Záznam vysílání:
7 tipů jak zachránit váš web bez cizí pomoci
a s minimálními náklady

Záznam webináře najdete spolu s ostatními v členské sekci
po zakoupení MioWebu zde: https://www.mioweb.cz/member/videa/

Vaše dotazy nám můžete psát už teď:

  1. Viktor Šabacký napsal:

    Zahájení diskuse 😉

  2. Ivan hruska napsal:

    Davide, mne by sa pacilo, ak by to skolenie mohlo prebiehat nad niakym imaginarnym produktom. Povedzme mam napad, vyvinul som SW, ktory Vam zlepsi chod Vasich domacich alebo firmenych financii (je to len teoria, slo mi o to, aby to bol produkt, co zasiahne masy ludi alebo firiem)
    1. Ako urobit web produkte, co je klucove
    2. Ako sirit myslienku online (facebook, linkdein, blogy etc….)
    3. Ako robit spravne emailovu campaign
    4. Ako to vsetko merat a potom vyhodnocovat?
    5. Ako platit Googlu, Facebooku, Linkedinu spravne peniaze za spravnu pridanu hodnotu
    6. Ako neplatit len za SEO a per Click reklamu
    7. ko ziskavat spatnu vazbu

    Tak asi tak niako.

  3. Jana napsal:

    Ahoj, souhlasím s Ivanem. No konkrétních věcech se to nejlépe vysvětlí i pochopí. Prostě hned akce a ne moc teorie.

  4. Jaroslav napsal:

    Ahoj Davide,
    pomohl by mi alespoň stručný popis nastavení SEO ve WordPressu.
    Díky

  5. Lubomir napsal:

    Suhlasim s panom Hruskom.

    Uvital by som nejaky konkretny priklad. Ci uz so software alebo s nejakym tovarom, je to jedno. Ale nieco konkretne.
    Bude na youtube zaznam? Dnes vecer to nebudem moct pozerat.
    Zajtra dooobeda uz budem mat cas.

    Dakujem.

  6. Michaela napsal:

    Zdravím vespolek, děkuji za pozvání na dnešní webinář. Stránky naší rodinné firmičky jsem dělala za posledních 14 dní asi 16hod denně. Naprosto jsem si to užila .-) A tento týden šly i do světa, dělám ve WP, grafiku v AI a se SEO mi pomáhá plugin SEO All in One. Jenže v SEO je právě zakopaný pes, jsem samouk a vím, že doladěný web nemám. Ráda bych uvítala tipy, popřípadě rady, ideálně konstruktivní kritiku .-)
    http://www.tennet.cz
    Web jsem pojala dost minimalisticky, cílí ale na „normální“ lidi a jednou z mých dalších obav je, jestli se prostě zorientují… děkuji

  7. Ondra Pech napsal:

    Ahoj, moc se těším na webinář. Jsem živnostník fotograf a rád bych byl blíže svým potencionálním zákazníkům a tak se snažím zdokonalovat moje stránky. (www.pechondra.cz) + teď s kolegyní rozjíždíme nový ateliér ve Vyškově a potřebuji nějak uchopit jeho prezentaci na webu i celkově (www.atelier-vyskov.cz)

  8. Alena napsal:

    Zdravím, plánuji si zřídit web a zajímaly by mě dvě věci. Zaprvé, jak nastavit SEO, aby byl web ve vyhledávačích zobrazen na předních neplacených pozicích? Zadruhé bych ráda pro svůj web použila platformu Miowebu a ráda bych znala alespoň přibližné náklady (pořizovací i měsíční) za Mioweb, Smartemailing, FAPI. Děkuji. Alena

  9. Soňa Kateřina Medková napsal:

    Ahoj Davide,podnikala jsem v oboru masáží a duch.léčení asi 18 let.Dříve jsem měla svoje webové stránky ted žádné nemám.Bohužel ani nevím jestli je to pro mě dobré je mít.Mám totiž pozastavenou živnost ale jinak budu ráda za každou pomoc a taky samo.potřebuji vědět cenu.Pokud můžu poprosit můj komentář nezveřejnovat a nebo pokud možno tak jen do půlky nikdo nemusí vědět že mám živnost pozastavenou.Děkuji.

