Záznam vysílání:
7 tipů jak zachránit váš web bez cizí pomoci
a s minimálními náklady

Záznam webináře najdete spolu s ostatními v členské sekci
po zakoupení MioWebu zde: https://www.mioweb.cz/member/videa/

Vaše dotazy nám můžete psát už teď:

  1. Viktor Šabacký napsal:

    Zahájení diskuse 😉

  2. Ivan hruska napsal:

    Davide, mne by sa pacilo, ak by to skolenie mohlo prebiehat nad niakym imaginarnym produktom. Povedzme mam napad, vyvinul som SW, ktory Vam zlepsi chod Vasich domacich alebo firmenych financii (je to len teoria, slo mi o to, aby to bol produkt, co zasiahne masy ludi alebo firiem)
    1. Ako urobit web produkte, co je klucove
    2. Ako sirit myslienku online (facebook, linkdein, blogy etc….)
    3. Ako robit spravne emailovu campaign
    4. Ako to vsetko merat a potom vyhodnocovat?
    5. Ako platit Googlu, Facebooku, Linkedinu spravne peniaze za spravnu pridanu hodnotu
    6. Ako neplatit len za SEO a per Click reklamu
    7. ko ziskavat spatnu vazbu

    Tak asi tak niako.

  3. Jana napsal:

    Ahoj, souhlasím s Ivanem. No konkrétních věcech se to nejlépe vysvětlí i pochopí. Prostě hned akce a ne moc teorie.

  4. Jaroslav napsal:

    Ahoj Davide,
    pomohl by mi alespoň stručný popis nastavení SEO ve WordPressu.
    Díky

  5. Lubomir napsal:

    Suhlasim s panom Hruskom.

    Uvital by som nejaky konkretny priklad. Ci uz so software alebo s nejakym tovarom, je to jedno. Ale nieco konkretne.
    Bude na youtube zaznam? Dnes vecer to nebudem moct pozerat.
    Zajtra dooobeda uz budem mat cas.

    Dakujem.

  6. Michaela napsal:

    Zdravím vespolek, děkuji za pozvání na dnešní webinář. Stránky naší rodinné firmičky jsem dělala za posledních 14 dní asi 16hod denně. Naprosto jsem si to užila .-) A tento týden šly i do světa, dělám ve WP, grafiku v AI a se SEO mi pomáhá plugin SEO All in One. Jenže v SEO je právě zakopaný pes, jsem samouk a vím, že doladěný web nemám. Ráda bych uvítala tipy, popřípadě rady, ideálně konstruktivní kritiku .-)
    http://www.tennet.cz
    Web jsem pojala dost minimalisticky, cílí ale na „normální“ lidi a jednou z mých dalších obav je, jestli se prostě zorientují… děkuji

  7. Ondra Pech napsal:

    Ahoj, moc se těším na webinář. Jsem živnostník fotograf a rád bych byl blíže svým potencionálním zákazníkům a tak se snažím zdokonalovat moje stránky. (www.pechondra.cz) + teď s kolegyní rozjíždíme nový ateliér ve Vyškově a potřebuji nějak uchopit jeho prezentaci na webu i celkově (www.atelier-vyskov.cz)

  8. Alena napsal:

    Zdravím, plánuji si zřídit web a zajímaly by mě dvě věci. Zaprvé, jak nastavit SEO, aby byl web ve vyhledávačích zobrazen na předních neplacených pozicích? Zadruhé bych ráda pro svůj web použila platformu Miowebu a ráda bych znala alespoň přibližné náklady (pořizovací i měsíční) za Mioweb, Smartemailing, FAPI. Děkuji. Alena

  9. Soňa Kateřina Medková napsal:

    Ahoj Davide,podnikala jsem v oboru masáží a duch.léčení asi 18 let.Dříve jsem měla svoje webové stránky ted žádné nemám.Bohužel ani nevím jestli je to pro mě dobré je mít.Mám totiž pozastavenou živnost ale jinak budu ráda za každou pomoc a taky samo.potřebuji vědět cenu.Pokud můžu poprosit můj komentář nezveřejnovat a nebo pokud možno tak jen do půlky nikdo nemusí vědět že mám živnost pozastavenou.Děkuji.

