků tak důležitá.