  10. Jana napsal:

    Díky za pozvání na seminář. Zajímalo by mne SEO webu postaveného na wordpressu (ale ne MioWeb) – takové nějaké komplexní shrnutí obecně platných základních nejdůležitějších věcí pro začátečníky, které by se neměly opominout. Díky, Jana

  11. Alena napsal:

    Video se nespustilo

  12. Niki napsal:

    Ahoj,jsem ve Finsku a nějak mi tu dneska vypadává net, bude i nějaký záznam. Děkuji.

  13. Dana napsal:

    AHA: Chci pořádat webinář? Musím zajistit, aby neustále nevypadával. :(. Jako výhra mi bude stačit záznam.

  14. Nikola Brtvová napsal:

    Aha: Takže hlavním úkolem je pořádně se zamyslet nad celým obsahem a spojením a pak něco začít vytvářet. Paráda díky 🙂

  15. Zdenek napsal:

    Aha: nešpekulovat

  16. Dagmar napsal:

    Aha: JÍT DO AKCE !!! 🙂

  17. Radka napsal:

    AHA: to, ze prvni nejdulezitejsi vec, kterou ma web delat, je dat kontaktni informace – snadno a jednoduse dostupne! 🙂

  18. Jiří AMBROŽ napsal:

    AHA…….
    při sledování dnešního vysílání jsem zatím zjistil, že je velmi smutné, když má člověk co říct, ale neumí se vyjádřit

  19. Ivana napsal:

    AHA: zjistit přesně kdo je ten správný zákazník, vymezit se

  20. Roman napsal:

    AHA: došlo mi, že projekt, ktorý mám v hlave – jeho cieľom a cieľom webu teda je, že chcem robiť semináre. Doteraz som to nevedel podchytiť poriadne 🙂

  21. Pavla Vítková napsal:

    AHA: Mějte profil svého fanouška/klienta. 🙂

  22. Lucka Kořínková napsal:

    AHA: Náš web má za hlavní cíl, aby si zákazník našel svého poradce, který působí v jeho okolí. Ale teď mi došlo, že přehled kontaktů je až na 4. stránce, a že k ní často lidé ani nedojdou, protože na úvodní stránce není jasně popsáno, kde ty kontakty najdou.

  23. Luděk napsal:

    Aha: pridam tam informaci o tom co delame zdarma a radi – na konkretnich prikladech kde jsme jiz klientovi pomohli

  24. Dana Srpová napsal:

    AHA: Vybrat si cílovou skupinu, na tu se specializovat a ostatní nechat být.

  25. Lucie napsal:

    Aha moment: web nemám, protože nevím jak ho vytvořit za víkend.)
    Aha moment 2: sbírání kontaktů přes stáhnutí katalogu produktů na 2017! Aha moment 3: připravit si podklady textové a fotky pro přípravu webu

  26. Jana Nováková napsal:

    AHA: Musím cílit na svého fanouška – avatara, ne na „všechny“! Dosud mám namířeno na všechny.

  27. Jirka napsal:

    AHA: určitě se během následujících 2-3 dnů zaměřím na cílenější specializaci své činnosti. Jako osobní trenér, sice se specializací na hubnutí žen nabízí ještě další možnosti specializace – a na to se přesně zaměřím a budu dávat na web, FB atd…

  28. Ľuboš Hladký napsal:

    aha efekt:
    poskytujeme lacnejšie parkovanie na letisku Viedeň Schwechat a určite na našom webe chýba možnosť získať kontakt za malý „darček“ (napr. návod)

  29. Alena - agentura AHA napsal:

    AHA – na našem webu agentury AHA vložíme představovací video, které bude návštěvníky navigovat!

  30. Hana Golíková napsal:

    AHA: SUPER TRIK NATOČIT VIDEO S PROCHÁZENÍM MÝCH STRÁNEK. LIDI DNES NERADI ČTOU RADĚJI KOUKAJÍ A ŠMÍRUJÍ. DÍKY

  31. Andrea napsal:

    AHA: nemám představu o konkrétním zákazníkovi.