  10. Jana napsal:

    Díky za pozvání na seminář. Zajímalo by mne SEO webu postaveného na wordpressu (ale ne MioWeb) – takové nějaké komplexní shrnutí obecně platných základních nejdůležitějších věcí pro začátečníky, které by se neměly opominout. Díky, Jana

  11. Alena napsal:

    Video se nespustilo

  12. Niki napsal:

    Ahoj,jsem ve Finsku a nějak mi tu dneska vypadává net, bude i nějaký záznam. Děkuji.

  13. Dana napsal:

    AHA: Chci pořádat webinář? Musím zajistit, aby neustále nevypadával. :(. Jako výhra mi bude stačit záznam.

  14. Nikola Brtvová napsal:

    Aha: Takže hlavním úkolem je pořádně se zamyslet nad celým obsahem a spojením a pak něco začít vytvářet. Paráda díky 🙂

  15. Zdenek napsal:

    Aha: nešpekulovat

  16. Dagmar napsal:

    Aha: JÍT DO AKCE !!! 🙂

  17. Radka napsal:

    AHA: to, ze prvni nejdulezitejsi vec, kterou ma web delat, je dat kontaktni informace – snadno a jednoduse dostupne! 🙂

  18. Jiří AMBROŽ napsal:

    AHA…….
    při sledování dnešního vysílání jsem zatím zjistil, že je velmi smutné, když má člověk co říct, ale neumí se vyjádřit

  19. Ivana napsal:

    AHA: zjistit přesně kdo je ten správný zákazník, vymezit se

  20. Roman napsal:

    AHA: došlo mi, že projekt, ktorý mám v hlave – jeho cieľom a cieľom webu teda je, že chcem robiť semináre. Doteraz som to nevedel podchytiť poriadne 🙂

  21. Pavla Vítková napsal:

    AHA: Mějte profil svého fanouška/klienta. 🙂

  22. Lucka Kořínková napsal:

    AHA: Náš web má za hlavní cíl, aby si zákazník našel svého poradce, který působí v jeho okolí. Ale teď mi došlo, že přehled kontaktů je až na 4. stránce, a že k ní často lidé ani nedojdou, protože na úvodní stránce není jasně popsáno, kde ty kontakty najdou.

  23. Luděk napsal:

    Aha: pridam tam informaci o tom co delame zdarma a radi – na konkretnich prikladech kde jsme jiz klientovi pomohli

  24. Dana Srpová napsal:

    AHA: Vybrat si cílovou skupinu, na tu se specializovat a ostatní nechat být.

  25. Lucie napsal:

    Aha moment: web nemám, protože nevím jak ho vytvořit za víkend.)
    Aha moment 2: sbírání kontaktů přes stáhnutí katalogu produktů na 2017! Aha moment 3: připravit si podklady textové a fotky pro přípravu webu

  26. Jana Nováková napsal:

    AHA: Musím cílit na svého fanouška – avatara, ne na „všechny“! Dosud mám namířeno na všechny.

  27. Jirka napsal:

    AHA: určitě se během následujících 2-3 dnů zaměřím na cílenější specializaci své činnosti. Jako osobní trenér, sice se specializací na hubnutí žen nabízí ještě další možnosti specializace – a na to se přesně zaměřím a budu dávat na web, FB atd…

  28. Ľuboš Hladký napsal:

    aha efekt:
    poskytujeme lacnejšie parkovanie na letisku Viedeň Schwechat a určite na našom webe chýba možnosť získať kontakt za malý „darček“ (napr. návod)

  29. Alena - agentura AHA napsal:

    AHA – na našem webu agentury AHA vložíme představovací video, které bude návštěvníky navigovat!