  32. Lukáš Kochrda napsal:

    Aha: Tip s videem popisujícím obsah webu jako uvítací video, to je super nápad! Díky za něj 🙂

  33. Sofi Iva napsal:

    Aha, takže musím vyčistit hlavně svůj mozek a prostě to plácnout, jak to cítím a vím…už vím cílovou skupinu (po 3 měsících přemýšlení(..:-) mám chuť to konecně brát s humorem :-)!!!

  34. Lucia L. napsal:

    AHA: Design stranky by mal “odrazat“ feeling mojho cieloveho zakaznika

  35. Ludek napsal:

    AHA: pokud potrebujete remeslnika ze stare skoly, ktery umi precizne vyrobit vse ze dreva, dodat rychle a poskytne konzultaci zdarma tak ZDE je kontakt a ZDE jsou reference a ceny Na vic nemam cas nebot jsem u zakaznika a makam co to jde 🙂

  36. Jana Nováková napsal:

    A mám další AHA: Místo abych něco s webem udělala, přemýšlím, jak to udělat, aby to bylo perfektní, a proto nedělám nic, jen stále přemýšlím…

  37. Jana napsal:

    AHA: nemůžu chtít pomáhat lidem na celé zeměkouli, musím zacílit na poměrně úzkou skupinu a „ostatní oželet“…

  38. wadim napsal:

    aha moment … oslovenie CS … „ak ste NEzamestnany a mate ciel na nasom webe pracu nehladajte ale ukazeme vam ako si vybudovat online business 21.storocia …

    co vy na to“ ???

  39. Jana napsal:

    AHA: home page musí být jako startovní bloky pro sprint, ne čára pro maraton, musím zaujmout ihned, nelze váhat.

  40. Jana Nováková napsal:

    A už mám třetí AHA: Nemusím web udělat dokonale hned, mohu ho vylepšovat postupně! Hlavní je začít!

  41. Ludmila napsal:

    AHA: Uvědomila jsem si, že vlastně můj klient neví co vlastně konkrétního dělám, protože jsem příliš všeobecná.
    Opravdu děkuji

  42. Zdeňka Seidlová napsal:

    AHA: Došlo mi, že na našem webu nechceme cílit na lidi, kteří čekají že naše služby jsou nejlevnější na trhu. Říkám své rozhodné ne! Nejlevnějším kuchyním atd. 😉 Díky

  43. Renáta Nováková napsal:

    AHA-barevný filtr

  44. Jarka napsal:

    AHA: Použití barevných filtrů na obrázky na doladění webu.Děkuji

  45. Zuzana napsal:

    Aha: já vlastně můžu z fleku začít 🙂

  46. Martina Dudková napsal:

    AHA: Musím lidem ukázat, že jim mám co nabídnout a že s mými produkty budou mít lepší život :).

  47. Naďa napsal:

    AHA: ten cílený zákazník je důležitý, AHA: musím nějak zaujmout, budu přemýšlet

  48. Katarína napsal:

    AHA: výzva k akci na konci každé stránky

  49. Květa Havlínová napsal:

    AHA: takže je stejně důležitý obsah z hlediska informací i z hlediska emočního. A právě emoční a odlehčující prvky nám v e-shopu chybí.

  50. Martin Bednář napsal:

    AHA: Cíl mého webu – 1. Získat kredibilitu, pak teprve 2. Prodat.

  51. Jana napsal:

    AHA můj web je absolutně složitý a nepřehledný.

  52. Radek Dobiáš napsal:

    AHA: to je moc pěkné, že jste uvolnili ty jednotlivé bloky připravené do miowebu. V mém už to funguje, říkal jsem si že jsem si toho nikdy nevšiml a je to nové. Supr. Díky.

  53. Ivana napsal:

    AHA: nechtít být dokonalá, ale dát info, které jsou trefné a jasné.

  54. Lada napsal:

    Aha: pronajímám 4 pokoje. Měla jsem pro všechny stejnou nabídku. Proč nemít pro každý pokoj jiného avatara? Děkuji

  55. Eva napsal:

    AHA reference

  56. Marie Sedláčková napsal:

    AHA: nutnost referencí

  57. Marie Sedláčková napsal:

    AHA: jednotný font … tak to je jedna z hlavních chyb našeho webu

  58. Adéla napsal:

    AHA: V jednoduchosti je krása 🙂 ale také síla a efektivita…jdu do toho! 🙂

  59. Marek napsal:

    AHA: Mne chýba obsah s často kladenými otázkami.

  60. Marie Sedláčková napsal:

    AHA: … AHA: Z KOMENTÁŘE Z YOUTUBE SE ZDE NEZOBRAZUJÍ

  61. Martin napsal:

    AHA: Ako používať farebný filter na pozadie fotky v homepage aby vynikol text nadpisu, a nestal sa nečitateľný!

  62. Libuše napsal:

    AHA: vložím na svůj web http://www.klickbohatstvi.cz služby, které dávám zdarma jako bonusy. Je to dlouhodobá pomoc při tvorbě finanční nezávislosti a základní rady Feng-shui prostor bohatství a pracovního dosažení.
    :Liba

  63. Martina napsal:

    AHA:Dekuji za procitnuti, ze muj web nemusi byt perfektni-dosud me to velmi brzdilo ve vytvoreni vlastniho webu.

  64. Tereza napsal:

    Absolutně potřebujeme redesign!!! Těším se na novinky v miowebu, hned na to zítra vletím! Děkuji!

    • Tereza napsal:

      Zapomněla jsem napsat AHA!
      Takže AHA: potřebujeme redesign! S novinkami v miowebu to snad půjde rychle a snadno a přestaneme to odkládat!

  65. Jana Čížková napsal:

    AHA: bílý filtr na zvýraznění textu

  66. Dan napsal:

    Aha: provozujeme vrcholovou chatu na Lovoši, kterou navštěvují turisti.. Cílíme na lidičky z blízkého i širokého okolí.. Celkem již vidím v barvách nový WEB.. Jsem zvědav na vaše další info..
    Zdraví Dan Fiker

    Editováno na WEBNODE http://www.chata-lovos.cz

    Na našem webu asi chybí video s 360 výhled + video jak se na Lovoš dostat… Jedná se o 4 různé trasy.. Je třeba fotkou dodat atmosféru.. více kvalitních fotek a méně textu.. vzhled Mio webu je hezký a jednoduchý.. Musím uznat..

  67. Richard napsal:

    AHA: „Co pro toho avatara mám?“

  68. Alena napsal:

    AHA: Tak jednoduché a pravdivé. Pro koho cílíme náš web? Děkuji za podněty. Vaše video je vážně „štavnaté“!

  69. martina napsal:

    aha: víc cílovek, a ne jenom jedna….ty jo, to mě nenapadlo a je to tak jednoduchý… Díky.

  70. Igor napsal:

    AHA : Naco co kelu cakam a nezacnem uz konecne robit ked je vsetko jasne…

  71. Marie Sedláčková napsal:

    AHA: vřele a jasně, ne chladně a složitě

  72. Standa napsal:

    AHA: Méně (textu) je někdy více…

  73. Marie Sedláčková napsal:

    AHA: vybrat si cílovou skupinu, snažíme se na webu zavděčit vše … to jste tu krásně popsali všichn = nikdo. Na tom musíme zapracovat.

  74. Viera Holáková napsal:

    Môj AHA moment: Až dnes som pochopila, prečo na web ku nám prichádza dosť ľudí, ale málo nakúpi. Široký sortiment ale hlavne nehovoríme na webe v čom sme iný, čo získa zákazník tým, že u nás nakúpi, aké služby s nákupom získa.

  75. Marie Sedláčková napsal:

    AHA: Nutnost zajistit kredibilitu naší firmy vůči zákazníkovi

  76. Marie Sedláčková napsal:

    AHA: stanovit si cíl, co chci říct … i zde je náš web dost roztříštěný a nejasný.

  77. Viera Holáková napsal:

    vebolo vidieť body 1-6 zoznamu funkcií. Prosím ukážte ich

  78. Julie napsal:

    AHA: Pro koho vlastně tvořím svůj web. Obsah, který odráží cílovou skupinu.