  30. Hana Golíková napsal:

    AHA: SUPER TRIK NATOČIT VIDEO S PROCHÁZENÍM MÝCH STRÁNEK. LIDI DNES NERADI ČTOU RADĚJI KOUKAJÍ A ŠMÍRUJÍ. DÍKY

  31. Andrea napsal:

    AHA: nemám představu o konkrétním zákazníkovi.

  32. Lukáš Kochrda napsal:

    Aha: Tip s videem popisujícím obsah webu jako uvítací video, to je super nápad! Díky za něj 🙂

  33. Sofi Iva napsal:

    Aha, takže musím vyčistit hlavně svůj mozek a prostě to plácnout, jak to cítím a vím…už vím cílovou skupinu (po 3 měsících přemýšlení(..:-) mám chuť to konecně brát s humorem :-)!!!

  34. Lucia L. napsal:

    AHA: Design stranky by mal “odrazat“ feeling mojho cieloveho zakaznika

  35. Ludek napsal:

    AHA: pokud potrebujete remeslnika ze stare skoly, ktery umi precizne vyrobit vse ze dreva, dodat rychle a poskytne konzultaci zdarma tak ZDE je kontakt a ZDE jsou reference a ceny Na vic nemam cas nebot jsem u zakaznika a makam co to jde 🙂

  36. Jana Nováková napsal:

    A mám další AHA: Místo abych něco s webem udělala, přemýšlím, jak to udělat, aby to bylo perfektní, a proto nedělám nic, jen stále přemýšlím…

  37. Jana napsal:

    AHA: nemůžu chtít pomáhat lidem na celé zeměkouli, musím zacílit na poměrně úzkou skupinu a „ostatní oželet“…

  38. wadim napsal:

    aha moment … oslovenie CS … „ak ste NEzamestnany a mate ciel na nasom webe pracu nehladajte ale ukazeme vam ako si vybudovat online business 21.storocia …

    co vy na to“ ???

  39. Jana napsal:

    AHA: home page musí být jako startovní bloky pro sprint, ne čára pro maraton, musím zaujmout ihned, nelze váhat.

  40. Jana Nováková napsal:

    A už mám třetí AHA: Nemusím web udělat dokonale hned, mohu ho vylepšovat postupně! Hlavní je začít!

  41. Ludmila napsal:

    AHA: Uvědomila jsem si, že vlastně můj klient neví co vlastně konkrétního dělám, protože jsem příliš všeobecná.
    Opravdu děkuji

  42. Zdeňka Seidlová napsal:

    AHA: Došlo mi, že na našem webu nechceme cílit na lidi, kteří čekají že naše služby jsou nejlevnější na trhu. Říkám své rozhodné ne! Nejlevnějším kuchyním atd. 😉 Díky

  43. Renáta Nováková napsal:

    AHA-barevný filtr

  44. Jarka napsal:

    AHA: Použití barevných filtrů na obrázky na doladění webu.Děkuji

  45. Zuzana napsal:

    Aha: já vlastně můžu z fleku začít 🙂

  46. Martina Dudková napsal:

    AHA: Musím lidem ukázat, že jim mám co nabídnout a že s mými produkty budou mít lepší život :).

  47. Naďa napsal:

    AHA: ten cílený zákazník je důležitý, AHA: musím nějak zaujmout, budu přemýšlet

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

David Kirš
David Kirš
Online marketér a stratég

Majitel firmy SmartSelling a autor vzdělávacího programu Emailacademy, s jejichž pomocí ukazuje českým a slovenským podnikatelům, jak dělat chytrý marketing na internetu tak, aby opravdu fungoval a mohli si ho dovolit. Inovativní online marketér, který vidí příležitosti tam, kde jiní zpravidla ne.

Jana Andrésková
Jana Andrésková
Obsahová a SEO specialistka, tvůrkyně webů

Donedávna měla na starosti SEO strategii ve Webnode pro ČR, nyní SEO a obsahová konzultantka na volné noze. Webům jejích klientů dává šťávu v podobě grafiky, struktury a obsahu a aplikuje přirozené metody optimalizace pro vyhledavače, které fungují spolehlivě a dlouhodobě.