  79. Kateřina Olyšarová napsal:

    AHA: asi musím sjednotit svoje fonty pač jsem myslela že je to originální mít každý jiný 😀

  80. Ála napsal:

    AHA:
    Jsem 50+ a trochu nestíhám :-)…mám hned několik, že nemohu oslovit všechny, pak jak víte, že mě brzdí se startem touha po dokonalosti? Asi největší aha je Álo, nebuď srab a začni, stačí jednoduše! Díky, nestíhám vás sledovat, pa

  81. Svatomír napsal:

    AHA: Nákupní tlačítko! Přímo do akce. Jednoduché, rychlé a elegantní. 🙂

  82. Milan Vrtílek napsal:

    AHA: Takže v jednoduchosti je krása anebo malá, ale pěkná. Milan

  83. Dávid Zita napsal:

    Aha: Kiss

  84. Argyo napsal:

    AHA: potřebuji refence, získám je jednoduše od svých stálých klientů.

  85. Bára napsal:

    AHA – prodejní možnosti. Vlastně mám jen prezentaci, ale neprodávám. Takže s tím začnu!

  86. Dan napsal:

    Těch AHA momentů je nespočet.. už má zapsanou A4-ku Perfektní informace… Obdivuji jednoduchost E-shopu… Musím vyzkoušet..

  87. Jana Ř, napsal:

    AHA- ujednotit barevné stránky na webu, nejsem školka

  88. Rasto Tvarog napsal:

    AHA: pridat predajne tlacitko na spravne miesto vo webe

  89. Ludek napsal:

    AHA: poridim si web ktery bude umet vse dokupy – ten stavajici vyhodim, nechci presmerovani na e shop a chci nektere super produkty prodavat hned

  90. Kateřina Jasinská napsal:

    AHA : zrealizovala jsem nový web a pořád ještě řeším co tam dát dalšího, ale dneska pro mě byla důležitá myšlena nesnažit se o dokonalost. To je hrozně důležité a trochu osvobozující. Děkuji

  91. Jirka napsal:

    Aha takže je komplexní a měl by to zvládnout každý i když není zrovna programátor? 🙂

  92. Dusan napsal:

    AHA: super funkcie, ktore teraz nemam. Zvazujem prechod na mioweb☺

  93. Robert napsal:

    AHA: Novy Mioweb 2.0 vyzera super

  94. Vladimír napsal:

    AHA: Stručně, přehledně….

  95. Vlaďka Šikrová napsal:

    Nestihla jsem začátek, kolik stojí MIOWEB?

  96. Dana napsal:

    Nečakať zbytočne na vhodný moment, lebo lebo nie je dôležitá dokonalosť, ale aktivita. Menej je častokrát viac (nekomplikovať zbytočne veci) :).

  97. Milan napsal:

    Aha: Maximálně zjednodušit podávaný obsah. Mám TIP na úvodní video pro příchozího návštěvníka našeho webu.

  98. Viera napsal:

    AHA: KISS !!! Design je dokonaly pokud z nej uz nejde nic odebrat 🙂 dokonaleee

  99. vlad napsal:

    AHA: – přestat o všem jen mluvit, ale začít to dělat.

  100. Dita Vořechovská napsal:

    AHA: vše je jednoduché, jen se do toho pustit!

  101. Jarmila napsal:

    AHA: můj web nemusí být dokonalý pro zveřejnění

  102. Viktor Šabacký napsal:

    *** UKONCENI SOUTEZE ***
    TENTO POST UKONCUJE VASE PRISPEVKY DO SLOSOVANI

  103. Anna Bašičová napsal:

    prosím co je URL adresa?

  104. Eliška Kučerová napsal:

    Aha : Když je špatné SEO tak to google nebere v potaz.

  105. Hana Golíková napsal:

    AHA: SUPER KLÍČOVÁ SLOVA NA KAŽDÉ STRANĚ, VELMI POUČNÉ CELÉ SEO. DÍKY

  106. Dan napsal:

    Klíčové slova:

    Lovoš
    Chata
    České středohoří

    Další mne nenapadá…

  107. Ludek napsal:

    kdyz nemam jeste domenu tak mohu koupit mioweb a potom si domenu zakoupit dodatecne?

    • Katka napsal:

      Hezký den, Luďku,

      pokud doménu nemáte, tak při objednávce si zadáte požadovaný název domény a ona se tím vytvoří.

  108. Marie Sedláčková napsal:

    Dobrý večer, rádi bychom se zeptali zda se MIOWEB hodí i pro rozsáhlejší nabídku zboží eshopu 5-7 tis. položek.
    Děkujeme.

    • Katka napsal:

      Hezký den, Marie,

      je mi líto, ale pro takto rozsáhlý e-shop není MioWeb vhodný.

      Můžete si na MioWebu udělat prezentační web a poté odkazovat na e-shop, který budete mít na jiném systému.

  109. Marie Sedláčková napsal:

    Děkujeme za přínosné principy a osvícení základů tvorby úspěšného webu.

    Sedláčkovi

  110. Štefn Bittmann napsal:

    budu dělat nový web určitě se pustím do MIOWEBU a starý web co mám je možné převézt na správu MIOWEBU ??? Dík Štefan

    • Martin Dolenský napsal:

      Dobrý den Štefane, starý web nelze převést pod správu MioWebu. Je potřeba ten webu na MioWebu znovu překlikat. Často se jedná o diametrálně odlišné systémy, které mají úplně jiné možnosti a nelze je nijak provázat a překlopit obsah z jednoho na druhý.

  111. Vladimir Veis napsal:

    moje AHA ze moj web je komplet proti logike priam exemlarny príklad 🙂
    je co menit

  112. Ludek napsal:

    Hura… akce probehla, registroval jsem domenu a koupil plnou verzi Mio webu – at se dari jdu do toho, zatim nemam prihlasovacim udaje asi prijdou az probehne prikaz ktery jsem ted zadal bance ze?

    • Martin Dolenský napsal:

      Dobrý den Luďku, přístupy do členské sekce a na web by vám měly přijít už po objednání. V členské sekci můžete sledovat stav svého webu. Web se ale samozřejmě aktivuje až po zaplacení:) Občas to tomu mailu může chvíli trvat, každopádně kdyby nedorazil, tak nás stačí kontaktovat.

  113. hladik.jiri@seznam.cz napsal:

    Mám technický dotaz. Dívám se na svůj MioWeb a nerozumím u mé licence druhému řádku – je tam napsáno volná. U mého webu, který mi běží je červený čtvereček a vpravo je napsáno „uvolnit“. Co to znamená? Moc tomu nerozumím.

    • Martin Dolenský napsal:

      Dobrý den Jiří, každý web je svázaný s nějakou licencí a pokud se licenci rozhodnete použít jinde na jiné url, tak ji zde můžete uvolnit.

      • hladik.jiri@seznam.cz napsal:

        Zdravím a děkuji za odpověď – tomu teď už tedy rozumím 🙂 Co však znamená ta druhá licence – dovětkem „volná“? A ještě k té licenci u MioWebu – platnost je do 28.10.2016 – jak ji mohu prodloužit?

        U té druhé – má čtverec zelený, podpora do 29/9/2017 a druh licence cmc,blog, mioweb, member – můžete mi to osvětlit a hlavně jak s tím pak naložit?? Děkuji

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

David Kirš
David Kirš
Online marketér a stratég

Majitel firmy SmartSelling a autor vzdělávacího programu Emailacademy, s jejichž pomocí ukazuje českým a slovenským podnikatelům, jak dělat chytrý marketing na internetu tak, aby opravdu fungoval a mohli si ho dovolit. Inovativní online marketér, který vidí příležitosti tam, kde jiní zpravidla ne.

Jana Andrésková
Jana Andrésková
Obsahová a SEO specialistka, tvůrkyně webů

Donedávna měla na starosti SEO strategii ve Webnode pro ČR, nyní SEO a obsahová konzultantka na volné noze. Webům jejích klientů dává šťávu v podobě grafiky, struktury a obsahu a aplikuje přirozené metody optimalizace pro vyhledavače, které fungují spolehlivě a dlouhodobě.